• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Opruimen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Ze bestaan niet, dus gelukkig hoef je daar niet bang voor te zijn' Andwoorde ik met een korte glimlach waarna ik weer opweg reed naar school om de auto daar weer te parkeren.


    Hayden Fitch
    Ik glimlach bij zijn geruststelling. 'Ik weet het, en daarbij heb ik jou als mijn beschermer,' zeg ik lief glimlachend. Onderweg gaap ik een keer en we zijn al snel weer bij school. Ik stap uit en sla de deur achter me dicht. We gaan richting de kamer en al snel laat ik me op mijn bed vallen in slaapkleding.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik zucht en besluit dan te zoeken achter Vans of zo. Ik slenter door de gangen van school en zoek naar een teken van Vans als ik Ashley tegen het lijf loop. 'Sorry.' mompel ik en loop verder. Ze houd me tegen; 'Alles ok?' vraagt ze en ik bijt op mijn lip. Ze zucht en flitst ons weg. Ik zit nu in een onbekende kamer op de zetel. Ashley gaat naast Demian zitten. Zijn huis blijkbaar. 'Vertel me... Is er iets met Leslie?' vraagt ze.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    -nvm


    [Laat me raden, je had gequote? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Ik glimlach bij zijn geruststelling. 'Ik weet het, en daarbij heb ik jou als mijn beschermer,' zeg ik lief glimlachend. Onderweg gaap ik een keer en we zijn al snel weer bij school. Ik stap uit en sla de deur achter me dicht. We gaan richting de kamer en al snel laat ik me op mijn bed vallen in slaapkleding.


    Nick
    Ik trek mijn jasje uit als we weer bij de kamer zijn en zie haar al met slaapkleding op haar bed liggen, 'Ik ga nog even wat te drinken halen voordat ik ga slapen' Zeg ik waarna ik naar haar toe loop en haar weer kus. 'Als je moe bent kan je wel alvast gaan slapen' Voeg ik er met een glimlach aan toe waarna ik naar de deur loop en de kamer uitloop om vervolgens naar de kantine te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Laat me raden, je had gequote? :Y)]


    {Neeeee... XD Okey Ja, maar jij leest er vaak overheen als ik hem niet quote.. Oke ook als ik hem quote XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik pak mijn mobiel erbij en scroll door mijn contactenlijst richting de N. Ik klik nick aan om een berichtje te openen. Misschien is het beter als ik hem bel? Maar het is nog ochtend.. Het punt is, ik wil hem eigenlijk gewoon helemaal niet bereiken. Maar ik moet wel..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    {Neeeee... XD Okey Ja, maar jij leest er vaak overheen als ik hem niet quote.. Oke ook als ik hem quote XD}


    [Nee, jullie denken dat ik er overheen lees maar dan zit ik gewoon niet eens in dit topic >_<]

    Hayden Fitch
    Ik knik als Nick zegt dat hij nog wat gaat halen en als hij uiteindelijk weg is val ik inderdaad al snel in slaap. Ik ben moe.

    [Ellie, kan Nick snel gaan slapen :3 les heeft hem nodig maar zij zit al op de volgende dag >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik drink nog wat om vervolgens terug te lopen en val dan al snel in slaap -aangezien ik Hayden niet wakker wou maken sliep ik in mijn eigen bed- en word die morgen wakker voordat Hayden dat doet.

    {Soms lees je er wel overheen. :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [o sorry dan daarvoor :3 ik laat Hayden nog even lekker slapen ^^]

    Leslie Day
    Het is tijd Les. Na al die jaren. Ik klik Nick aan en de telefoon gaat over. Ik houd die aan mijn oor en hoop dat Nick opneemt. Ik moet hem spreken. Het is dringend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schraap mijn keel. 'Onenigheidje met Leslie. Ze wil me iets niet zeggen ook al is het belangrijk voor mij dat ze het zegt aangezien het over... ' Ik kijk ze nu al helemaal niet meer aan. 'Ik wil vader worden.' fluister ik zachtjes en het is stil.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [o sorry dan daarvoor :3 ik laat Hayden nog even lekker slapen ^^]

    Leslie Day
    Het is tijd Les. Na al die jaren. Ik klik Nick aan en de telefoon gaat over. Ik houd die aan mijn oor en hoop dat Nick opneemt. Ik moet hem spreken. Het is dringend.


    Nick
    Ik ben al aangekleed als mijn telefoon gaat en als ik kijk wie het is heb ik in eerste instantie geen in om op te nemen, ik zucht om vervolgens toch op te nemen. 'Wat is er?' Vraag ik dan maar direct.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Na zijn eerste drie woorden heb ik al spijt dat ik gebeld heb. Hij is zo rechtstreeks. 'Ik moet met je praten,' zeg ik dan ook maar direct. 'Nu.' Ik slik een keer en kijk naar mijn handen om hem niet te flippen van zenuwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik moet met je praten' Andwoord ze 'Nu' Vroegt ze er vervolgens direct aan toe. Geweldig. 'Waar?' Vraag ik haar dan maar, spijt dat ik toch had opgenomen. Ik had nu echt geen zin om te praten.


    Don't be like the rest of them, darling