• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik knijp in haar hand en laat een briefje in haar hand verschijnen.
    Vanavond help ik haar deze wereld uit, ze wil je vader vermoorden en daarna jouw. Dat laat ik niet gebeuren x

    Alexi
    Ik schud mijn hoofd. 'Het is goed.' fluister ik zachtjes en kijk hem aan. 'Wil je ons naar Maddie brengen?' zeg ik dan voor een ander onderwerp. Ik verlang er niet zo naar om naar haar te gaan als anders. Ik verlang ernaar om alleen te zijn. Of iets stoms te doen of zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [Sadistische mensen...]


    {Hoezo? Dan komen ze weer bij elkaar en they will live a long and happely ever after :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Je bent echt dol op dat liedje nu he?' lach ik zachtjes en doe verder. Dan heb ik een idee en stop even. Ik haal de kaarsen uit en plaats ze overal in de kamer. Ik steek ze met mijn gedachten aan en doe het licht dan uit; Dan ga ik terug op haar kont zitten en doe verder. Dat is gezelliger.


    Leslie Day
    'Ja, het is ons liedje,' zeg ik dan met een glimlach. Ik weet niet of het echt ons liedje is maar er zitten wel herinneringen aan vast. Jake gaat dan ineens van me af en ik open gelijk mijn ogen en kijk wat hij gaat doen. Ik zie dan dat hij kaarsen pakt en ik glimlach. Het geeft een fijne sfeer. Jake gaat weer zitten en ik houd dit keer mijn ogen open om naar de lichtjes te kijken. 'Dank je,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Omdat omdat omdat... idk...]

    Jake
    Ik druk een kus op haar wang. 'Geen dank.' Ik masseer haar liefdevol verder en bestudeer haar huid en de vorm van haar lichaam. Het is perfect. Zij is perfect. ik blijf weer niet te lang op één plaats hangen en masseer dan ook de boven kant van haar armen een beetje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik las subtiel het papiertje en beet op mijn lip.
    Ok, hij zou haar uit de wereld helpen... Ik vond het niet fijn dat hij risico zou lopen, maar anderzijds... Anders ging mijn vader sowieso dood. Ik wou dat ik kon zeggen dat hij voorzichtig moest zijn, maar natuurlijk kon ik geen briefjes laten verschijnen en subtiel fluisteren was ook niet mijn specialiteit. Dus bleef ik gewoon zijn hand stevig vasthouden, terwijl ik op de bestelling wachtte.

    Axton
    "Ok." glimlachte ik. Ik dacht even na. Waar hadden we Maddie nu weer afgezet, toen? Oh, ja.
    Ik liet ons voor de deur verschijnen en keek om me heen om zeker te zijn dat niemand ons had gezien. Ok, goed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn wang en dan bedenk ik me pas dat hij normaal ook kusjes in mijn hals en nek drukt. Maar zo voelt het ook gewoon goed, zonder dat alles. 'Niet alleen voor de massage,' zeg ik dan na even stil geweest te zijn. 'Voor alles.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ze komen het eten brengen en ik zucht en begin met tegenzin te eten.
    'Zo meneer,' vraag ik hem dan 'Hoelang kent u u vriendin al?' vraag ik zogenaamd nieuwsgierig en vol interesse.

    Alexi
    Ik druk op de deurbel en de deur word opengedaan door Maddie; 'Alexi!' gilt ze vrolijk als ze me ziet en ze omhelst me. Ik verstijf direct en de angst stroomt terug door me heen. Ik bijt hard op mijn wang terug anders zou ik door mijn benen zakken.

    Jake
    'Alles?' vraag ik glimlachend. 'Ik weet niet waar je het overhebt maar je moet geen dank je te zeggen. Ik doe dit gewoon omdat ik het wil en van je hou.' zeg ik simpel en blijf zachtjes praten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Al bijna een maand." zei mijn vader trots. En ik spuugde bijna mijn hap eten weer uit door zijn toontje. Zo sprak hij vroeger wel eens over mij, wanneer ik iets goed deed. Maar sinds de scheiding werd dat steeds moeilijker en moeilijker. En nu was het nog eens onmogelijk ook, aangezien ik vervangen was.
    Ik at verder, met mijn blik op mijn eten gericht en kneep hard in Joshua zijn hand om niet te gaan schreeuwen of heel kinderachtig huilen.

    Axton
    "Dag Maddie." leidde ik haar meteen van Alexi af, toen ik Alexi zag verstijven.
    Ik legde ondertussen geruststellend mijn hand op Alexis onderrug. Hopend haar niet nog meer te laten schrikken, maar echt wat gerust te stellen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik voel haar hard knijpen maar geef geen kik. Ik knik vriendelijk en zie haar hand onder tafel verdwijnen. Het zou me niet verbazen als ze hem gewoon zit op te geilen in het midden van het restaurant.

    Alexi
    Maddie laat me los en ik sta wankel op mijn beneden. Ik voel Axton's hand en duw hem zachtjes weg. Hij brengt me niet echt nog meer aan het schrikken maar zo kan ik niet kalmeren. Niet nu. Niet na mijn instorting van daarnet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik at nog een paar happen en schoof toen mijn bord weg.
    Ik wachtte nog even tot Joshua gedaan had en dan zijn we hier weg. Ik ga niet zitten wachten, terwijl die Annabel aan dezelfde tafel zat.

    Axton
    Ik trok mijn hand helemaal terug en keek toen weer naar Maddie.
    "Nou, vrolijk kerstfeest." glimlachte ik en nam de zak weer op, die ik op de grond had gezet om Alexi te proberen kalmeren. Niet dat het echt werkte blijkbaar...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach. 'Ik ga even buiten roken, wil je mee Annabel?' vraag ik haar en ze knikt en druk een kus op de lippen van Rose haar vader. Ik knijp nog eens in de hand van Brax en sta op. Ik loop met haar naar het steegje naast het restaurant en haal de sigaret uit. 'Sinds wanneer roken engeltjes?' grijnst ze en haar grijns word breder als ik plots een sterreshot in mijn handen heb. 'Dit word leuk, jouw leven of het mijne.' En het gevecht start.

    Alexi
    Ik besluit dat ik na dit naar het eiland wil. Oma zal me ook knuffelen en dan stort ik in, dat voel ik nu. Ik pak het cadeautje uit de zak die Axton vast heeft en geef het aan haar. 'Sorry Maddie, we hebben niet zoveel tijd maar we wilden je cadeautje brengen.' Ze is lichtelijk teleurgesteld en ik voel me schuldig dat ik lieg maar het is het beste.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik keek mijn pa niet aan en sloeg mijn armen over elkaar.
    "Brax..." zei hij zacht, zijn stem klonk wat hees.
    "Wat?" vroeg ik kwaad.
    "Ben je nu kwaad op me omdat ik mijn liefde gevonden heb?"
    "Nee, ik ben kwaad omdat je DENKT de liefde te hebben gevonden, terwijl je haar waarschijnlijk alleen maar met haar bent voor de seks. Omdat zij in nog geen maand tijd alle liefde en aandacht krijgt van jou, die ik al mijn hele leven probeer te krijgen!" Ik bleef wegkijken, terwijl een traan over mijn wang rolde.

    Axton
    "Ja, ik wou nog langs het graf van mijn moeder." gaf ik als excuus. Dat zou ze wel moeten begrijpen.
    Hmm, eigenlijk moest ik daar wel eens langsgaan. Maar zonder Alexi. Ik weet nu dat ze alleen moet groeien over haar pijn. Ik kan haar niet helpen zonder het erger te maken. Dus terwijl ik bij mijn moeder ben, kan zij even helemaal... tja... uitrazen. Om het zo te zeggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik voel haar nagels in mijn arm drinken en er welt wat bloed op en ze krabt me in mijn gezicht maar na een tijdje is het me gelukt om de sterrenshot door haar te drijven. Ik adem diep in en uit en laat dan het sterrenshot veranderen in een mes en laat ons geld en haar juwelen verdwijnen, alsof we berooft zijn. Ik steek mezelf even in mijn zij om het geloofwaardig te maken. Ik genees het straks wel.Ik ren het restaurant in. 'Meneer! Annabel ze is... ze is...' Ik kijk hem zogezegd vol afschuw en ongeloof aan. 'Er was een man en hij heeft haar neergestoken.' zeg ik in paniek.

    Alexi
    Ik glimlach even en zwaai naar haar. Ik stap alweer naar achteren en wacht op Axton. Ik kijk naar Tyler en hij kijkt me weer aan met die alwetende ogen, alsof hij alles al weet...

    [serieus? Hij laat haar alleen? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Mijn vader liep al op me af. "Brax..."
    Maar toen stond Joshua er plots. Ik veegde nog snel mijn ogen af en keek hem dan aan.
    "Wat?" vroeg mijn vader, maar hij rende al weg. Ik ging ook rechtstaan. Verward... Maar plots viel mijn ogen op de zei van Joshua. Ik loop met grote ogen op hem af en stak mijn hand naar zijn zij uit. Meteen trok ik die terug ook. Ik was bang hem pijn te doen.
    "Oh my god, Josh!"

    Axton
    "Nou, hier gaan we dan." glimlachte ik. Maddie wist toch al van het demongedoe. Ik liet ons verdwijnen en in de woonkamer van mijn eilandhuis verschijnen.
    Ik zette de zak cadeautjes neer en nam beide maxi-cosi's.
    "Ik ga even een kinderkamer regelen. Ik ben zo terug!" zei ik met een waarschuwende blik. Ze moest geen domme dingen proberen.

    {Tjah... maar niet zonder eens met haar te spreken}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Alles is oke, ik genees het zo wel.' glimlach ik geruststellend en pak haar hand vast. Een demon minder in de wereld.
    Haar vader zou misschien even liefdesverdriet hebben maar hij geraakt er wel over en hij is niet dood.

    Alexi
    Ik zak op de grond als hij weg is en sleep me de zetel op. Ik ga liggen en leg mijn hoofd op het kussen.
    Ik duim mijn nagel hard in mijn pols zodat het pijn doet en ik me op iets anders dan de angst kan concentreren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'