• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Maya Rae Grande
    'Ook een leuke avond.' Zegt het meisje voor me. Ik probeerde emotieloos te kijken, maar een medelijdende blik kwam over mijn gezichtsveld heen waardoor ik mezelf snel verman. Ik bedoel vervrouw aangezien ik toch echt een vrouw was. 'Sorry.' Begin ik zachtjes zonder dat Samir het hoord aangezien je eerder de spijlen met kettingen hoort rinkelen. Ik hoor Samir wat tegen me zeggen waardoor ik me omdraai. "Goed zo, iemand die goed bezig is vandaag... Na ja, ondervraag haar maar of zo... En als je haar zat wordt weet je wat je mag doen." Zegt hij grijnzend. Ik knik naar hem. Ik kijk haar weer aan. Ze was een verader Maya. Maar ze hoorde bij ons volk. Zelf de imperfecten, maar ik mocht geen genade tonen. Geen genade. Geen genade. Zo moest ik denken. Niet anders. Ik vondnhet wel ongehoord dat Samir haar een sletje noemde. Ze was een gewone vrouw. Was ik soms ook een slet voor hem hoe durfde hij. Ikzelf zou niets zeggen, maar je moest wel. In deze kamers werd me doodgemartelt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles
    Ik gaf geen kik toen de pijltjes me raakten, want de pijn in mijn arm overheersten te veel om de pijn ervan te voelen. Ik briesten even toen hij weer over Jasmine begon. "Ik ben toch e probleem, dus laat haar er buiten." Sisten ik en wilden eigenlijk nog een keer in zijn gezicht spugen, maar ik wist dat hij dan waarschijnlijk met beter geschut ging gooien. "Desnoods zet je in dat domme register dat ik Mary poppins heet." Sisten ik. Mijn familie zou toch nooit meer in dat register kunnen kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Liam begon te schreeuwen naar Niall en ik hield me er maar buiten. Wacht eens naast Niall zat toch ook een soldaat? 'Mijn been doet pijn' mompelt Liam zacht. Ik kijk hem even medelevend aan. 'Liam je moet wel stoppen met schreeuwen, ik weet dat je met Niall wilt zijn en met hem wilt praten maar er zit ook een soldaatje bij die het hele gesprek kan volgen' zeg ik. Ik keek even naar Liam zijn been dat er nog bloed in zijn lichaam zat. 'Wacht ik heb een idee!' riep ik blij uit. Ik bedacht me weer dat de soldaat er nog was en kroop korter naar Liam toe. 'Als jij nu mij probeert los te maken kan ik jou weer los maken en kan ik jouw been verzorgen, zonder water en al dat ander gedoe... Maar ik kan proberen de kogel er uit te halen als hij er niet zo diep in zit?' fluisterde ik in Liams oor. Ik vond het toch wel een redelijk plan.


    Let's play a love game.

    Jasmine Amina Garçia.

    Aha! Ze was dus een zwakke soldaat. Nou, perfect... Ze durfde me niet eens iets te doen en bood zelfs haar excuses aan.
    "Zegt de persoon die me aan mijn haren meetrok, me hier vastmaakt en die klojo achter je gewoon zijn gang laat gaan." beet ik haar toe, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en weer aan de kettingen rammelde. "Maak me los."
    Ze was zwak... Ze was zwak... Kom op, Jasmine. Laat dat meisje maar eens even zien dat jij ook een bitch kon zijn als je het wilde. Misschien had zij wel je zusje vermoordt...
    Ik trok me al niks meer van Samir's woorden aan. Hij kon me noemen zoals hij wilde, daar bereikte hij toch niks mee. "Kom soldaatje, maak ons gewoon los en dan kan iedereen met een gerust hart naar huis."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [is et niet een beetje raar dat er nu al 3 mensen zijn met een been wond...]

    Jayy Kilian Von Monroe
    "Trut!" Ik grijp naar bovenbeen maar weiger de pijn door te laten dringen. Ik trek haar aan haar, haar omhoog en ga expres op haar gewonden voet staan. "Ik ga er persoonlijk voor zorgen dar je op de meest pijnlijke manier dood gaat." Sisten ik waarna ik in haar gezicht spuugden. Ik gooiden haar bij de rest achter in het busje en deed de deur opslot ik hinken naar de bestuurders kant. Ik gristen mijn mobiel uit mijn zak en zag dat ik een bericht had van Dean. Zonder het te lezen belden ik hem op. Hij moest onmiddellijk hier heen komen aangezien ik zo onmogelijk kon rijden.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 17:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Alleen Liam heeft toch wat aan het been en als je neervalt lijkt dat de meeste logische plek om iemand te raken niet..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samir Alan Sanguis.

    Goed, Mary Poppins dus... Ook leuk. Al was die actrice allang dood...
    "Oh, nee... Die chick heeft net zo veel hiermee te maken als jij. En het leuke aan alles is dat als wij haar pijnigen dat jij ook pijn hebt, en andersom ook... Wat een liefde, zeg. Als je echt van haar hield had je haar uit deze situatie gehouden." zei ik, waarna ik met mijn ogen rolde.
    Geen idee of ze een relatie hadden, het viel te proberen... Hij was in ieder geval beschermend over haar. Vrienden kon ook, maar ik moest iets zeggen.
    "Oké, Mary dus. Als jij dat wilt... Hoe heten je vriendjes die je beschermden?" vroeg ik, waarna ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catarina Elizabeth Valentine.

    Mijn geweer had Adalicia af genomen en ik had ondertussen maar gewoon met stenen gegooid en als ik iemand had geraakt hem gestoken met mijn mes... Niet dat ik iemand tot nu toe had geraakt, maar dat was ik althans wel van plan. Ik zag weer een imperfecte rennen en een andere soldaat irriteren. Ik zette me schrap om met mijn steen te gooien en gooide zo hard ik kon. Mijn ogen werden groot toen ik zag dat ik per ongeluk de soldaat had geraakt. Ik stapte een stap naar achteren en pakte iemand bij zijn kraag die net langs me heen rende. 'Stout niet gooien met stenen!' riep ik in de hoop dat de soldaat dacht dat die persoon de steen had gegooid. De soldaat keek me vreemd aan maar schoot toen toch de imperfecte neer die hem eerst was aan het irriteren. Gelukkig. Ik keek naar de man die ik vast had en keek toen in de verte. Ik had nog alleen zijn trui vast. Ik pakte zo snel ik kon mijn mes en gooide die naar de man toe en dit keer gooide ik meteen raak. Blij rende ik er op af en pakte mijn mes terug en schopte even voorzichtig tegen de man zijn voet. 'Hallo?' geen reactie ik had een imperfecte vermoord! Ik keek rond en zag dat het hier al iets rustiger begon te worden. Ik pakte mijn telefoon en smste naar alle soldaten of ik hun misschien kon helpen.


    Let's play a love game.

    [Waar is de laatste reactie voor Zayn?(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Maya Rae Grande
    Ik bleef beleeft aangezien ze toch echt een burger was, maar toen ze een grote bek tegen me aanzette snoof ik. De medelijden was in een keer weg. 'Dat dacht ik dus even mooi niet.' Zeg ik nu scherp. Ik sla vol met mijn vlakke hand haar wang. Niet dat het veel was, maar ik pakte een mesje uit mijn riem. 'Je had me niet uit moeten dagen Meisie.' Zeg ik hoofdschuddend waardoor ik het mesje tussen mijn vingers laat balanceren. Ze was niet zo slim voor iemand die meedeed san het verzet. Nooit den grote mond op zetten bij soldaten of iemand met een rang. Ik pakte waar gezicht ruw beet. 'Over een momentje als het zover is is je perfecte gezichtje in een keer weggevaagd door mijn mooie scherpe mesje.' Zeg ik met edn grijns. Als ze me niet had uitgedaagd was dit nooit gebeurt en had ik haar met een beetje respect behandelt, maar als ze het zo wou spelen kon ze het krijgen ook.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ja, nu dus ook Jayy en Adalicia oke al is dat voet.]

    Harry Edward Styles
    Ik ging niet op het feit in dat hij ons net een stel noemden. "Kwik, kwek en kwak." Zei ik sarcastisch. En keek de jongen daarna met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Hoe heet jij eigenlijk soldaatje?" Vroeg ik. Ik deed er alles aan om niet te laten blijken dat ik dood ging van de pijn en eigenlijk gewoon doodsbang was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Rosalie More
    Zayn trok me mee. Ik liep gelijk mee en keek om me heen terwijl ik hog fluit. Het zal Zayn niet deren die hoort het toch niet. Zo kon ik misschien iets zien. Het was grappig om hem net zo gespannen te horen en te voelen. Ik zou hem heus niet verwonden. Ik zag misschien niet, maar ik was niet weerloos. Ik was al lang blind dus ik was het gewend. Ik kon wel zien als ik wou. Ik zou me alleen maar hoeven te opereren. Maar ik had geweigerd. Ik was goed zoals ik was. Dan hoor ik een schot. Logisch ik hoor alles. Ik stop met lopen waardoor Zayn ook stilstaat. 'Ze zijn daar.' Zeg ik terwijl ik naar en plek wijs. Er stond een huis voor maar twee huisen verder een steegje. 'Niet in het huisje, maar aan die kant.' Zeg ik terwijl ik Zayn nu meetrek. Ik loop met zayn terug de steeg in en loop door. Als ik voetstappen vandaar hoor loop ik sneller. Iktrek Zayn ehetbsteegje uit en ik fluit nog is. Een kar met en generaal. Een hoop Soldaten waardoor mijn hart sneller ging kloppen. En daar rende een groepje met vijf mensen. Het konden ze zijn, maar ik wist het niet zeker. 'Zijn dat ze Zayn.' Vraag ik Zayn. Als het ze ware moesten We niet meedoen dan waren we er geweest. Alleen iets doen als er iets belangrijks gebeurde waardoor het fout afliep. 'Niets doen tenzei ze gepakt worden.' Zeg ik tegen Zayn. Ik weet zelf ook wel net als hem dat we niet gevangen willen worden. Ik wou geen prostituee worden.
    [Jades post al ik pas hem even aan.]
    Edit:
    Het ging onwijs snel. Ik hoorde een schreeuw iemand ging in een hoekje zitten en er gingen twee osturen bijstaan. Het liep helemaal uit de handen ik kon me niet bewegen als ijs. Niall liam en Louis waren zo te horen opgepakt, maar Harry en Jasmine hoorde ik nergens. Ik keek Zayn aan. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik hem. Ik hoorde duidelijk dat mijn stem trilde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasmine Amina Garçia.

    Toen ik voelde hoe het meisje me sloeg wilde ik eerst mijn mond opentrekken om haar uit te kafferen, maar toen ik het mesje zag klapte ik die weer dicht. Wat een vrouw, zeg... Had ze twee persoonlijkheden soms met dat gedrag?
    "Ik wil niet vervelend zijn, maar mijn gezicht is niet perfect. Mijn neus heeft een deukje, links." zei ik, waarna ik haar eventjes aankeek en even de neiging had om over haar kop te gaan beginnen, aangezien dat ook niet veel soeps was...
    "Ik heb toch al overal bloed plakken, dus dit maakt niet zoveel uit..." mompelde ik zacht. En het interesseerde me ook weinig. Als mevrouw wilde snijden deed ze het maar. Ik zou haar dubbel zo hard terug pakken als ik de kans kreeg. Al moest ik daar zelf een aantal rake klappen mee oplopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zie hem nog naar zijn bovenbeen grijpen en grijns toch even. 'Je verdiende het!' sis ik dan naar hem, maar voor ik het weet word ik aan mijn haren omhoog getrokken en als hij dan ook nog expres hard op mijn gewonden voet staan schreeuw ik het uit van de pijn. Na zijn woorden slik ik even. 'Dat gaat je nooit lukken.' sis ik dan en als hij dan ook nog in mijn gezicht spuugt walg ik even, gadver. Ik word dan achter bij de andere in het busje gegooid en kreun weer pijnlijk. Mijn voet doet vreselijk veel pijn en zal wel bloeden en mijn slaap waar hij me raakte doet ook pijn en heb verschrikkelijke hoofdpijn. IK kijk dan even op naar de twee jongens Liam en Louis die hier zitten, Niall zal wel voorin zitten. 'Sorry.' mompel ik dan zacht, sorry dat ik ze niet kon helpen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall james Horan

    Vol Horror keek ik toe hoe Adalicia werd geraakt in haar voet. Ze wilde ons helpen. Maar ze is de dochter....Ik kon het even niet allemaal meer plaatsen, maar ik voelde me misselijk dat de soldaat haar had geraakt. Ik juichte stilletjes toen ze hem in zijn been raakte. Ik zou haar helpen als ik niet vastgebonden was. Ik kan niet eens bij de klink.
    Ruw wordt ze bij haar haren genomen en wordt ze achterin bij Louis en Liam gezet. Laat ons nu maar gewoon naar dat werkkamp gaan. Ik werd het hier een beetje zat. Die soldaat maakte me enorm nerveus.


    Take me to wonderland