• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan [typte bijna niall payne
    Ik veer op bij mijn mobiel die een geluidje maakt.
    2de coupé sms ik snel terug.
    "Li is coming" roep ik vrolijk. Lou en ik waren echt closes geen idee waarom we zo close waren maar het maakte me niet uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Horan

    Mijn broekzak trilde als teken dat ik een nieuw bericht had. Snel haalde ik het uit mijn zak en bekeek het bericht. Tweede coupé, hopelijk zat ik in de goede wagon en moest ik niet helemaal naar achter ofzo. Bij de tweede coupé keek ik door de vensters en glimlachte, toen ik Niall en Louis zag zitten, en nog iemand die ik niet kende. Ik deed het deurtje van de coupé open en keek ze glimlachend aan. "Hey Lou, Nialler,"


    Take me to wonderland

    Niall James Horan [ahah en nu typ jij liam horan haha]
    Ik glimlach blij naar mijn beste vriend. "hoe gaat het?" vraag ik.
    Ik vond dat ik staand teveel opviel en trok Liam mee naar een leeg bankje waar ik ging zitten.
    Mijn rugtas legde ik naast me neer en natuurlijk mijn gitaar.
    IK moest hem mee nemen ondanks dat er alles zou zijn volgens de brief.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bree Joanny Deavenport || The Foxes
    Een glimlach speelt rond mijn lippen. 'Dat klinkt nou niet bepaald typisch een Fox.' zeg ik, en ik tuit mijn lippen terwijl ik nadenk. 'Ik gok op jongens. Ik weet niet waarom, maar ik hoop in elk geval op een nieuwe afdelinggenoot.' het laatste woord zei ik sarcastisch als maar kon. Ik grijns, beseffend dat illusies mijn sterkste punt waren. Als die lepelfobie geen Fox was, zou hij het nog zwaar te verduren kunnen krijgen. Er komt een eenzaam jongetje met een groene stropdas om aantrippelen, niet beseffend dat hij voor mij de aangewezen persoon was. 'Jij daar. Zoek eens uit waar die nieuwelingen zitten.' Geschrokken knikte hij, rende weg en kwam al snel weer terug. Hij bracht ons naar de coupe, om daarna snel weg te hobbelen. Ik rolde met mijn ogen en klopte met een volmaakte glimlach op mijn gezicht aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah Rose Montez || The Foxes

    Ik grinnik even en open de deur gewoon. 'Aankloppen Deavenport, serieus?' grinnik ik en kijk naar de mensen voor me. Ik grijns als ik ook Adalicia zie zitten.
    'Iedereen weet dat dit ons terrein is, kloppen is niet nodig' grijns ik en stap de coupe in. 'Zo zo, Lorwen.' grijns ik.
    Ik snuif even en kijk de rest aan. 'Stel je ons niet voor aan je vriendjes? Lijkt me wel zo netjes, niet?' grijns ik...


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "Hoe gaat het?" vroeg Niall meteen blij waardoor mijn glimlach nog groter werd. Niall zijn lach is nu eenmaal aanstekelijk.
    Opeens trok hij me mee naar een leeg bankje. "Wow Nialler, rustig," lachte ik.
    Hij legde zijn rugzak en zijn gitaar naast hem neer. "Ik zie dat je je ware liefde de gitaar mee hebt," glimlachte ik.
    Opeens komen er twee andere meisjes binnen en ik kijk hun vriendelijk aan.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 20:09 ]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan
    Ik glimlach "ik kon het niet over mijn hart verdragen om het thuis te laten" zucht ik en glimlach even.
    "ik heb lou blij gemaakt. Men moeder had teveel wortels ofzo dus moest ik ze maar meenemen. HOpelijk hebben ze daar een Nando's" zucht ik grijnzend.

    [schat het is Niall horan en Liam PaynexD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Shit. Maar ik ben zo gewend om Niall james Horan te schrijven, dus ja. x'D]

    Liam James Payne

    "ik kon het niet over mijn hart verdragen om het thuis te laten" zuchtte Niall waarop ik niet anders kon dan naar hem te glimlachen. Zijn liefde voor muziek was zo mooi.
    "ik heb lou blij gemaakt. Men moeder had teveel wortels ofzo dus moest ik ze maar meenemen. HOpelijk hebben ze daar een Nando's"
    Ik begon luid op te lachen met Niall.
    "Niall, het is een school, geen winkelcentrum. Ik vrees dat je je nando's zult moeten missen. tenzij je het heel lief aan de koks vraagt?"


    Take me to wonderland

    Niall James Horan
    Ik zucht even "maar mijn moeder had me nog eten voor onderweg gegeven"ik glimlach en trek mijn tas open die voor groten deels vol zit met eten en drinken.
    Vrolijk trek ik de zak van Nando's open en begin te eten. "ik ga jullie missen" praat ik tegen de zak van Nando's


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben er weer even bijlezen en dan reageer ik]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Savannah

    Ik kijk even vaag naar de jongens en grijns even. Zal ik ze eens laten zien in wat voor wereld ze belanden.
    Ik kijk even naar de blonde, duidelijk geen Fox. Te vrolijk.. Ik kijk even naar de zak nando's en haal mijn wenkbrauw op als hij ertegen praat.
    'Incendio' fluister ik en zie hoe de zak in vlammen op gaat. Met een lichte grijns kijk ik toe en sla mijn armen over elkaar.


    El Diablo.

    Niall Horan [waha ik pies hier bijna in mijn broek van het lachen.

    Ik eet vrolijk wat verder en leg het even neer. Ineens hoor ik geknetter en zie ik hoe mijn eten in vlammen opgaat.
    MIjn ogen worden groot "mijn eten!" jammerde ik luid. Als alles weggebrand is keek ik ongelovig naar Liam.
    Zuchtend pak ik de andere. "naja gelukkig heb ik nog een zak" glimlachend pak ik een grootte hap van het eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Je moeder heeft je eten meegegeven voor het hele jaar?" ik kijk ongelovig naar de hoeveelheid eten in zijn rugzak.
    Ik begin te grinniken als hij tegen zijn nando's praat. Niall blijft ook altijd dezelfde.
    Ik schrik even op als de zak nando's in vlammen opgaat en kijk het meisje aan wie hier voor verantwoordelijk was.
    "Oh oh, je moet echt niet tussen Niall en zijn eten komen. Een boze leprachaun brengt ongeluk,"


    Take me to wonderland

    [1 probleem ik ken dus geen fuck van hp dus uhm ja mocht iemand zin hebbben en me een lijst met sprueken willen geven en btw dat moet ni toch leren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    "mijn eten!" jammert hij, en ik bijt op mijn lip om niet in lachen uit te barsten. "naja gelukkig heb ik nog een zak" zegt hij en ik grijns sluw.
    "Oh oh, je moet echt niet tussen Niall en zijn eten komen. Een boze leprachaun brengt ongeluk," zegt de andere jongen.
    ik kijk hem even aan en kijk weer naar het eten. Gemakkelijk laat ik het in vlammen op gaan, en de rest van het eten ook.
    'Hij kan hier ook eten kopen, of ben je er te arm voor?' lach ik. Ach ja, ik kon dit zeggen. Ik stond erom bekend dat ik uit een van de rijkste en machtigste families ooit kwam..


    El Diablo.