• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    MissStoran schreef:
    [1 probleem ik ken dus geen fuck van hp dus uhm ja mocht iemand zin hebbben en me een lijst met sprueken willen geven en btw dat moet ni toch leren]


    url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Toverspreuken_uit_Harry_Potter]klik![/url


    El Diablo.

    Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik kijk op als ik een bekende stem hoor en zie meteen Bree en Savannah staan en snuif even en heb mijn toverstok al bijna vast. 'Deavenport, Montez' zeg ik dan ook terwijl ik ze even spottend aankijk. Ik mag ze gewoon niet en zij mij duidelijk ook niet. Tussen The Lions en The Foxes is dan ook meestal de meetste rivaliteit. 'Well.' mompel ik dan. 'Heb je daar niet zelf een mond voor om dat te vragen?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. 'Als jij eens manieren aanleert zal ik netjes zijn en dat doen, maar voordat we daar zijn deurt nog wel even.' zeg ik dan en grijns even en draai dan mijn hoofd weer terug naar de jongens en negeer haar. Montez....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [thanks
    Niall James Payne
    Ik kijk op en zie een arrogant meisje en nog een ander bij ons staan en ze kijkt me sluw aan.
    Ineens brand al mijn eten weg.
    "nou is al mijn eten weg" jammer ik en kijk even naar Liam.
    Ze zag er arrogant uit als een leider en ik besloot mijn mond te houden.
    Zo snel als ik kon pakte ik mijn gitaar en hield hem stevig vast.
    Als ze mijn gitaar wat aan zou doen dan ging ze er echt aan.....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah Rose Montez || The Foxes

    Ik grinnik even en werp een dodelijke blik op Adalicia. 'Jammer dat het al zover moet komen, het is al de eerste dag' zeg ik en grijns even.
    'Silencio' grijns ik en kijk even naar Adalicia. Zo.. Heb ik daar het komende halfuur ook geen last meer van. Die is nu wel even stil..
    Ik kijk even naar de blonde jongen, 'je hebt geluk dat het je eerste dag is, anders was dat speeltje van je ook in vlammen op gegaan' grijns ik.

    [Silencio = Monddoodbezwering. Zorgt ervoor dat mensen en dieren geen geluid meer kunnen produceren.]
    (Savannah doet me denken aan de vrouwelijke Draco o.o )


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Ik kijk haar dodelijk aan, normaal zou ik me eerst beleefd voorstellen maar zij was het me niet waard.
    Ze heeft mijn eten vermoord en een deel van mij daarmee.
    "als je dat maar leert" sis ik naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    [thanks
    Niall James Payne
    Ik kijk op en zie een arrogant meisje en nog een ander bij ons staan en ze kijkt me sluw aan.
    Ineens brand al mijn eten weg.
    "nou is al mijn eten weg" jammer ik en kijk even naar Liam.
    Ze zag er arrogant uit als een leider en ik besloot mijn mond te houden.
    Zo snel als ik kon pakte ik mijn gitaar en hield hem stevig vast.
    Als ze mijn gitaar wat aan zou doen dan ging ze er echt aan.....


    [Is Niall met Liam getrouwd? x'D]


    Take me to wonderland

    [Van alle spreuken moest je die kiezen! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Savannah Rose Montez || The Foxes

    Ik vernauw mijn ogen tot spleetjes en kijk naar de blonde jongen. Ik zet wat stappen dichter naar hem en mijn grijns veranderd in een dodelijke blik.
    'Luister fattie Mc fat, je bent hier nieuw, dus ik spaar je deze keer. Maar ik leer je één ding, mensen zoals jij, praten niet zo tegen mensen zoals ik' sis ik.
    'Oke?' zeg ik en kijk hem dodelijk en dreigend aan...


    El Diablo.

    Liam James Payne

    Ik kijk het mens venijnig aan. Ik mag haar nu al niet en dat wil wat zeggen.
    "Ja laat die gitaar maar mooi met rust," zei ik rustig tegen het meisje, maar mijn vriendelijkheid was ver te zoeken.
    Niemand slaat zoon toon aan tegen mijn vrienden.
    Ik zie dat één van de meisje dreigend naar Niall stapt. Snel ga ik tussen hen in staan. "Zou ik eerst op je eigen gewicht letten," beet ik haar toe.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 20:38 ]


    Take me to wonderland

    [hahaha ik zit ook half te slapen dus ik ga zo denk maar eens alhoewel papa merkt het toch nooit. ik kwam een uur geleden en hij zegt. huh ik dacht dat je weg was=) ik zo nehhhh ohoezeo. kweenie zeg t ie danxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan
    Ik kromp inelkaar toen ze dat zei en knikte lichtjes.
    Was ik echt dik? Zo onopvallend mogelijk staarde ik even naar mijn buik, ik zag een lichte bolling.
    Ja Niall dat kreeg je van zoveel eten.


    [neeh hij is zwanger(baby)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah Rose Montez || The Foxes

    Oh, kijk kijk. Iedereen wil hier stoer zijn. Ach ja, newbies willen altijd stoer zijn.
    Ik draai me om en kijk de jongen aan. 'Kijk kijk kijk, nog iemand die denkt dat ze tegen mij op kunnen.' lach ik.
    'Please, ik ben een Fox, die winnen altijd. En sinds ik ook nog een Montez ben, win ik sowieso altijd. Niet heel slim' grijns ik, en kijk hem aan.
    Niemand kon op tegen mijn dodelijke blik...


    El Diablo.

    Liam James Payne

    'Please, ik ben een Fox, die winnen altijd. En sinds ik ook nog een Montez ben, win ik sowieso altijd. Niet heel slim' grijnst ze.
    Ik begin meteen te lachen. "Een pretentieslet ook nog?" vraag ik lachend. "Luister, het kan best dat jij altijd wint en beter bent dan mij. Wat niet eens zo moeilijk is, want tot voor kort wist ik niet eens dat ik kon toveren. Maar van mijn vrienden blijf je af!" ik wierp even een blik naar Niall. "Stop met zo te staren naar je buik, Niall," zei ik streng.


    Take me to wonderland

    [Ik ga wel doen dat ze zo weer kan praten]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan
    Ik kijk Liam even aan "ben ik dik?" vraag ik zacht aan hem.
    Sommige fans/haters schreven wel eens berichtjes dat ik lelijk was, niet in One Direction hoorde en dat ik dik was.
    Sommige wouden dat ik geen stukken meer ging zingen. Ik zucht even en begin afwezig te pingelen op mijn gitaar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan