• Ik hoop dat zo'n soort topic er nog niet is, ik kon in ieder geval niets vinden.

    Zoals de titel al verklaard, je kunt hier je seksblunders kwijt.

    Het betrappen van je ouders bij hun 'gezellige avondje', of je broer/zus.
    Of de blunders van jou en je vriend(in) zelf.

    Dit kan verschillen van blunders tijdens de 'slaapkamer bezigheden' tot blunders bij het zoenen of iets dergelijks.


    Zelf ben ik (gelukkig) nooit betrapt tijdens de seks zelf, maar ik had wel het genoegen dat mijn broer thuis kwam op het moment dat mijn vriend en ik naast het huis stonden te zoenen, en we ook wel iets verder gingen dan alleen zoenen.
    M'n broer stond dat alles eerst eens even goed te observeren voor hij uiteindelijk besloot om uiterst vriendelijk 'Ik wil niet storen, maar zou ik er misschien even langs mogen?' vroeg..
    Praise the Lord dat hij er thuis iets over heeft gezegd... :X


    You oughta know

    Silverlance schreef:
    Ik wilde bijna zeggen; die van mij moeten nog komen.
    Maar laat ik hopen dat dat niet zo is. :'D

    Lol inderdaad. Misschien da'k tegen die tijd op mezelf woon en een eigen inkomen heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    develin schreef:
    ik heb meegemaakt dat tijdens de sex me bed het begaf. hij kraakte altijd al maar opeens een harde kraak en daar lagen we half op de grond. gelukkig konden we der wel om laggen
    Hahahaha dat had ik ook met m'n eerste vriendje hahahaha


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook wel eens gehad toen lag hij bovenop hard te kreunen en te bewegen. Het probleem was dat hij nog niet eens in me zat

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 7:40 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    Ik heb ook wel eens gehad toen lag hij bovenop hard te kreunen en te bewegen. Het probleem was dat hij nog niet eens in me zat

    Dat merk je toch... Faal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat merk je toch... Faal.


    Hij blijkbaar niet


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Zaterdag waren we bezig met wat voorspel, zegt m'n vriend ineens dat een van zijn vingers per ongeluk in dat andere gaatje terechtkwam, maar dat ik dat blijkbaar wel okay vond. Ik had niks door, en zondag deed m'n kont pijn ohgod. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oromis schreef:
    (...)
    Hey dit klinkt bekend.


    PRAISE THE LORD!!
    Ik was al bang dat ik de enige zou zijn die hiermee te maken heeft, en dat niemand me begrijpt xD
    Lol


    You oughta know

    SICKENING schreef:
    Zaterdag waren we bezig met wat voorspel, zegt m'n vriend ineens dat een van zijn vingers per ongeluk in dat andere gaatje terechtkwam, maar dat ik dat blijkbaar wel okay vond. Ik had niks door, en zondag deed m'n kont pijn ohgod. (cat)


    Hoe kan je dat nu niet voelen? (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    (...)

    Hoe kan je dat nu niet voelen? (cat)
    Ik denk dat het zo'n in-the-moment ding is. (cat) Het is dat hij het zei.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...)Ik denk dat het zo'n in-the-moment ding is. (cat) Het is dat hij het zei.


    Lol, dat vind ik moeilijk te geloven hahaha. Maarja, dat zal het dan wel zijn. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    (...)

    Lol, dat vind ik moeilijk te geloven hahaha. Maarja, dat zal het dan wel zijn. :Y)
    Nou, ik geloof mijn vriend nog steeds niet maar hij houdt vol. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...) Nou, ik geloof mijn vriend nog steeds niet maar hij houdt vol. (cat)

    Nou als je kont de volgende dag pijn doet weet ik wel zeker dat het waar is :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou als je kont de volgende dag pijn doet weet ik wel zeker dat het waar is :Y)
    Ik dacht aan toeval ofzo. Maar eh. Ja. :/


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Thefuck, hoe kan je dat nou niet voelen inderdaad :'D


    -

    hahaha sommige dingen zijn echt prachtig ;D Ik ben nog even niet zo ver met mijn vriend dus ik heb nog niet geblunderd daarin haha.
    Maar mijn vriend is zegmaar 2 meter en ik 1.60 of net iets langer en de eerste paar keren dat we zoenden faalde sowieso, maarja, nu tilt ie me meestal op als we zoenen en dat wil ook nog wel eens goed falen :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind