• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Haar andere hand gaat naar mijn borstkas en ik streel met mijn duim weer over haar wang en ik laat die afglijden en even plagerig langs haar borst.
    Ik grijns licht tegen haar lippen aan, ze pest mij ook zo vaak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik gromde zachtjes, maar tja... die had ik eigenlijk wel verdiend.
    Ik kuste hem plots veel vuriger terug, hopend hem zo wat af te leiden van het plagen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Hm, sexy hoor dat gegrom,' fluister ik pestend en zachtjes tegen haar.
    Dan verandert de intensiteit van de kus en richt ik me daar op en plaats mijn hand weer naast haar.
    Ze leidt me af, ik ben namelijk heel makkelijk af te leiden zo.
    Als ze het zou willen dan kan ze me nu makkelijk ook weer omdraaien en tegen de muur drukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }dat was toch geen stille hint? Want toevallig genoeg... ik ben niet zo voor subtiliteit xD{
    Nala
    Ik genoot gewoon verder van de kus. Ik zou hem misschien makkelijk kunnen omdraaien nu, maar ik vond het eigenlijk wel leuk om hier door hem tegen de muur gedrukt te staan...
    Gelukkig was hij wel makkelijk af te leiden. Zo kon ik hem toch nog min of meer besturen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nee hoor, dat was gewoon een gedachte van hem c:]

    Sam Jason Night
    Aangezien Nala nu degene is die tegen de muur staat, is zij degene die een beetje gepest zal worden.
    Ik maak mijn lippen van die van haar los en druk mijn lippen in haar nek.
    Ik bijt er zachtjes en druk daarna kusjes op de plek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik kreunde zachtjes. Ok, misschien kon ik hem toch niet echt besturen. Toch deed ik niets om hem tegen te houden. In tegenstelling, ik hield mijn hoofd wat schuin, zodat hij net beter aan mijn nek kon.
    Ik beet op mijn lip en hoopte zo volgende kreunen te kunnen tegenhouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze kreunt zachtjes en ik lach tegen haar huid aan.
    'Hm, vindt je het lekker?' vraag ik fluisterend.
    Aangezien ze haar nek gestrekt heeft ga ik door met kusjes drukken en dan zuig ik zachtjes het bloed omhoog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Hij lachte en zijn ademhaling streelde tegen de houd van mijn hals aan, wat een rilling over mijn rug en een stroom kippenvel veroorzaakte.
    "Hmh." mompelde ik dan maar als antwoord, aangezien ik daarvoor mijn mond niet open hoefde te doen en de kreunen dus niet konden ontsnappen.
    Maar toen ik voelde hoe hij een zuigzoen zette, kon ik de kreun toch niet tegenhouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze mompelt wat eerder een geluidje is dan een antwoord. Ze kreunt als ik een zuigzoen zet en ik glimlach.
    `Hm, dat neem ik als een ja,` fluister ik tegen haar huid.
    Ik druk kusjes tot vlak onder haar oor en bijt dan zacht op haar oorlelletje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik voelde mezelf week worden onder zijn aanrakingen en nam me vast aan zijn bovenarmen om me overeind te houden. Opnieuw wist een zacht verlangend kreuntje mijn mond te verlaten. Damn, ik moest hier echt aan iets anders gaan denken voor ik hem zou bespringen of zo...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze pakt mijn bovenarmen vast en ik grijns terwijl ik naar haar kijk. Ze heeft haar ogen gesloten en haar mond opent een stukje, een zachte kreun verlaat haar lippen. Mijn handen laat ik aan weerszijden van haar staan, zodat ze zich vast kan houden.
    'Geniet je er van?' zeg ik tegen haar.
    Mijn lippen beroeren weer kort haar nek en ik lik er dan zachtjes tot aan haar kaak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ja." zei ik zacht. Mijn stem klonk ontzettend hees.
    Ik voelde zijn lippen even kort in mijn nek en dan likt hij zachtjes tot aan mijn kaak. Een rilling van genot trekt over mijn rug, maar nu kon ik de kreun tegenhouden door mijn lippen op elkaar te klemmen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason NIght
    Ze zegt zacht ja en ik hoor de opwinding in haar stem.
    'Oké,' antwoord ik zachtjes.
    Er trekt een rilling door haar heen en ik druk er nog een laatste kusje.
    Dan ga ik gewoon rechts staan en haal mijn armen langs haar vandaan en loop op mijn gemakje terug naar de rolstoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Eerst leek hij overal te zijn. Zijn geur hing overal om me heen en ik voelde zijn lippen in mijn hals.
    En dan. Plots. Was hij weg.
    Ik keek hem verward na, terwijl ik nog steeds steun zocht bij de muur. Onzeker beet ik op mijn lip. Had ik nou wat verkeerd gedaan?
    De vroegere Nala zou nu helemaal gestorven zijn van onzekerheid en schaamte, maar nu verdwenen die en bleef alleen de opwinding over.
    Ik duwde me van de muur af. Hij zou de gevolgen maar moeten leren van me zo uit te dagen...
    Snel liep ik op hem af en stopte hem, door voor hem te gaan staan. Ik keek hem voor een fractie van een seconde vurig aan voor ik mijn lippen op de zijne drukte. Meteen begon ik zijn shirt over zijn hoofd heen te trekken. En als het niet wou meewerken, dan scheurde ik het wel kapot...
    Al snel kreeg ik zijn shirt uit en ik legde mijn handen plat op zijn borstkas. Het leek of ik de vonken kon horen overspringen. Niet echt zachtzinnig duwde ik hem naar de dichtstbijzijnde muur en haakte daar meteen mijn vingers achter zijn broeksrand, dit alles zonder de kus te verbreken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }rauwtch :P{


    “To live will be an awfully big adventure.”