• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik kwam glimlachend naar hem toe en nam zijn hand vast. "Natuurlijk vind ik het leuk." glimlachte ik.
    "Maar met jou zou het leuker zijn. Zorg maar dat je snel helemaal fit bent." zei ik, met nog steeds een glimlach op mijn lippen en speelde even met zijn vingers.


    Sam
    Ze pakt mijn hand vast en ik glimlach om haar woorden.
    'Ach, jij danst toch goed genoeg voor twee,' zeg ik lachend. 'En ik doe mijn best.'
    Ze speelt met mijn vingers en ik trek haar op mijn schoot.
    Ik sla mijn armen om haar heen voor een knuffel gewoon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En le moi moet weer gaan. Pfff.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik grinnikte en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.
    "Ik wou dat dit zo kon blijven. Voor altijd." mompelde ik zacht. Natuurlijk konden enkele dingen beter, maar dit was al goed genoeg voor mij.
    "Bij jou..." Dat was het voornaamste.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {kijk net step up 3
    en ze tonen net die schoenenkluis
    *zwijmel*}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik grinnikte en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.
    "Ik wou dat dit zo kon blijven. Voor altijd." mompelde ik zacht. Natuurlijk konden enkele dingen beter, maar dit was al goed genoeg voor mij.
    "Bij jou..." Dat was het voornaamste.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze legt haar hoofd tegen mijn schouder en zegt dat ze wou dat het altijd zo kon blijven. En ze voegt er nog aan toe 'bij jou'. Dus bij mij.
    'Ik mag toch hopen dat ik wel uit deze rolstoel mag komen en überhaupt hier vandaan,' zeg ik met een glimlach tegen haar.
    Ik druk een kus op haar wang en streel met mijn hand over haar bruine haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ja... uit die rolstoel." mompelde ik zacht. Ik genoot van zijn hand over mijn haren.
    Toch had ik nog steeds een dubbel gevoel over hier weg gaan. Ik wist wel dat we hier niet eeuwig konden blijven vastzitten. We zouden hier ooit weg moeten gaan. Maar nog steeds maakte ik me zorgen over waar ik dan heen moest. Ok, zowel Ian als Sam zouden me niet zomaar terug naar mijn pa terug laten sturen, maar toch...
    "Waar woonde je eigenlijk?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke er moet hier weer meer leven in! Moest ik reageren met Ian of moet jij reageren Naoomz? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waat staat de reactie van Ian?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik grinnik even zachtjes en kus haar vurig door, terwijl ik haar handen over mijn borstkas voel glijden. Ik steun nu nog maar op één arm en met de ander streel ik haar zij en maak figuurtjes op haar buik, voordat ik mijn vingers omhoog laat dwalen en haar borsten begin te strelen. ik grijns even en bijt speels op haar onderlip. Ik begin kusjes in haar nek te drukken en plaats daar een zuigzoen. Ik kon het niet vaak genoeg zeggen, maar ik ben echt blij met Naomi als mijn vriendin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ja... uit die rolstoel." mompelde ik zacht. Ik genoot van zijn hand over mijn haren.
    Toch had ik nog steeds een dubbel gevoel over hier weg gaan. Ik wist wel dat we hier niet eeuwig konden blijven vastzitten. We zouden hier ooit weg moeten gaan. Maar nog steeds maakte ik me zorgen over waar ik dan heen moest. Ok, zowel Ian als Sam zouden me niet zomaar terug naar mijn pa terug laten sturen, maar toch...
    "Waar woonde je eigenlijk?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dood...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ja... uit die rolstoel." mompelde ik zacht. Ik genoot van zijn hand over mijn haren.
    Toch had ik nog steeds een dubbel gevoel over hier weg gaan. Ik wist wel dat we hier niet eeuwig konden blijven vastzitten. We zouden hier ooit weg moeten gaan. Maar nog steeds maakte ik me zorgen over waar ik dan heen moest. Ok, zowel Ian als Sam zouden me niet zomaar terug naar mijn pa terug laten sturen, maar toch...
    "Waar woonde je eigenlijk?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas


    Ik grinnik even zachtjes en kus haar vurig door, terwijl ik haar handen over mijn borstkas voel glijden. Ik steun nu nog maar op één arm en met de ander streel ik haar zij en maak figuurtjes op haar buik, voordat ik mijn vingers omhoog laat dwalen en haar borsten begin te strelen. ik grijns even en bijt speels op haar onderlip. Ik begin kusjes in haar nek te drukken en plaats daar een zuigzoen. Ik kon het niet vaak genoeg zeggen, maar ik ben echt blij met Naomi als mijn vriendin.


    Naomi Micheal
    Ik voel zijn lippen nog steeds vurig tegen de mijne en geniet van het gevoel dat door mijn hele lichaam stroomt. Mijn handen glijden nog steeds over zijn borstkas, maar na een tijdje laat ik ze daar toch vanaf vallen. Ik voel ook nog steeds zijn hand op mijn zij die daar streelt en op mijn buik waar hij figuurtjes maakt en ik glimlach even tijdens zijn lippen. Ik voel dan zijn hand omhoog glijden naar mijn borsten en als hij die begint te strelen kreun ik zacht van genot en glimlach weer tegen zijn lippen. Ik voel ook zijn tanden kort in mijn onderlip en doe hetzelfde bij hem terug. Al snel verplaatsen zijn lippen zich dan weer en voel ik ze nu in mijn nek waar hij kusjes begint te drukken en dan een zuigzoen plaats en kreun weer zacht. Ik open dan even mijn ogen, grijns en laat dan mijn handen via zijn borstkas omlaag glijden naar zijn jogging en begin die langzaam omlaag te trekken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oké serieus, te dood hier..
    Weet iemand nog een ander leuk RPG?]


    Stop acting normal. It gets bored.