• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden
    Nick pakt onverwachts mijn hand vast en ik kijk even naast me naar hem. 'Die demonen zijn eng,' fluister ik tegen hem. En ik lach zachtjes. Ach, gelukkig bestaan demonen niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bam!
    @Lize: stay off my account! *grom*


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef op 8 dec 2012 - 18:07:
    Leslie Day
    Ik open mijn ogen en pak mijn mobiel. Ik hoor Jake naast me wat mompelen en ik neem de telefoon aan. 'Hallo,' zeg ik met een slaperige stem. Ik word helemaal van mijn oren gepraat. Reclame. 'Rot op en bel me nooit meer,' zeg ik zuchtend. Ik leg af en gooi mijn mobiel weg. Die kan wel tegen een stootje. Ik draai me op mijn andere zij richting Jake en sluit mijn ogen weer. 'Hm, rot reclame,' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eindelijk Leensel c: je bent er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mijn topics

    oh, my cute taylor lautner!!!}

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Hayden
    Nick pakt onverwachts mijn hand vast en ik kijk even naast me naar hem. 'Die demonen zijn eng,' fluister ik tegen hem. En ik lach zachtjes. Ach, gelukkig bestaan demonen niet.


    Nick
    'Vast niet allemaal, er zijn altijd wel een paar de afwijken' fluister ik terug en drink weer wat om de beker vervolgens terug te zetten.

    {Eten.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    "Dat zal ze nooit zijn." zei ik dan. Mijn reactie zou veel erger geweest zijn moest Joshua er nu niet geweest zijn om mij te kalmeren.
    "Weet je, vergeet mijn nogal lompe manier van haar voorstellen. Stap gewoon in, schat. We kunnen er nog een leuk etentje van maken."
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en schudde mijn hoofd. "Nee."
    "Alsjeblieft. Het is Kerst, je kan me nu niet laten zitten."
    Ik keek hem woedend aan. Oh, ging hij het zo spelen?
    "Alsjeblieft, Rose. Het zou mijn hart breken moest je me nu achterlaten."
    Mijn ogen vernauwden zich tot spleetjes. Oh, ja, hoor. Hij wist precies hoe hij me moest paaien.
    Ik liep, stampte, naar de auto. Josh aan zijn hand mee slapend. Kwaad trok ik de deur open en stapte in.
    "Ik hoop voor je dat het een duur restaurant is, want met minder ben ik niet tevreden!" zei ik dan maar.

    Axton
    Als het liedje gedaan is, stoppen we onze spullen weg en gingen weer gewoon zitten.
    "Ik heb de moordenaar van mama vermoord." zei ik zacht.
    "Een demonjager?"
    "Ja, zoals te denken... Ik heb de laatste tijd echt teveel demonjagers gezien." zuchtte ik.
    "Hoezo?"
    "Gisteren had er eentje Alexi ontvoerd... Hij... hij leeft niet meer, maar voor wat hij gedaan heeft..." ik schudde mijn hoofd. "Hij had veel meer moeten lijden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Vast niet allemaal, er zijn altijd wel een paar de afwijken' fluister ik terug en drink weer wat om de beker vervolgens terug te zetten.

    {Eten.}


    Hayden Fitch
    Ik kijk naar Nick en glimlach. 'Dat betwijfel ik. Het zijn niet voor niets de slechte mythologische wezens. Maar zoals ik al zeg, mythologisch. Dus niet bestaand,' fluister ik glimlachend en kijk weer naar de film. Het is wel een goede film.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Ik kijk naar Nick en glimlach. 'Dat betwijfel ik. Het zijn niet voor niets de slechte mythologische wezens. Maar zoals ik al zeg, mythologisch. Dus niet bestaand,' fluister ik glimlachend en kijk weer naar de film. Het is wel een goede film.


    Nick
    'En als ze wel zouden bestaan? Zou je dan denken dat ze allemaal slecht waren?' Vraag ik haar weer fluisterend waarna ik een pringel te hebben gepakt en opgegeten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick vraagt iets en ik kijk opzij naar hem. 'Het zijn niet voor niets demonen,' zeg ik met een glimlach. 'Maar ze bestaan toch niet. Wat denk jij dan?' Ik kijk weer terug naar de film.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm..' Mompel ik zonder andwoord te geven, dat was genoeg andwoord voor een tijdje, ten eerste wilde ze oud en gelukkig worden en ten tweede dacht ze dat alle demonen slecht waren en daarbij dat ze niet bestonden. Jup, wat kan er nog meer bij? Ik keek weer naar de film tot het scherm zwart werd als teken dat het pauze was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij geeft niet echt antwoord maar dat maakt niets uit en ik kijk weer terug naar de film. Na even dan is het pauze en rek ik me uit. Ik kijk even naar Nick naast me. 'Ik vind het een goede film,' zeg ik glimlachend. 'Jij ook?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Jawel' Andwoord ik met een korte glimlach en met een poging gewoon de dingen te verbannen uit mijn gedachten -wat trouwens niet echt lukte- 'Wil je nog wat drinken of iets dergelijks of hier blijven zitten?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik grinnik zachtjes maar houd mijn ogen gesloten en denk na over de droom. Ik hoop dat die ooit uitkomt maar dat hangt volledig van Les af.
    Of ze het wil en wanneer ze het wil.

    Joshua
    Ik zwijg tijdens de autorit en er hangt een ongemakkelijke stilte. Mijn duim streelt zachtjes over de achterkant van haar hand.
    'Knijp in mijn hand als je denkt dat je gaat uitvliegen ok?' fluister ik dan zachtjes.

    Alexi
    Ik geef Tyler borstvoeding en denk weer na. Ik zucht zachtjes en er rolt een traan over mijn wang die knapt op de grond. Er volgt nog een tweede en een derde en ik heb geen idee waarom ik huil, misschien door de problemen van de afgelopen maanden?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor hem zachtjes grinniken en ik kijk naar hem. 'Niet grappig,' mompel ik dan met een glimlach rond mijn lippen. Ik ga dicht tegen hem aan liggen. 'Hmm,' mompel ik. 'Ik heb echt lekker geslapen. Fijn gedroomd.' Ik leg mijn arm om hem heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.