• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ja, maar als mijn moeder nu door mijn kamer wil is er een grote kans dat ze haar benen kan breken XD Deze keer zal ik wel een foto voor je maken.. Was ik de vorige keer vergeten..}

    Nick
    Ze legt haar hooft tegen mijn schouder en verstrengelt onze vingers om vervolgens mee te delen dat de film weer begint, aangezien ik eerst naar haar had gekeken keek ik nu naar het scherm met de demonenfilm.

    {Lol, mischien moeten Leslie en Hayden een keer praten XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik knik en loop met haar mee naar binnen. Ik voel me nu nerveus en op mijn ongemakken door 2 dingen... haar vader en die demon die haar vader verleid.
    Ik schuif haar stoel achteruit zodat ze kan plaatsnemen.

    Alexi
    'Dag meneer Crawford.' zeg ik lichtjes glimlachend en til de zak met cadeautjes en de maxi-cosi van Tyler op. Ik zou de man een kus op zijn wang kunnen geven maar weet dat ik daar mentaal nog niet klaar voor ben.

    Jake
    'Kindje.' mompel ik enkel en schrik dan. Shit dat wilde ik helemaal niet zeggen. Domme slaperige kop van mij! Ik bijt op mijn lip en wacht nerveus haar reactie af, hopend dat ik het niet verpest heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake schrikt van zichzelf als hij het woord kindje zegt. Het is overduidelijk dat hij het daarstraks met opzet niet gezegd heeft. Ik zie hoe nerveus hij is en ik merk nu dat hij er niet meer over me tegen gaat praten. Over kinderen later. 'Kindjes zijn inderdaad heel mooi,' zeg ik dan tegen hem met een glimlach. Alsof ik niet door heb dat hij zo nerveus is. Kindjes zijn ook mooi, alleen sinds kort is er een verdrongen herinnering terug.. Niet meer verdrongen dus.. En dat is iets wat ik wil vergeten voor altijd. Maar dat is niet gelukt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik haat mezelf dat ik dit ga vragen maar wat is er echt Les?' vraag ik haar en masseer zachtjes haar schouders.
    Nu we hier toch ziten kan ik me evengoed nuttig maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    {Ja, maar als mijn moeder nu door mijn kamer wil is er een grote kans dat ze haar benen kan breken XD Deze keer zal ik wel een foto voor je maken.. Was ik de vorige keer vergeten..}

    Nick
    Ze legt haar hooft tegen mijn schouder en verstrengelt onze vingers om vervolgens mee te delen dat de film weer begint, aangezien ik eerst naar haar had gekeken keek ik nu naar het scherm met de demonenfilm.

    {Lol, mischien moeten Leslie en Hayden een keer praten XD}


    [Jaaaa foto :3]

    Hayden Fitch
    De film gaat gelijk weer verder met allemaal actie. Het gaat erom dat de demonen slecht zijn en mensen willen vermoorden en allemaal kwaad willen aan doen. En dan heb je een groep tieners die erachter komen, maar niemand geloofd hen. Ze worden afgeschilderd als gek. Niemand luistert naar ze totdat er gemoord wordt, meerdere malen. En de tieners gaan achter de demonen aan jagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    'Ik haat mezelf dat ik dit ga vragen maar wat is er echt Les?' vraag ik haar en masseer zachtjes haar schouders.
    Nu we hier toch ziten kan ik me evengoed nuttig maken.


    Leslie Day
    Jake vraagt me weer wat er is. En niet zomaar wat er is, maar wat er echt is. Ik weet dat als ik nu weer ga ontkennen dat er iets is, dat we ruzie zullen krijgen. Maar ik wil het Jake gewoon niet vertellen. Ik moet eerst nog met iemand anders erover praten. Hij masseert mijn schouders, ik weet niet wat ik moet antwoorden. Ik staar naar het water voor me.
    'Niets om je zorgen om te maken,' zeg ik dan tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zucht en stap uit het water. 'Roep me als je het wel wil vertellen.' mompel ik en droog me af. Ik pak wat kleren en loop de kamer uit. Ik kleed me aan en schrijf een briefje waarop staat dat ik even weg ben. Ik laat mezelf verdwijnen en kom terecht in de kamer van Sky, ik, Axton en Alexi. Waar nu niemand is... Shit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik glimlachte eens snel naar Joshua en nam het menu. Ik koos iets simpels en wanneer de ober kwam, bestelde ik snel wat.
    Die bitch, demon, hoer, ding bestelde natuurlijk kreeft, mijn pa biefstuk en uiteindelijk kwam de ober bij Joshua. Ik knikte naar hem dat hij hetzelfde kon bestellen als mij, als hij wou. Tenzij hij natuurlijk zelf iets beters wist, maar ik bedoelde dat het mijne gewoon eetbaar is, zonder ingewikkelde manieren van eten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Jaaaa foto :3]

    Hayden Fitch
    De film gaat gelijk weer verder met allemaal actie. Het gaat erom dat de demonen slecht zijn en mensen willen vermoorden en allemaal kwaad willen aan doen. En dan heb je een groep tieners die erachter komen, maar niemand geloofd hen. Ze worden afgeschilderd als gek. Niemand luistert naar ze totdat er gemoord wordt, meerdere malen. En de tieners gaan achter de demonen aan jagen.



    Nick
    Geweldige film, het help ook echt als je zelf een demon bent en verlieft bent op een mens. Al is de film wel goed gemaakt al zijn de demonen.. Een beetje anders afgebeeld. Als de film klaar is loop ik met haar mee weer terug naar de auto.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    'Hetzelfde als haar alsjeblief.' zeg ik tegen de ober en hij knikt. Ik pak onder tafel Brax haar hand vast en knijp er geruststellend in. Ik druk een kusje op haar wang en probeer de zenuwen te negeren. Net als die Annabel of zoiets.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    [LIZL JE SIGNATURE IS ANDERS :O]
    Jake zucht en staat dan op. Ik wil hem tegenhouden maar hij loopt dan al de kamer uit. Ik roep hem niet, want ik wil het hem niet vertellen. Eigenlijk nooit niet, maar Jake weet dat er iets is. Ik kijk voor me uit terwijl ik nu weer alleen in bad zit. Het voelt ineens heel koud zo. Ik moet nu even met Jake gaan praten. Ik sta op uit bad en laat die leeglopen. Ik droog mezelf niet af maar doe het met mijn gave mezelf droogmaken. Ik trek wat random kleren aan en loop dan richting de kamer. Ik vind een briefje van Jake dat hij weg is, er staat niet op waarheen. Ik laat het briefje in mijn hand verkreukelen en daarna verbanden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Nadat de film is afgelopen loop ik samen met Nick richting de auto weer. 'Het was een gave film,' zeg ik tegen Nick. 'Alleen soms was ik toch wel bang.' Ik vind het niet erg om dat soort dingen toe te geven. Het is heel normaal toch, kom op. Demonen die mensen vermoorden, moet er niet aan denken. We stappen in de auto en gaan dan onderweg weer naar school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht en laat me op mijn bed vallen. Ik sluit mijn ogen en laat dan een roos verschijnen naast het papiertje met de boodschap. Aan de roos hangt een klein papiertje.Love you xJ voor te laten weten dat ik niet eeuwig kwaad kan blijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Nadat de film is afgelopen loop ik samen met Nick richting de auto weer. 'Het was een gave film,' zeg ik tegen Nick. 'Alleen soms was ik toch wel bang.' Ik vind het niet erg om dat soort dingen toe te geven. Het is heel normaal toch, kom op. Demonen die mensen vermoorden, moet er niet aan denken. We stappen in de auto en gaan dan onderweg weer naar school.


    Nick
    'Ze bestaan niet, dus gelukkig hoef je daar niet bang voor te zijn' Andwoorde ik met een korte glimlach waarna ik weer opweg reed naar school om de auto daar weer te parkeren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Er verschijnt ineens een roos en als ik het papiertje lees zie ik dat het van Jake is. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Hij is eerst weg en dan stuurt hij een roos met dat hij van me houdt. Ik pak de roos vast en loop ermee naar beneden. Ik zet die in een klein vaasje, zodat die gewoon blijft leven. Ik ga op de bank zitten en kijk even besluiteloos voor me uit. Ik moet Nick spreken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.