• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik bijt mijn tanden op elkaar en bal mijn hand tot een vuist. Dit is het punt. Gelukkig is het vakantie en mag ik tenminste naar huis te gaan. 'Dag Vanessa, Dave.' zeg ik beleefd. 'Prettige vakantie nog.' Ik loop naar mijn kamer en zie tot mijn opluchting dat Abbigail weg is. Ik pak mijn kleren en vouw die op en maak zo mijn koffer. Ik zak neer op de grond omdat mijn benen me niet meer kunnen dragen en begin te huilen. Ze steelt mijn hart, knijpt dan fijn en stamt er dan nog een op als afscheid zo voelt het en ik kan er niets aan doen. Ze is dus echt een demon. Emotieloos als wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    En dat was het einde van het korte leven van Samnessa.


    kindness is never a burden.

    [Nee het mag niet over zijn lene anders vermoord ik je vannacht in je slaap]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Doe maar! Hoef ik geen examens meer te maken. (puh)


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Dat komt omdat ik zoveel van je hou.' glimlach ik en eet weer verder. 'En wees gerust het word een normale massage.' De uitwerking van de speciale opwindende is best grappig maar niet wat we nu nodig hebben. Het zou erg zijn na wat ze me verteld heeft.


    Leslie Day
    'En ik van jou,' zeg ik tegen hem. Jake stelt me dan gerust over de massage en ik knik. 'Ik had ook niet anders verwacht. Gewoon een normale massage,' antwoord ik. Normaal is het wel grappig, maar nu voel ik er niet veel voor. Ik eet het laatste beetje en drink nog wat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak haar hand vast en trek haar overeind als ze gedaan heeft met eten. 'Kom miss Day.' glimlach ik en leid haar naar boven, naar de slaapkamer. ik laat massageolie verschijnen en doe mijn shirt uit om heen vlekken erop te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand en trekt me mee. We zijn in de slaapkamer en Jake trekt zijn shirt uit. Ik trek mijn trui uit en kijk Jake aan met een lieve glimlach. Ik doe mijn bh daarna los en uit. Ik ga op bed op mijn buik liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa Elenore Woods
    "Dag Vanessa, Dave." zei Samuels plechtige stem achter de twee,"Prettige vakantie nog." Vanessa grijnsde,"Bedankt, meneer Gaisford. Dat zal geen probleem worden. Ik wens u veel geluk met uw uiterst knappe vriendin," kaatste Vanessa terug en legde haar armen om Daves hals die haar enkel stomverbaasd aankeek. "Ik moet toegeven, je hebt ware pit, Vans." glimlachte die en nam toen Vanessa's hand vast. "Kom op, laten we wat gaan eten. Ik heb honger."

    |We are drama|


    kindness is never a burden.

    Samuel G.
    Ik wrijf met mijn beide handen over mijn gezicht en mijn ogen zijn rood van het huilen. Zie je dat je geen spijt hebt... Veel plezier met Dallas stuur ik gewoon naar Vans en steek mijn gsm weg in mijn valies. Ik til mijn koffer op en draag die zonder nog op of om te kijken naar mijn wagen. Ik twijfel even voor ik instap en loop dan naar het bos. Nog één keer herinneren en dan alles het liefst zo snel mogelijk vergeten ook al word het moeilijk. Ik loop naar de plek waar ik Vanessa mee gevraagd had voor het bal en laat me neerzakken in de sneeuw. Ik ga liggen en negeer de koude.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand en trekt me mee. We zijn in de slaapkamer en Jake trekt zijn shirt uit. Ik trek mijn trui uit en kijk Jake aan met een lieve glimlach. Ik doe mijn bh daarna los en uit. Ik ga op bed op mijn buik liggen.


    Jake
    Ik ga op haar kont zitten en pak de massage olie terug op. Ik doe er wat op haar rug en mijn handen en begin dan haar voorzichtig en rustig te masseren. Het moet echt fantastisch zijn vandaag en ik probeer er zo mijn liefde ook in te stoppe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat op mijn kont zitten en de olie die op mijn rug gaat is koud. Er trekt een hele kleine rilling door me heen. Jake begint dan met masseren en ik ontspan onder zijn handen. Zoals altijd weer. Ik lig met gesloten ogen zodat ik zijn aanrakingen nog beter voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa Elenore Woods
    Toen Samuel het hoekje om was verdween de glimlach meteen van haar gezicht. Ze voelde zich terug zo fucked up als ervoor en miste Samuels duizend maar meer dan ze Dave ooit zou kunnen missen. Maar hij was nu weg en ging pas in januari terugkomen terwijl Vanessa geen enkel ouder meer overhad en dus kinda verplicht werd op school te blijven. Tenzij ze naar de grote villa zou gaan die ook haar ouders toe geëigend hadden maar dat was niemand meer behalve de butler en enkele bediendes. "Ga jij ergens heen voor Kerst deze vakantie?" vroeg Vanessa toen aan Dave die knikte,"Mijn ouders geven een Kerstfeestje met de familie. Als je zin hebt mag je meekomen?" Vanessa moest glimlachen door zijn spontaniteit maar had liever met Samuel ergens heen gegaan. Maar ze moest haar toneeltje opvoeren en knikte lachend. "I would love to!" zei ze enthousiast. Vanessa voelde haar gsm trillen in haar broekzak en haalde hem nieuwsgierig uit Zie je dat je geen spijt hebt... Veel plezier met Dallas las ze van het kleine schermpje. Screw you! You can fuck Abby if you want 'cause I don't care anymore. sms'te Vans bot terug.


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik glimlach als ik haar een beetje voel rillen. Ik masseer haar schouders, dan haar schoudersblaren, dan haar rug, dan haar onderrug, dan weer haar schouderblaren. Ik blijf nooit echt lang op een plek hangen.

    Samuel
    You've never cared. You're a demon remember?! And besides I don't have a bff anymore. I don't want to see her again. So I'm not the one who fucks everybody. En misschien ga ik over de lijn maar het is wel waar ergens. Ik wil niet weten wat Vans en die gast in de kerstvakantie gaan doen. Ik wil haar bij me. Sorry... dat meende ik niet... Als je hem leuk vind, wens ik je het beste toe stuur ik dan terug. Iets schuldig. Ik wil niet dat ze me haat. Dan maakt het alles nog pijnlijker. Ik zucht en voel de kilte tot diep in me dringen. Ik stuur dan naar Abbie dat ik haar liever niet meer zie en ze stuurt terug dat ze het verstaat. Ik ben echt een ass. Ik sluit mijn ogen en concentreer me nu op de koude zodat ik de pijn niet meer voel. Ik hou van Vans, meer dan ik ooit van een meisje gedaan heb en dan moet ik met mijn jaloerse kop zo reageren? Ik ben een ass en een jaloerse zak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa Elenore Woods
    You've never cared. You're a demon remember?! And besides I don't have a bff anymore. I don't want to see her again. So I'm not the one who fucks everybody Moest hij nu voor haar staan had Vans hem geslagen. Zeker weten. Sorry... dat meende ik niet... Als je hem leuk vind, wens ik je het beste toe Vanessa zuchtte en maakte een 'urg' geluid. Dave keek haar aan en toen naar de gsm. "Wat is er?" vroeg hij. Vanessa haalde haar schouders op en klemde haar hand om zijn arm heen. "Niks. Mijn ex-vriend die vervelend." gaf ze als antwoord.


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Dag meneer Crawford.' zeg ik lichtjes glimlachend en til de zak met cadeautjes en de maxi-cosi van Tyler op. Ik zou de man een kus op zijn wang kunnen geven maar weet dat ik daar mentaal nog niet klaar voor ben.

    Axton
    Ik glimlachte nog een keertje naar mijn pa, nam de andere maxi-cosi op en liet mijn viool verdwijnen en thuis verschijnen.
    "Dag, pap, tot nog een keer." glimlachte ik.
    "Bedankt dat je me wou vergeven, Ax."
    "Ah, ik overdreef misschien wat." Haalde ik mijn schouders op en liep naar de deur.
    "Zie je nog eens!" zei ik nog eens en nadat hij nog eens doeg had gezegd, liepen ik en Alexi naar buiten.


    Braxlin
    Toen iedereen besteld had en de ober weg was, keek ik mijn pa aan. Ik kneep nog een laatste keer in Joshua zijn hand. Zonder hem zou ik dat alles echt niet gered hebben.
    "Papa, kom je even mee naar buiten?"
    "Euhm... tuurlijk schat." hij keek wat opgelaten. Ja, volgens mij wist hij wel wat te verwachten.
    Ik stond op en hij volgde mijn voorbeeld. Met mij op kop liepen we terug het restaurant uit. Eenmaal buiten draaide ik me meteen naar hem toe.
    "Hoe oud is zij?" vroeg ik meteen.


    “To live will be an awfully big adventure.”