• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en zo te zien is ze van plan gewoon door te gaan. Een glimlach siert even mijn gezicht. Ik kreun nu wat luider en probeer het te dempen door mijn hand voor mijn mond te doen. Ik voel hoe ik klaar kom en kijk naar Naomi. Ik trek haar overeind en trek haar dicht tegen me aan. Ik druk een kus op haar voorhoofd en hijg nog even na. 'Je was geweldig,' fluister ik nog steeds hees en schor. Ik kijk haar aan en woel door haar haren. Ik glimlach liefjes en druk een kus op haar wang. Dan draai ik ons om, zodat ik op haar zit. Ik had volgens mij nog iets af te maken. Ik kijk haar met een glimlach aan en voel hoe ik alweer op adem kom. Ik druk nog een kusje in haar nek en zak dan weer af met mijn lippen naar haar borsten. Ik streel met mijn vingertoppen de binnenkant van haar been, voordat ik twee vingers bij haar naar binnen laat glijden. Ik beweeg mijn vingers rustig en ga na een tijdje sneller. Met mijn lippen en tong streel ik haar borsten en grijns even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik knikte eens en drukte een kusje op zijn wang.
    "Ik woonde in Noorwegen, maar heb voorouders in Spanje. Daarom spreek ik Noors en een klein beetje Spaans." grijnsde ik.
    Ergens ging ik er vanzelf vanuit dat ik wel met hem mee zou mogen als we hier ooit uit geraakten. Maar was het niet onbeleefd om jezelf zomaar uit te nodigen?
    "Noors is eigenlijk niet zo'n mooie taal en nogal ingewikkeld." zei ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waarom is het hier zo dood? ;S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi --> Jaimes


    Saaawwwwrrryyyy, ik zal zo reageren :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Doesn't matteaa, maar het is gwn dood xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Maar het moet nog echt beginnen >_<

    Dus ik ga Sam even laten genezen helemaal zo ^^ en en en dat is gewoon versneld :3
    want dan kunnen we die danslessen etc. doen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    'Ik kan alleen maar Engels,' grinnik ik tegen haar. 'Dat is de enige taal die ik kan.'
    Ik strijk met mijn hand over haar haren weer, ze zit nog steeds op mijn schoot.
    'Hm, ik zou je wel mee willen vragen naar mij thuis, als we hier uitkomen, maar ik weet niet of je het daar prettig zou vinden.'
    Ik kijk voor me uit en denk erover na. Zo veel, of eigenlijk niets, heb ik Nala niet te bieden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, idd. Dus het is wel jammer als het topic al doodloopt terwijl het nog niet eens bij de clou is..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    EXACTLY!

    Daarom komt er nieuw leven in!

    Maar ik moet eten c: baaaaay


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sam Jason Night
    'Ik kan alleen maar Engels,' grinnik ik tegen haar. 'Dat is de enige taal die ik kan.'
    Ik strijk met mijn hand over haar haren weer, ze zit nog steeds op mijn schoot.
    'Hm, ik zou je wel mee willen vragen naar mij thuis, als we hier uitkomen, maar ik weet niet of je het daar prettig zou vinden.'
    Ik kijk voor me uit en denk erover na. Zo veel, of eigenlijk niets, heb ik Nala niet te bieden.

    Nala
    Ik glimlachte naar hem, maar toen hij opnieuw begon praten, trok ik mijn wenkbrauwen op.
    "Dus... je denkt dat ik het bij jou niet prettig zou vinden? Terwijl ik hier het gelukkiger ben dan eeuwen? Terwijl dit voor mij al eigenlijk mijn enige thuis is geworden? Wees gerust, schat." glimlachte ik. "Jij bent alles wat ik nodig heb om gelukkig te zijn."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik glimlach na haar woorden.
    'Dat is fijn om te horen lief,' zeg ik zachtjes terwijl ik over haar wang streel. 'Maar ik heb je niets te bieden. Ik kan je geen goede toekomst geven, ondanks dat ik het wel zou willen proberen.'
    Ik wil namelijk niet dat ze teruggaat naar haar vader.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nou, het is niet de bedoeling dat jij mij een toekomst geeft. Een toekomst is iets waar ik zelf aan moet werken en zolang ik iets wil. En ik ben echt bereid er volledig voor te gaan, dan krijg ik het sowieso voor elkaar. Zelfs al zegt iedereen dat het niet kan. Onmogelijk bestaat niet. Zeg nooit nooit." glimlachte ik en drukte dan een kusje op zijn lippen.
    "Ik heb alleen jou nodig om me te steunen en dan geef ik mezelf wel toekomst." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Een jongen hoort voor zijn meisje te zorgen,' zeg ik tegen haar. 'En je zei daarstraks zelf al twee keer achter elkaar nooit.'
    Je kan nooit nooit zeggen, want dan zeg je nooit al een keer of twee ondertussen. En inclusief die twee nooit's 4 nooit's.
    'En natuurlijk zal ik je steunen, dat zal ik blijven doen ook.'
    Ik kus haar zachtjes terug en mijn hand glijdt vanaf haar wang, door haar hals naar haar schouder.
    Hij glijdt dan verder af via haar rug en blijft daar stil liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ja, je moet voor me zorgen, maar ik moet ook voor mezelf zorgen. Ik mag geen afhankelijk popje worden. En ik bedoel dat je nooit mag zeggen dat iets nooit kan. Je kan wel nooit zeggen, maar je mag je niet door het woord laten doen." glimlachte ik en kuste hem dan weer.
    Ik schoof wat dichter naar hem toe en sloeg mijn armen om zijn hals.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Dat snap ik best, en jij zou het niet eens laten gebeuren, afhankelijk worden,' zeg ik met een scheef lachje. Dat heb ik wel gemerkt als ze uitdagend en sexy begint te worden en ik denk dat ze ook zo kan zijn in het dagelijks leven. 'En ik weet best wat je bedoelt, ik pest je maar een beetje.'
    Ze kust me dan weer en slaat haar armen om mijn nek.
    Ik glimlach en kus haar terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.