• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    (Mon topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [mijn topics, hoe beginnen we?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nyan schreef:
    (Mon topics)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Savannah Rose Montez || The Foxes

    Verveeld loop ik het perron op, ik hoor de hakken van mijn laarzen tikken op de grond. Een licht grijnsje speelt rond mijn lippen terwijl ik rond kijk, ik had via via gehoord dat er vijf nieuwelingen kwamen. En omdat het geen eerste jaars zijn trekt het mijn aandacht. Waarom zouden ze nu pas naar Luxandry komen? Ach, whatever. Het is verder niet mijn probleem. Met die gedachte loop ik de trein in en loop naar mijn gebruikelijke plek. Een coupe helemaal achter. Ik grijns breder en plof op de zachte bank. Ik leg mijn benen er ook op en sluit mijn ogen even. En nu maar wachten wie van mijn slaafjes het eerst kwam. Ach, slaafjes... Ander woord voor vrienden, toch?

    Louis William Tomlinson || The Lions

    Ik kijk om me heen en krab even in mijn nek. Ik heb geen idee waar ik heen moet, maargoed. Ik vind het wel, hopelijk.. Als ik om me heen kijk zie ik misschien wel honderden mensen. Hoe moesten ze dat ooit in die trein krijgen, die trein lijkt me daar echt te klein voor hoor. Of het is juist zo groot, maar ik kan het niet zien omdat ik niet over iedereen heen kan kijken.. Maargoed, iedereen komt vast en zeker op die school aan. Ik loop de trein aan in en begin met het zoeken naar een plek...

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:51 ]


    El Diablo.

    Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik zucht even en loop het perron op en kijk naar de trein voor me en even speelt er zich een glimlach rond mijn lippen. Ik kijk even naar de honderden de leerlingen die op het perron lopen, dit voelt ged, weer vertrouwd. Na even rond gekeken te hebben besluit ik toch maar de trein binnen te lopen en loop naar mijn oude, vertrouwelijke plek en ga zitten in de coupe. Zo te zien waren de rest van mijn vrienden er nog niet of ze zouden op een andere manier bij Luxandry komen, ik zou ze wel daar zien in ieder geval. Ik kijk even uit het raampje en glimlach en sluit dan even mijn ogen met een tevreden glilach rond mijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Neko Smiths
    Vrolijk liep ik het perron op,ik was blij dat ik weer naar school kon,niet w-voor de lessen ofzo,maar voor het gebruiken van magie.
    Thuis mocht ik dat niet ,dus mijn vacantie was erg saai.Ik hou mijn tekenmap stevig vast en zag dat de trein er al was,ik stapte op en zocht een plekje.
    Daarna deed ik mijn map open en haalde een tekenblaadje uit waarna ik mijn afdelings symbool begon te tekenen ,de uil ik was best trots op mezelf dat ik naar die afdeling mocht.

    (wie wil met Neko praten ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam James Payne || The Bears

    "Euh," begon ik. Ik had met iemand samen moeten komen, dan was ik nu niet alleen die niet wist waar hij moest zijn. Ik laat mijn blik glijden over de trein en de honderden leerlingen die op het perron staan. Verschillende nemen afscheid van hun ouders. Ik zuchtte en duwde het karretje met mijn bagage vooruit. Ik hoopte dat iemand van de jongens hier al was, want op dit moment voelde ik me nogal een idioot die te dom was om zijn weg te kennen.
    Waar was Niall als je hem nodig had?


    Take me to wonderland

    [Wie wil Louis of Savannah lastig vallen ;p ]


    El Diablo.

    [Je kan Louis naast Adalicia laten zitten, omdat ze dezelfde kleur das hebben en hij dus ziet dat ze in dezelfde afdeling zitten.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Liam wilt Louis wel lastig vallen. x'D]


    Take me to wonderland

    DreamWishes schreef:
    [Je kan Louis naast Adalicia laten zitten, omdat ze dezelfde kleur das hebben en hij dus ziet dat ze in dezelfde afdeling zitten.]


    [ Ze weten nog niet in welke afdeling ze zitten, maargoed.. ;p Waar zit ze? ]


    El Diablo.

    [In een coupe eenzaam in haar eentje, lees maar de reactie. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oow, ik zie het al ;p ]

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk nog even rond en zie dat iedereen naar een coupe zoekt. Ik zucht en begin ook weer met lopen, ik moet ook maar is een plek zoeken. Voordat ik straks heel de weg moet staan, nee dankje.. Ik loop een coupe in en plof op een bank. Opeens zie ik dat er ook een meisje zit. 'Hee' zeg ik glimlachend, maar toch een beetje beschaamd...


    El Diablo.

    Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik open mijn ogen als ik een stem haar en zie een jongen voor me zitten en glimlach even. Ik zie dat hij nog geen das om heeft, in iedergeval nog geen met de kleuren van de afdelingen, dus ik neem aan dat hij nieuw is en hij ziet er niet bepaald uit als een van eerstejaars, dus zal hij wel een van de 5 nieuwe. 'Hey.' zeg ik dan vriendelijk. 'Ik ben Adalicia.' stel ik mezelf dan voor en steek mijn hand naar hem uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp