• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik kuste hem even terug, terwijl ik met de toppen van mijn vingers lichtjes door zijn haar hing. Op deze manier geraakte het niet, of toch niet erg, in de war. Aangezien ik wist dat hij dat niet leuk vond.
    "Weet je dat die scheve lach van je supersexy is?" fluisterde ik zacht, tegen zijn lippen aan, waarna ik hem gewoon verder kuste.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik voel zachtjes haar vingertoppen door mijn haar en geniet van haar aanraking. Zo vind ik het niet erg, als het zo zachtjes is.
    'Hm, nee, vertel het eens,' prevel ik tegen haar lippen aan.
    Ik ga iets proberen, het moet nu wel lukken.
    Ik leg mijn armen om haar middel en mijn handen dan op haar kont en ik ga voorzichtig overeind staan vanuit de rolstoel.
    Heel even denk ik dat ik het misschien niet red, maar ik blijf gewoon staan.
    Ik glimlach tegen haar lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde enthousiast en trok mijn gezicht even terug om hem blij aan te kunnen kijken.
    "Hoe geweldig, schat!" riep ik blij. Ik hield me stevig aan hem vast, maar voelde me er niet al te goed bij. Ik was bang dat ik teveel woog voor hem.
    "Maar zet me nu maar neer." zei ik dan en beet op mijn lip.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze kijkt me blij aan en ik glimlach terug naar haar. Ze zegt dan dat ik haar maar neer moet zetten en ik kijk haar aan.
    'Oke?' zeg ik dan, half vragend.
    Ik luister maar gewoon en zet haar neer. Het lukt me gewoon om te blijven staan, zonder pijn. Ik druk weer een kus op haar lippen.
    'Ik ben zo blij als ik straks helemaal van die rolstoel af ben,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ja, sorry, maar ik wil je niet overbelasten met mijn gewicht." glimlachte ik, toen hij een beetje vragend oké zei.
    "Ja! Dat zou het bijna helemaal af maken." grijnsde ik, toen hij glimlachend vertelde dat hij blij was. Ik drukte mijn lippen weer op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Nala, je bent heel licht,' verzeker ik haar. 'Je bent hartstikke dun en mooi.'
    Ze grijnst dan dat het het bijna helemaal af maakt en drukt haar lippen weer op die van mij.
    'Hm, wat maakt het dan af?' vraag ik tegen haar lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Jij en ik." mompelde ik zacht. "Het maakt het helemaal af."
    Ik bleef ondertussen mijn lippen tegen de zijne gedrukt houden, en streelde nu zacht met mijn tong over zijn onderlip.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik pak haar hand beet als ze dat zegt en verstrengel onze vingers.
    Ik voel haar tong langs mijn onderlip en open gewillig mijn mond voor haar.
    Ik trek haar zachtjes mee naar achteren totdat ik de muur achter me voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik liet me gewillig meetrekken, terwijl ik de tongzoen rustig startte.
    Als we eenmaal tegen de muur aan staan, leunde ik met gesloten ogen tegen hem aan. Ik kneep even zachtjes in zijn hand en streelde met mijn vrije hand langs zijn wang.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze leunt tegen me aan en ik geniet van de tongzoen, ze kan echt goed zoenen.
    Ik voel dat ze zachtjes in mijn hand knijpt en mijn vrije arm sla ik om haar middel om haar nog dichter tegen me aan te trekken.
    Ik bijt zachtjes en speels in haar onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grijnsde tegen zijn lippen aan en liet de mijne toen afdwalen om wat kusjes in zijn hals te drukken.
    Mijn hand gleed naar zijn borstkas, waar ik wat willekeurige figuurtjes op begon te tekenen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Haar lippen dwalen af en dat vind ik jammer, ze proeven zo lekker, maar ik strek mijn nek als ze kusjes in mijn hals drukt.
    Haar hand gaat naar mijn borstkas.
    'Little Piccaso,' zeg ik glimlachend en kreun dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik grinnikte en bleef over zijn borstkas strelen, terwijl mijn lippen de zijne terug op zochten.
    Ik beet ook even speels op zijn lip en liet mijn tong toen weer zijn mond binnen glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze grinnikt, volgens mij geniet ze ervan als ze mij kan pesten.
    Haar lippen gunnen weer een kus op die van mij en ze bijt op mijn lip en haar tong dringt mijn mond binnen.
    Mijn tong vindt die van haar en ik draai ons dan om zodat zij tegen de muur staat.
    Ik zet mijn handen aan beiden kanten van haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlachte even tegen zijn lippen aan. Ik was helemaal niet boos om deze verandering.
    Ik hield de tongzoen aan, terwijl ik mijn andere hand nu ook tot op zijn borstkas liet glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”