• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ben al 45 min. Uit XD leuk die raportvergaderingen.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik lach zachtjes bij die woorden en verstrengel onze vingers. 'Daar ben ik het helemaal mee eens.' zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd op het kussen zodat ik haar blijf aankijken. Het voelt goed om gewoon te liggen zo.

    Joshua
    Ik kijk naar Rose en bijt zachtjes op mijn lip. 'Meneer, misschien moeten we maar gaan.' zeg ik en blijf bezorgt naar Braxlin kijken. 'Ik zorg ervoor dat ze veilig thuiskomt. Ik denk niet dat we die man nog tegenkomen maar ik wil toch niet te lang hier buiten staan.' zeg ik zachtjes.

    Alexi
    Ik bijt weer op mijn lip. 'Ik wil liever dat je hier blijft.' fluister ik zachtjes 'en dat is wel egoïstisch van me aangezien er hier niets te doen is.' ga ik verder en speel nog wat met zijn vingers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Ja... Ja, ga maar." mompelde mijn vader verward.
    Ik zette alvast een stap naar achter, maar mijn vader bleef naar haar lichaam kijken en had geen oog voor iets anders. Ik draaide me dan maar om. Hij moest het zelf maar weten. Ik vertrok nu, met of zonder een blik van hem.

    Axton
    "Ik vind het niet egoïstisch van je, alleen maar eerlijk. Als ik het je zelf vraag, kan je toch niet egoïstisch zijn, wanneer je me de waarheid vertelt?" zei ik glimlachend.
    "En je mag precies zeggen wat je van me wilt. Wat je aan kan. Een knuffel, gewoon een hand of gewoon een luisterend oor. Maakt niet uit, ik doe het allemaal voor jou."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ....


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik antwoord niet op zijn vraag en trek hem gewoon in een knuffel. Ik sluit mijn ogen en snuif zijn geur op. Ik wil niet huilen, dat heb ik genoeg gedaan en ga op zijn schoot zitten zonder de knuffel te verbreken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik pak haar hand vast en leid haar weg. Ik zucht en wacht tot we een paar straten verder zijn.
    'Zal ik een taxi bellen?' vraag ik haar. In feite kan ik ook verdwijnen en haar mee nemen maar ik denk niet dat ze dat wil.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg mijn armen ook om haar heen en legde mijn hoofd op haar kruin.
    Zachtjes en heel stil begon ik wat te zingen, hopend dat het haar toch wat zou helpen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 14:06 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik pak haar hand vast en leid haar weg. Ik zucht en wacht tot we een paar straten verder zijn.
    'Zal ik een taxi bellen?' vraag ik haar. In feite kan ik ook verdwijnen en haar mee nemen maar ik denk niet dat ze dat wil.

    Braxlin
    Ik hield mijn hoofd een beetje schuin, terwijl ik hem nadenkend aankeek.
    "Weet je... Ik denk dat ik je aanbod nu wel aanneem... Als dat kan tenminste. Ah, ik wil gewoon alles vergeten en alleen maar bij jou zijn. Ik wil..." dit klonk zo hypocriet luidop... "Vliegen?" eindigde ik dus zacht en op vragende toon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [reageer zo, latijn aan het leren]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }same here ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem aan en kus hem lichtjes op zijn lippen als hij klaar is en glimlach. Het voelt rot dat ik zelfs voor mijn vriendinnen bang ben maar het geeft me hoop dat ik dat niet van Axton en de kindjes ben. Ik kus hem nog eens zachtjes, iets langer nu, en strijk over zijn wang. 'Dank je dat je me niet laat vallen.' fluister ik zachtjes.

    Joshua
    Ik lach zachtjes en knik. Ik laat eerst mijn wonden genezen en neem haar dan mee naar de buitenwijken waar er bijna geen volk is. Ik doe mijn shirt terug uit. 'Anders scheurt hij.' leg ik uit en til haar dan op. 'Hou je vast?' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik zou je nooit laten vallen. Zelfs niet als iemand onderaan staat om je op te vangen." glimlachte ik.
    "Ik vertrouw niemand met mijn leven." want zij was mijn leven. Ik streek een pluk haar achter haar oor en legde mijn arm toen weer om haar middel.

    Braxlin
    Dat moest hij geen twee keer zeggen. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en trok me dicht tegen hem aan. Ik sloot mijn ogen en legde mijn gezicht tegen zijn schouder.
    Ik zou graag zijn vleugels eens van dichtbij zien, maar nu moest ik geen tijd rekken. Hoe langer het zou duren, hoe meer tijd ik had terug te krabbelen.
    Nee, doe maar snel dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach terug. 'Ik snap het niet... waarom reageer ik wel zo bij mijn vriendinnen maar nu zo gerelaxt?' vraag ik zachtjes en leun wat op hem. Het zou eigenlijk omgekeerd moeten zijn. Ik zou bang moeten zijn voor alle jongens en niet voor de meisjes maar volgens mij ben ik nu bang voor iedereen behalve mijn kleine gezinnetje.

    Joshua
    Ik sla mijn vleugels uit en vraag niet meer of ze het zeker is anders maak ik haar alleen zenuwachtiger. Ik stijg geluidloos op en als we hoog in de lucht hangen, als een vogel voor de mensen die omhoog kijken kijk ik naar haar gezicht. 'Lief? Doe ons je ogen open?' glimlach ik. 'Niet schrikken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Liefde is een raar beestje..." zuchtte ik zacht.
    "Tenminste... Ik hoop dat het liefde is." zei ik erna en streelde zachtjes met mijn handen over haar rug.

    Braxlin
    Nu al?
    Ik opende langzaam mijn ogen. Eerst bleef ik nog even gewoon naar zijn ontblote schouder kijken, maar draaide mijn hoofd toen wat verder. In een eerste reactie verstrakte mijn greep rond hem nog wat meer, maar ik was niet echt bang.
    Nee, blijkbaar was lucht meer mijn element dan zee.
    "Wow." fluisterde ik zacht en vol ontzag. Je kon zo ver kijken!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. 'Niet zo onzeker daarover. Ik hou van je en binnenkort blijven we voor altijd samen.' zeg ik zachtjes en doel op de twee zaken : trouwen en veranderen. Waarschijnlijk in de omgekeerde volgorde: eerst veranderen en dan trouwen, of misschien niet trouwen en gewoon verloofd blijven of oh ik denk veel te veel na.

    Joshua
    Ik glimlach. 'Vind je het mooi?' Ondertussen vlieg ik richting de school en houd haar goed vast. Ik besluit dat ik in het bos zal landen aangezien er nog mensen op school blijven tijdens de feestdagen. 'Wat ga je nu doen tijdens de feestdagen?' vraag ik haar dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'