• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik haaaaat de naam Annabel. Dat is een meisje uit me klas die populair is. Waar je altijd wel haar borsten kan zien. Die alle jongens o zo leuk mee is, de leuke jongens tenminste, en ze is ook schijnheilig en komt bij bijna elke leraar over mee weg.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Plots snap ik wat er zo herkenbaar is. Ik heb haar zo'n 100 jaar geleden ook tegengekomen. Dat kind is een demon. Ik sla mijn arm beschermend om Braxlin heen. Ik hield haar iets achter. 'Rose? Niet kwaad worden maar volgens mij heb je nu balans gezien in je auto.' zeg ik zachtjes en hoop dat ze me verstaat.

    Alexi
    Ik wrijf mijn tranen weg maar mijn ogen zijn nog een beetje rood en ik zucht. Niets aan te doen. Ik bedek mijn borst terug en loop met Tyler terug de kamer in. Ik leg hem terug in de maxi-cosi en kijk Axton niet aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Ik haaaaat de naam Annabel. Dat is een meisje uit me klas die populair is. Waar je altijd wel haar borsten kan zien. Die alle jongens o zo leuk mee is, de leuke jongens tenminste, en ze is ook schijnheilig en komt bij bijna elke leraar over mee weg.]

    }Dan maak ik er al te graag en enorm kut-personage van. En hopelijk doet iemand haar nog veel pijn ook ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake zegt dat hij nog blijft liggen en ik knik. Hij draait zich om en ik stap voorzichtig uit ons bed zodat ik niet te veel geluid en bewegingen maak. Ik loop naar de douche terwijl ik over mijn voorhoofd wrijf en doe die achter me dicht. Niet op slot, voor het geval Jake niet meer kan slapen en mee wil douchen. Hm.. Misschien dat ik wel een bad ga nemen.. Ja, dat ga ik doen! Ik laat het bad vol lopen, lekker warm, en doe dan mijn slaapkleedje uit. Ik voel even aan het water, prima. Ik gooi er nog wat badolie in... Sinaasappels. En dan stap ik erin.

    Hayden Fitch
    Ik loop de zaal uit en moet even zoeken maar vind dan al gauw een toilet. Het is een grote ruimte met heel veel toiletten. Wel handig, want het is algemeen bekend dat vrouwen meer naar het toilet moeten. Ik ga een toilet in en plas dan even snel. Ik trek door en ga het toilet weer uit. Ik loop naar de wasbak en was mijn handen, dat is wel zo fris. Ik fatsoeneer even mijn haar waarna ik weer terug loop richting de zaal voor de film. Ik zoek in welke rij Nick ook alweer zit en loop er dan heen. Ik plof naast hem neer. 'Ben ik weer,' zeg ik glimlachend en totaal overbodig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ik rol een paar keer om en grom gefrustreerd als het me niet lukt om inslaap te geraken. Slaapdronken sta ik op en zoek dan op de tast de weg naar de badkamer die ik na een paar keer ergens tegen gelopen te hebben gevonden heb. Ik doe mijn boxer uit en zucht. 'Schuif op lief.' mompel ik nog niet helemaal wakker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Plots snap ik wat er zo herkenbaar is. Ik heb haar zo'n 100 jaar geleden ook tegengekomen. Dat kind is een demon. Ik sla mijn arm beschermend om Braxlin heen. Ik hield haar iets achter. 'Rose? Niet kwaad worden maar volgens mij heb je nu balans gezien in je auto.' zeg ik zachtjes en hoop dat ze me verstaat.

    Alexi
    Ik wrijf mijn tranen weg maar mijn ogen zijn nog een beetje rood en ik zucht. Niets aan te doen. Ik bedek mijn borst terug en loop met Tyler terug de kamer in. Ik leg hem terug in de maxi-cosi en kijk Axton niet aan.

    Braxlin
    Ik keek hem eerst even verward aan.
    "Wacht... Zij... He! We moeten haar tegenhouden! Die bitch papt aan met mijn vader! Dat mag niet!" zei ik en kneep onbewust in zijn hand.

    Axton
    Ik glimlachte naar mijn pa en keek toen naar het glas water voor Alexi. Als dat op was moesten we maar vertrekken.
    Misschien dat een ander bezoekje haar meer zou opfleuren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik lig met mijn ogen gesloten als ik gestommel vanuit de slaapkamer hoor. Mijn ogen openen zich automatisch en ik kijk richting de deur. Een paar keer hoor ik een soort bonk en dan gaat de deur open. Jake in een boxer gehuld komt richting het bad gelopen. Volgens mij nog heel erg slaapdronken. Hij doet zijn boxer op en zegt dat ik moet opschuiven. Het is dat hij er 'lief' achter zegt anders had het als een bevel geklonken. Ik schuif op voor hem. 'Kon je niet meer in slaap komen?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik weet niet zo goed hoe.' zeg ik eerlijk. 'Je kan hem de waarheid niet vertellen want dan gelooft hij het niet en overschrijd je een regel.' zeg ik nadenkend. 'Ik moet met haar praten.' zeg ik dan zuchtend. misschien de enige oplossing.

    Alexi
    Ik pak het glas en drink er wat van. Dan besef ik pas hoeveel dorst ik heb en drink vlug het glas leeg.
    Ik pak dan het dekentje en stop Tyler weer in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Nee.' zeg ik zielig en kruip in het bad. Ik zucht ontspannend en trek haar dan op mijn schoot zodat we beiden meer plaats hebben. 'Ik ben echt nog niet wakker.' mompel ik zachtjes en kijk haar even aan. Ik druk een kusje op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt heel zielig nee, volgens mij is hij of heel erg moe, of hij wilde weer verder dromen. 'Je moet dan wel weer heel erg graag verder geslapen hebben?' Zeg ik glimlachend. Jake heeft me op zijn schoot getrokken en ik leun tegen hem aan. De hele badkamer ruikt naar sinaasappels, heerlijk. Jake mompelt dan dat hij nog niet helemaal wakker is. We kijken elkaar aan en ik ga met mijn duim even strelend langs zijn wang. 'Geeft toch niets, wordt maar rustig wakker.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake zegt dat hij nog blijft liggen en ik knik. Hij draait zich om en ik stap voorzichtig uit ons bed zodat ik niet te veel geluid en bewegingen maak. Ik loop naar de douche terwijl ik over mijn voorhoofd wrijf en doe die achter me dicht. Niet op slot, voor het geval Jake niet meer kan slapen en mee wil douchen. Hm.. Misschien dat ik wel een bad ga nemen.. Ja, dat ga ik doen! Ik laat het bad vol lopen, lekker warm, en doe dan mijn slaapkleedje uit. Ik voel even aan het water, prima. Ik gooi er nog wat badolie in... Sinaasappels. En dan stap ik erin.

    Hayden Fitch
    Ik loop de zaal uit en moet even zoeken maar vind dan al gauw een toilet. Het is een grote ruimte met heel veel toiletten. Wel handig, want het is algemeen bekend dat vrouwen meer naar het toilet moeten. Ik ga een toilet in en plas dan even snel. Ik trek door en ga het toilet weer uit. Ik loop naar de wasbak en was mijn handen, dat is wel zo fris. Ik fatsoeneer even mijn haar waarna ik weer terug loop richting de zaal voor de film. Ik zoek in welke rij Nick ook alweer zit en loop er dan heen. Ik plof naast hem neer. 'Ben ik weer,' zeg ik glimlachend en totaal overbodig.


    Nick
    'Hee' Andwoord ik waarna ik het niet kan laten kort mijn lippen op die van haar te drukken. Waarom zou ik het niet doen? Ik kon het nu, mischien later niet meer.

    {Moet mijn kamer opruimen :')}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Het was zo mooi.' mompel ik zachtjes en sluit mijn ogen weer. Ik laat mijn hoofd tegen haar rug aanleunen en adem de sinaasappelgeur in. Ik wist zelfs niet dat we die geur hadden?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik knikte en beet op mijn lip.
    "Ok... Ik euhm... ik neem pap wel apart. Dat zal wel makkelijker zijn." zei ik dan. "Ondertussen zitten jullie met z'n twee..."
    Daar moest ik me geen zorgen voer maken... toch?
    "Waar blijf je, Rose?" ik draaide me om naar mijn vader.
    "Ik kom eraan, pap." riep ik terug en keek toen naar Joshua. "We bestellen eerst ons eten en dan zorg ik dat jij alleen kan zijn met... haar." mompelde ik en liep toen met hem terug naar de tafel.

    Axton
    "Ok, dan moeten we maar eens gaan. We moeten nog wat bezoekjes doen." zei ik dan.
    "Oh, ok. Bedankt om langs te komen." zei mijn pa, terwijl hij Mayra aan mij gaf.
    "Jij bedankt voor het cadeau." glimlachte ik, terwijl ik Mayra in de maxi-cosi legde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Alweer Ellie? :') jij moet elk weekend je kamer opruimen :3]

    Hayden Fitch
    Nick drukt een kus op mijn lippen wat ik heel lief vind. Stiekem vraag ik me af of hij dat ook bij Leslie deed. Of hij altijd zo is, of niet. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en pak zijn hand. Ik verstrengel onze vingers en de film begint weer. 'Hij begint weer,' fluister ik tegen Nick. Weer zo iets overbodig.

    Leslie Day
    Jake mompelt iets zachtjes en dit keer kan ik het wel verstaan. Dat het zo mooi was. Zijn droom? Maar daarstraks zei hij nog dat het niets speciaals was. 'Wat droomde je dan?' Vraag ik fluisterend aan hem. Ik heb het idee dat doordat hij nu zo slaapdronken is hij gewoon antwoord zal geven. En ik ben nu ook wel nieuwsgierig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik knik en loop met haar mee naar binnen. Ik voel me nu nerveus en op mijn ongemakken door 2 dingen... haar vader en die demon die haar vader verleid.
    Ik schuif haar stoel achteruit zodat ze kan plaatsnemen.

    Alexi
    'Dag meneer Crawford.' zeg ik lichtjes glimlachend en til de zak met cadeautjes en de maxi-cosi van Tyler op. Ik zou de man een kus op zijn wang kunnen geven maar weet dat ik daar mentaal nog niet klaar voor ben.

    Jake
    'Kindje.' mompel ik enkel en schrik dan. Shit dat wilde ik helemaal niet zeggen. Domme slaperige kop van mij! Ik bijt op mijn lip en wacht nerveus haar reactie af, hopend dat ik het niet verpest heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'