• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Nick is nog niet terug geweest dus ben ik gewoon gaan douchen en heb me aangekleed. Ik heb geen huiswerk om te maken dus zit ik met vrienden op Skype te praten. Ik kijk op als de deur open gaat en ik glimlach dan. 'Hee Nick, eindelijk,' zeg ik dan en sta op. Ik klap mijn laptop dicht en loop naar hem toe. Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Heb jij heel toevallig al ontbeten?' Vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa Elenore Woods
    Vanessa reed de straat op met gierende banden en scheurde de autosnelweg op met een veel te hoge snelheid. Ze kon het niet riskeren nu gepakt te worden dus begon ze wat trager te rijden. Haar vingers tikten regelmatig maar nerveus op het stuur en tegen de tijd dat ze aan het ziekenhuis was aangekomen was Vanessa bijna ontploft door de nervositeit. Ze parkeerde haar auto en negeerde het feit dat hij op een plaats voor gehandicapte mensen stond en smeet de deur met een klap toe. Ze haastte zich het gebouw in en liep meteen naar de balie. De man achter de balie was aan het bellen en Vanessa tikte zenuwachtig met haar nagel op de balie. De man keek geërgerd op maar telefoneerde rustig verder. Logan Somerhalder las Vanessa van het naamplaatje op zijn borst. Hij was de man die haar gecontacteerd had! Toen hij eindelijk had neergelegd keek Logan op met een opgetrokken wenkbrauw. "Kan ik u helpen?" vroeg hij eentonig. Vanessa knikte,"Ik ben Vanessa Woods, u had me gebeld zo'n half u geleden in verband met Samuel Gaisford?" De man leek verrast en bekeek Vanessa van top tot teen. Hij had vast iemand ouder verwacht. "Natuurlijk, mevrouw of uh- juffrouw Woods. Meneer Gaisford bevind zich op kamer 317. Door die gang en de lift in op het derde verdiep." Het laatste had Vanessa al niet meer begrepen. Ze was de gang al in gehold en drukte haastig op het knopje van de lift. Twee minuten later stond Vans al voor de deur van Samuels kamer. Een verpleegster kwam net buiten lopen met een plakkaat in haar handen. "Kan ik u helpen?" vroeg de verpleegster die Antoinette heette afkeurend en keek van Vanessa's hoge hakken naar haar diepe decolleté. Non, dacht Vanessa. "Ik ben de vriendin van Samuel Gaisford," zei Vanessa haastig. Het vloeide zo haar mond uit. "Mag ik binnen?" De verpleegster glimlachte zoet,"Maar natuurlijk." Vanessa duwde de deur van de kamer open en plofte naast Samuel neer. Ze nam zijn hand tussen de hare en begon meteen onophoudelijk te huilen. "Oh- Sam."


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik glimlachte en drukte een kusje op haar wang.
    "Ik hou van je, schat." glimlachte ik en trok haar even opnieuw wat dichter tegen me aan, terwijl ik haar wat wiegde. Had ik gewoon zin in.

    Braxlin
    "H- heel mooi." zei ik zacht en bleef om me heen kijken, met grote ogen weliswaar. Ik leek wel zo'n tekenfilmfiguurtje. Zo eentje waarbij z'n ogen uit zijn oogkassen rollen. Ik kon me niet goed op zijn vraag concentreren en antwoordde daarom wat laat.
    "Oh, euhm... Die breng ik door in de enorm deprimerende krotten van school." zei ik dan op dramatische toon. "Jij?" Blijf, blijf, blijf, blijf...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik ook van jouw.' zeg ik glimlachend en sluit mijn ogen door zijn gewieg. Ik moet plots grinniken en kijk hem aan. 'Weet je wat ik me nu afvraag... hoe lang jij het gaat volhouden.' zeg ik pesterig. 'Geen seks.' Als je bekijkt naar de dagen na de bevalling deden we het bijna elke dag.
    [En dit is nu gewoon puur omdat ik niets weet xd]

    Joshua
    Ik bijt op mijn lip. Normaal zou ik naar mijn familie, en dan bedoel ik mijn moeder, zusje en broertje gaan maar ik wil haar niet achterlaten. 'Normaal ga ik naar mijn familie maar je kan mee als je wil?' zeg ik met een glimlach 'Of anders blijf ik bij jouw.'

    Samuel
    Ik haar plots gestommel en dan... Vanessa? Ik hoor haar snikken en wil haar geruststellen, haar zeggen dat het me spijt; smeken om een tweede kans, haar omarmen, desnoods een knijpje in haar hand geven als teken dat alles goed is maar het lukt me niet. Ik kan niets. Enkel luisteren. Ik voel me wegzakken alsof ik in drijfzand sta en hoe harder ik vecht om terug boven te komen, hoe dieper ik erin zak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Nick is nog niet terug geweest dus ben ik gewoon gaan douchen en heb me aangekleed. Ik heb geen huiswerk om te maken dus zit ik met vrienden op Skype te praten. Ik kijk op als de deur open gaat en ik glimlach dan. 'Hee Nick, eindelijk,' zeg ik dan en sta op. Ik klap mijn laptop dicht en loop naar hem toe. Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Heb jij heel toevallig al ontbeten?' Vraag ik dan aan hem.


    Nick
    'Hee Nick, eindelijk' Zegt Hayden met een glimalach als ze op is gestaan van haar bed, ze klapt haar laptop dicht om vervolgens naar mij toe te lopen en een korte kus op mijn lippen te drukken voordat ze vraagt of ik heel toevallig al ontbeten heb. 'Nee nog niet, jij al wel?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik zuchtte dramatisch.
    "Dat worden veel koude douches." grinnikte ik. Jammer genoeg wist ik dat het waarschijnlijk echt zo zou zijn. Veel koude douches... En ik haat kou!
    "Maar ah, ik heb het voor jou over." glimlachte ik dan.

    Braxlin
    Ik stopte eindelijk met naar alles om me heen te kijken om recht in zijn ogen te blikken.
    "Ik wil me niet opdringen en al zeker jou niet bij je familie weghouden." zei ik zacht. Ik zou wel... Een hond kopen of zo om me de rest van de vakantie gezelschap te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik lach zachtjes bij die woorden en verstrengel onze vingers. 'Daar ben ik het helemaal mee eens.' zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd op het kussen zodat ik haar blijf aankijken. Het voelt goed om gewoon te liggen zo.


    Leslie Day
    Hij lacht zachtjes en hij verstrengelt onze vingers. Hij zegt dat hij het daar helemaal mee eens is. 'Natuurlijk,' lach ik. 'Want ik heb altijd gelijk.' Jake blijft me aankijken en ik druk nog een kus op zijn mondhoek. Oké, misschien dat ik even wat aan moet trekken. 'Blijf liggen,' zeg ik daarom tegen hem. Ik laat zijn handen los en sta op. Ik loop naar mijn bh en trek die aan samen met mijn trui. Dan kruip ik weer naast Jake op het bed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach en bloos zachtjes. 'Ik wil je heus wel helpen hoor.' zeg ik zachtjes doelend op hem aftrekken of zo.
    Het is redelijk beschamend om dat te zeggen.

    [weer leren]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa Elenore Woods
    De uitgelopen mascara op Vanessa wangen maakte grote plekken toen ze haar jasje nam om het uit te vegen. Ze keek naar Samuels gezicht die vredig leek te slapen, maar werkelijk in een coma lag. Een zacht klopje deed Vanessa opschrikken en de dokter kwam binnen. Hij droeg een lange witte jas en had kort zwart haar. Hij zag er jonger uit dan Samuel. "Goedemorgen," zei hij met een glimlachje,"Mijn naam is Dokter Vermeersch. U bent vast mevrouw Gaisford?" Vanessa moest glimlachen maar schudde haar hoofd,"Ik ben enkel een vriendin," zei ze en glimlachte flauwtjes. "Vanessa Woods." Dokter Vermeersch knikte en bladerde even door zijn papieren. "Wel, mevrouw Woods. Zoals u kunt zien ligt meneer Gaisford in een coma. Ik kan niet zeggen hoelang het zal duren. Weet u wat er gebeurd is?" De dokter keek alsof hij het wel wist, maar Vanessa schudde alweer haar hoofd. "Hij heeft een verkeersongeval gekregen door een botsing met een andere wagen." vertelde de dokter. "Nu, ik moet u enkele vragen stellen in verband met meneer Gaisford." Dokter Vermeersch vroeg naar zijn leeftijd, woonplaats, werk, familie enzoverder en liet Vanessa toen weer alleen. Ze streek huilend over Samuels hand en beet op haar onderlip terwijl ze de smaak van zoute tranen proefde. "Alsjeblieft," smeekte Vans,"Word wakker."


    kindness is never a burden.

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Hee Nick, eindelijk' Zegt Hayden met een glimalach als ze op is gestaan van haar bed, ze klapt haar laptop dicht om vervolgens naar mij toe te lopen en een korte kus op mijn lippen te drukken voordat ze vraagt of ik heel toevallig al ontbeten heb. 'Nee nog niet, jij al wel?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Schat, je hoeft je nergens toe verplicht voelen." glimlachte ik en streelde zachtjes over haar haren. Ze was schattig als ze zo bloosde.
    "Als ik de koude douches bui ben, help ik mezelf desnoods wel..." Shit, nu bloosde ik ook. Ik bleef gewoon glimlachen, hopend dat ze het zo niet zag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel G.
    Ik hoor alles.... Autoongeluk? Coma? Ik heb me weer eens in de nesten gewerkt. Ik wil wakker worden voor haar maar het lukt niet, het is alsof er bakstenen op mijn oogleden liggen want ze willen niet open en mijn spieren zijn in moes verandert. En nog steeds is er dat drijfzand gedoe. Het is net alsof ik elke keer weer bijna mijn grip op het leven verlies maar toch blijf ik op het nippertje boven.

    Alexi
    Ik grinnik als hij een beetje rood is.
    'Nee ik help wel.' glimlach ik zachtjes en kus hem even teder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik stopte eindelijk met naar alles om me heen te kijken om recht in zijn ogen te blikken.
    "Ik wil me niet opdringen en al zeker jou niet bij je familie weghouden." zei ik zacht. Ik zou wel... Een hond kopen of zo om me de rest van de vakantie gezelschap te houden.


    Axton
    Nou, als zij er heilig van overtuigd was dat ze wou helpen, zou ik haar zeker niet afwijzen. Tenzij ze zich echt verplicht voelde...
    Maar ze wist toch wel al dat het niet moest?
    Ik beantwoordde rustig haar kus en sloot even mijn ogen. Ja, ze wist het vast wel...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik buig iets naar hem toe en grinnik dan zachtjes tegen zijn lippen aan.
    'Maar dan moet je het me wel zeggen anders weet ik het niet.' zeg ik zachtjes en druk een pesterig kusje in zijn hals.

    Joshua
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat doe je helemaal niet.' glimlach ik 'en trouwens ik wil je graag bij me hebben van de vakantie dus kies maar. Blijven we hier of gaan we naar mijn familie?' glimlach ik.

    Jake
    Ik kus haar weer zachtjes en leg mijn handen op haar heupen. Ik zucht en trek haar dan stevig tegen me aan.
    Ik denk na over wat we vandaag nog kunnen doen naast zwemmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nou, als je met dat toontje verder doet, zal het niet lang duren voor ik iets moet zeggen." grijnsde ik.
    Een kleine rilling liep over mijn rug door haar lippen in mijn hals.

    Braxlin
    "Dan ga ik wel mee... Ik kan je niet van je familie weghouden." glimlachte ik. Nu was het mijn beurt om zenuwachtig te zijn... En niet voor 1 kort etentje, dat dan nog eens de tweede ontmoeting is. Nee, voor de rest van de vakantie met zijn familie... en dat houdt in... Met engelen...
    Ik keek weer om me heen. Het begon al wat te schemeren en sommige mensen deden hun lichten al branden. Het gaf alles nog een leuker effect.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”