• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Je kon wel zeggen dat ik opgewonden was. Dat konden mensen ook zien. Ze trok na mijn idee mijn jogging te langzaam uit. Toch laat ik haar rustig haar gang gaan. Als die uit is grijns ik tevreden en druk een kus op haar lippen. Ik zet mijn knieen aan weerzijde van haar lichaam en druk kisjes vanaf haar lippen, langs haar borsten richting haar slipje. Ik druk een kus op het stofje van haar slipje evtrek die dan naar beneden. Met een grijns druk ik kusjes op haar heupbot en even later op haar bovenbeen. Dan druk ik mijn lippen weer op de hare en draai ons om. Ik was nu namelijk wel een beetje moe in mijn armen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry was deze week erg druk, daarom ook de weinige reacties, maar ben er weer!]

    Naomi Micheal
    Ik merk dat Ian al aardig opgewonden begint te worden en grijns even, niet dat het bij mij veel anders is. Al snel is dan zijn jogging uit en ik kijk hem grijnzend aan en voel dan zijn lippen weer op de mijne en hij zet zijn benen dan aan weerszijden van mijn lichaam en ik voel zijn lippen weer vanaf mijn lippen via mijn borsten omlaag naar mijn slipje en ik grijns even. Als ik dan zijn lippen tegen het dunne stofje voel kreun ik even en voor ik het weet is hij dan ook uit en voel zijn lippen op mijn heupbot en bovenbeen en kreun weer zacht. Dan voel ik zijn lippen weer op de mijne en draait hij ons om waardoor ik nu bovenop hem zit. Ik haal dan mijn lippen van de Zijne en kijk hem even ondeugend grijnzend aan en druk dan mijn lippen weer in zijn nek waar ik kusjes druk en soms eens langs zijn huid lik en er zacht in bijt. Met benen staan nu ook aan weerszijden van zijn lichaam en mijn onderlichaam schuurt tegen het Zijne aan en ik voel zijn erectie al aardig en grijns even tegen zijn huid aan en ga dan door met "plagen".

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Met benen staan nu ook aan weerszijden van zijn lippen


    [Ghehehe xd]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Whaha! XD Lol!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het zou opzich nog wel echt kunnen, maar niet als je dan verder leest met dat ze met haar onderlichaam bij het zijne is XD
    En hé, je hebt het gewijzigd.. Handuugg :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [lol ik reageer straks, ben bij beste vriendin logerwn. Ga zo naar huis x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en zie die ondeugende grijns weer. Dus ik zet me schrap voor wat komen gaat. Ik voel haar lippen in mijn nek en hoe ze soms in mijn nek likt en bijt. Ik kreun eventjes en verlang echt naar meer. Dan schuurt ze met haar onderlichaam tegen de mijne aan en ik kreun iets te luid naar mijn mening. Wat een pestkop was ze ook. Ik open mijn ogen en klem mijn vingers om haar heupen heen. Ze gaat gewoon rustig door met plagen, wat ik eigenlijk pesten vind en kreun zachtjes. 'Pestkop,' fluister ik schor van verlangen en opwinding. Ik trek haar dicht tegen me aan en druk mijn lippen op haar schouder en druk kusjes in haar nek. Na mijn mening mag ze me nu wel ontdoen van mijn boxer, maar haar kennende zou ze me daar wel weer mee plagne. Ik laat mijn vingers over haar rug gaan, over haar kont en dan over haar benen. Plagerig ga ik met mijn vingertoppen langs de binnenkant van haar benen en streel even haar schaamlippen. Ik grijns als ik voel dat ze ook al opgewonden is en lach even tegen haar huid aan. Ik haal mijn vingers weer weg en sla mijn armen weer om haar heen. 'Ik kan ook pesten,' grijns ik en druk weer kusjes in haar nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik hoor hem constant kreunen en grijns even licht tegen zijn huid aan in zijn nek, maar ga dan gewoon rustig door. Ik voel dan zijn vingers om mijn heupen en hoor hem dan zacht, schor wat fluisteren en ik grijns even. 'Je kent me toch.' zeg ik dan zwoel in zijn oor en bijt even zacht in zijn oorlelletje en ga dan weer rustig verder. Ik merk dan hoe hij me dichter naar zich toe trekt en voel dan zijn lippen op mijn schouder en stop zelf in zijn nek en sluit dan even glimlachend mijn ogen. Ik voel dan zijn vinger over mijn rug glijden, omlaag naar mijn billen , zo verder omlaag over mijn benen. Als hij dan plagerig met zijn vingertoppen langs de binnenkant van mijn benen baat, bij mijn schaamlippen, kreun ik en bijt op mijn lip en mijn ogen zijn nog steeds gesloten. Als zijn vingers dan weg zijn en ik zijn armen om me heen voel open ik mijn ogen weer en kijk hem dan aan met een scheve grijns. Na zijn woorden grinnik ik evene. 'Maar ik kan het beter.' fluister ik dan zacht en zorgt dat hij stopt met kusjes drukken in mijn nek en begin dan zelf kusjes te drukken vanaf zijn lippen, nek, hals, borstkas en zo verder omlaag langs zijn sixpack tot zijn borstkas en kijk dan even met een ondeugende blik omhoog en grijns en druk dan een kusje op zijn boxer op zijn erectie. Ik haak dan een vinger om de band van de boxer en trek die dan heel langzaam, extra plagerig uit. Als hij dan uiteindelijk uit is kijk ik hem weer ondeugend aan en druk mijn lippen kort op zijn erectie en lik dan plagerig langs zijn eikel en ga dan weer via een weg van kusjes omhoog naar zijn lippen en druk daar zacht mijn lippen op, maar laat ze al snel weer los. 'Do you want more?' fluister ik dan weer zwoel in zijn oor en bijt ook weer in zijn oorlel. Ian zo pesten is leuk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Duizend maal sorry >_>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ja... uit die rolstoel." mompelde ik zacht. Ik genoot van zijn hand over mijn haren.
    Toch had ik nog steeds een dubbel gevoel over hier weg gaan. Ik wist wel dat we hier niet eeuwig konden blijven vastzitten. We zouden hier ooit weg moeten gaan. Maar nog steeds maakte ik me zorgen over waar ik dan heen moest. Ok, zowel Ian als Sam zouden me niet zomaar terug naar mijn pa terug laten sturen, maar toch...
    "Waar woonde je eigenlijk?" vroeg ik toen.


    Sam Jason Night
    Ze mompelt zacht, 'Ja, uit die rolstoel.' En daarna zie ik haar nadenken. Nala is meestal als een open boek voor me, ze is zo makkelijk te begrijpen. Als het niet teveel over gevoel gaat tenminste.. Want dat is dus totaal niet mijn ding. Mijn gedachten gaan even af naar de streetdancezaal hiernaast met de gebroken spiegel. Naomi zal vast wel hetzelfde denken, zeker na wat er is voorgevallen in de badkamer. Er zal nooit meer iets gebeuren tussen mij en Naomi, dat is voorbij. Ik heb Nala en zij heeft Ian. Iedereen gelukkig, voor zover ik dat kan zijn. Opgesloten te zitten en dan ook nog eens beperkt door een rolstoel.
    Mijn hand ligt nu stil op haar haren omdat ik gewoon even in gedachten ben, maar zodra Nala vraagt waar ik woonde lijkt alles weer in werking te gaan. Mijn hand streelt weer over haar haren en ik kijk haar aan.
    'Overal en nergens,' geef ik als antwoord. 'Ik zwierf over de straat heen en kwam alleen thuis om te slapen. Als ik al thuis kwam. Maar als je bedoelt in welk land.. Amerika, Connecticut.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik slik en kij haar aan. Volgens mij had ik haar uitgedaagd volr een spelletje wie het beste kan pesten en ik weet al wie er ging winnen. Ik zou ede loser worden. Ik voel haar lippen kl de mijne, maar die zakken al snel af. Ik kreun als ze een kusje geeft op mjjn erectie. Dan trekt ze heel langsaam mijn boxer uit. Ik vpuw mijn handen tot vuisten en kreun ald ze een kus op mijn erectie drukt en er plagerig langs mijn eikel likt. Dwn voel ik haar lippen weer op de mijne. Wat was ze toch gemeen. 'Ja ik wil meer,' fluister ik schor en zacht. Mijn stem was echt gesloopt dankzij het gevoel in me. Het gevoel van verlangen en opwinding. Ik laar mijn vingers weer over haar borsten gaan en duw haar om. Ik laat mijn vingers naar beneden gaan en ga dan met een vinger bij haar naar binnen. Ik buig over haar heen en geef een speels likje aan haar tepel. Vervolgens begin ik er zahtjes aan te zuigen, terwijl ik de vinger in haar beweeg. Na een tijdje stop ik en kijk haar aan. 'Wil je meer,' fluister ik zwoel en met een schor randje in haar oor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sam Jason Night
    Ze mompelt zacht, 'Ja, uit die rolstoel.' En daarna zie ik haar nadenken. Nala is meestal als een open boek voor me, ze is zo makkelijk te begrijpen. Als het niet teveel over gevoel gaat tenminste.. Want dat is dus totaal niet mijn ding. Mijn gedachten gaan even af naar de streetdancezaal hiernaast met de gebroken spiegel. Naomi zal vast wel hetzelfde denken, zeker na wat er is voorgevallen in de badkamer. Er zal nooit meer iets gebeuren tussen mij en Naomi, dat is voorbij. Ik heb Nala en zij heeft Ian. Iedereen gelukkig, voor zover ik dat kan zijn. Opgesloten te zitten en dan ook nog eens beperkt door een rolstoel.
    Mijn hand ligt nu stil op haar haren omdat ik gewoon even in gedachten ben, maar zodra Nala vraagt waar ik woonde lijkt alles weer in werking te gaan. Mijn hand streelt weer over haar haren en ik kijk haar aan.
    'Overal en nergens,' geef ik als antwoord. 'Ik zwierf over de straat heen en kwam alleen thuis om te slapen. Als ik al thuis kwam. Maar als je bedoelt in welk land.. Amerika, Connecticut.'

    Nala
    Ik knikte eens en drukte een kusje op zijn wang.
    "Ik woonde in Noorwegen, maar heb voorouders in Spanje. Daarom spreek ik Noors en een klein beetje Spaans." grijnsde ik.
    Ergens ging ik er vanzelf vanuit dat ik wel met hem mee zou mogen als we hier ooit uit geraakten. Maar was het niet onbeleefd om jezelf zomaar uit te nodigen?
    "Noors is eigenlijk niet zo'n mooie taal en nogal ingewikkeld." zei ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik slik en kij haar aan. Volgens mij had ik haar uitgedaagd volr een spelletje wie het beste kan pesten en ik weet al wie er ging winnen. Ik zou ede loser worden. Ik voel haar lippen kl de mijne, maar die zakken al snel af. Ik kreun als ze een kusje geeft op mjjn erectie. Dan trekt ze heel langsaam mijn boxer uit. Ik vpuw mijn handen tot vuisten en kreun ald ze een kus op mijn erectie drukt en er plagerig langs mijn eikel likt. Dwn voel ik haar lippen weer op de mijne. Wat was ze toch gemeen. 'Ja ik wil meer,' fluister ik schor en zacht. Mijn stem was echt gesloopt dankzij het gevoel in me. Het gevoel van verlangen en opwinding. Ik laar mijn vingers weer over haar borsten gaan en duw haar om. Ik laat mijn vingers naar beneden gaan en ga dan met een vinger bij haar naar binnen. Ik buig over haar heen en geef een speels likje aan haar tepel. Vervolgens begin ik er zahtjes aan te zuigen, terwijl ik de vinger in haar beweeg. Na een tijdje stop ik en kijk haar aan. 'Wil je meer,' fluister ik zwoel en met een schor randje in haar oor.


    [Ik was dansen!. Maar ik ga haar nu echt verder laten gaan! XD]

    Naomi Micheal
    Ik grinnik als hij zegt dat hij meer wil, maar net als ik verder wil gaan voel ik zijn vingers over mijn borsten en word ik omgeduwd en ik grinnik even. . Dit werd dus duidelijk een spel wie het beste kan pesten en ik dacht het niet dat ik ga verliezen! Ik merk dan hoe zijn vingers langzaam omlaag gaan en dan uiteindelijk een vinger bij me binnen brengt en ik kreun en bijt op mijn lip om me in te houden. Ik voel dan ook nog zijn tong langs mijn tepel gaan en er daarna zacht aan zuigen en kreun toch weer, en ik voel zijn vinger in me bewegen hij maakt me gek zo. Na een tijdje stopt hij dan toch en mijn ademhaling is wat versneld. Als ik hem dan weer in mijn oor hoor fluisteren glimlach ik, het schore randje zorgde er meteen voor dat de haartjes in mijn nek meteen recht overeind stonden. 'Ja, maar eerst is het mijn beurt.' zeg ik dan speels en duw nu hem om, zo dat ik weer boven hem zit en ik druk mijn lippen weer op mijn borstkas en ga via een weg van kusjes omlaag naar zijn lid en kijk hem dan met een speels grijns aan. Ik ging nu iets doen wat ik nog nooit gedaan had, maar tsja, ooit moet toch een eerste keer zijn en ik denk dat Ian het wel niet erg zal vinden. Ik duw weer een zacht kusje op zijn eikel en neem hem dan langzaam in mijn mond terwijl ik hem blijf aankijken met de ondeugende, speelse blik in mijn ogen en ik begin zacht te zuigen en gebruik soms ook plagerig mijn tong of bijt er zacht in en je ziet gewoon in mijn ogen dat ik er plezier in heb om hem zo te pesten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en grinnik dven om haar antwoord. Ze drukt weer kusjes op mijn borstkas en gaat zo verder naar beneden. Ik zie de ondeugende grijns op haar gezicht en schd even lachend mijn hoofd. Ze was echt leuk, uitdagend en gewoon... Naomi. Ik kreun als ze mijn erectie in haar mond neemt. Ik sla mijn armen om haar heen en houd haar stevig vast. Genietend slut ik mijn ogen en kreun af en toe. Mijn ademhaling is versneld en ik geniet met volle teugen. Ik open mijn ogen en kijk haar aan. Ze kijkt mijook nog steeds aan en ik glimlah even waarna ik met mijn hand door haar haren woel. Ik kreun weer en bijt op mijn lip. Per ongeluk kreun ik haar naam en voel mijn wangen rood worden en grinnik even. Ik voel hoe ik dichter bi mijn hoogtepunt kom. 'Ik ga komen,' weet ik uit te brengen en kijk haar aan. Als ze nu zou stoppen zou ik dat echt waardeloos vinden, maar ik begrijp het wel en ze ko het terug verwachten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik hoor hem kreunen als ik hem in mijn mond neem en grijns in mijn gedachten. Ik hoor hem ook zwaar ademhalen en kreunen blijven constant zij mond verlaten, wat mij toestemming geeft om sneller te gaan. Hij opent dan zijn ogen en kijkt me aan en ik zie hem even glimlachen en voel kort zijn hand door mijn haren woelen, maar sluit dan toch zelf ook mijn ogen en concentreer me op wat ik doen en ga nog wat harder en zuig ook wat harder. Ik hoor hem dan mijn naam kreunen en kijk toch weer op en zie zijn wangen rood kleuren wat me in mijn gedachtes n evn laat lachen. Als hij dan zegt dat hij gaat komen twijfel ik even of ik zou stoppen om het te pesten, ik zou het kunnen doen, maar dat zou ook weer zo gemeen zijn, dus ik ga maar gewoon door en sluit mijn ogen weer en ga een nog een tandje sneller, nog sneller zou bijna niet meer kunnen en ik wacht tot ik het gloedje in mijn mond voel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp