• Ik hoop dat zo'n soort topic er nog niet is, ik kon in ieder geval niets vinden.

    Zoals de titel al verklaard, je kunt hier je seksblunders kwijt.

    Het betrappen van je ouders bij hun 'gezellige avondje', of je broer/zus.
    Of de blunders van jou en je vriend(in) zelf.

    Dit kan verschillen van blunders tijdens de 'slaapkamer bezigheden' tot blunders bij het zoenen of iets dergelijks.


    Zelf ben ik (gelukkig) nooit betrapt tijdens de seks zelf, maar ik had wel het genoegen dat mijn broer thuis kwam op het moment dat mijn vriend en ik naast het huis stonden te zoenen, en we ook wel iets verder gingen dan alleen zoenen.
    M'n broer stond dat alles eerst eens even goed te observeren voor hij uiteindelijk besloot om uiterst vriendelijk 'Ik wil niet storen, maar zou ik er misschien even langs mogen?' vroeg..
    Praise the Lord dat hij er thuis iets over heeft gezegd... :X


    You oughta know

    Okee, komt er weer een. Ik was laatst bij m'n vriend thuis, en hij moest wat spullen pakken omdat hij moest werken. Ik zat op het bed, gewoon op de rand, te wachten tot hij alles had en we eg konden, en hij zet z'n knie op een gegeven moment naast me om me te zoenen. Op dat moment besluit het bed het te begeven, dus hij naar beneden om tegen z'n ouders te zeggen dat het bed stuk is. Is z'n moeder dus in de heilige overtuiging dat het bed het begaf omdat we volgens haar seks hadden xD
    Ze moest eens weten, haha


    You oughta know

    strippoker spelen (gelukkig met de kamerdeur op slot) en net toen hij verloren had (hhihihi) had mijn kleine broertje per se iets nodig uit mijn kamer... cockblock --'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JohnHWatson schreef:
    strippoker spelen (gelukkig met de kamerdeur op slot) en net toen hij verloren had (hhihihi) had mijn kleine broertje per se iets nodig uit mijn kamer... cockblock --'

    HAHAHAHA. Arme jij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gister gebeurde het weer. Ik zat met mijn gehele schoonfamilie (lees: 18 mensen) in een chinees restaurant. Toen mijn schoonvader en ... Schoonoom? Haha bezig waren met het praten over Amsterdam en hoeren. Mijn schoonvader begon dus tegen mijn vriend. "Als je geen seks krijgt kan je altijd nog naar de hoeren." Het antwoord van mijn vriend: "oh dat is echt niet nodig hoor.", waarop hij z'n hand tussen mijn benen legte. Bet wel heel awkward


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    Gister gebeurde het weer. Ik zat met mijn gehele schoonfamilie (lees: 18 mensen) in een chinees restaurant. Toen mijn schoonvader en ... Schoonoom? Haha bezig waren met het praten over Amsterdam en hoeren. Mijn schoonvader begon dus tegen mijn vriend. "Als je geen seks krijgt kan je altijd nog naar de hoeren." Het antwoord van mijn vriend: "oh dat is echt niet nodig hoor.", waarop hij z'n hand tussen mijn benen legte. Bet wel heel awkward


    In het donker kan je het altijd heel makelijk vinden. het 2de gat vanaf de rug. :') dat zegt mijn vader altijd trololol

    Ik heb een keer gehad dat mijn moeder mij en mijn vriend bijna betrapte, terwijl we nog half aangekleed waren..
    Ze zei dat ik het niet meer moest doen, terwijl zij daar rondliep ofzo, want dat vond ze vervelend..

    Een week later betrapte ik haar....
    (Gelukkig kwam ze zelf de trap af en heb ik die man niet gezien...)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb niet echt blunders denk ik, als zitten hier echt wel grappige dingen tussen. Mijn mama had vroeger de slechte gewoonte om altijd te bellen terwijl we bezig waren. Niet dat ze het kon weten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    iSlytherin schreef:
    Gister gebeurde het weer. Ik zat met mijn gehele schoonfamilie (lees: 18 mensen) in een chinees restaurant. Toen mijn schoonvader en ... Schoonoom? Haha bezig waren met het praten over Amsterdam en hoeren. Mijn schoonvader begon dus tegen mijn vriend. "Als je geen seks krijgt kan je altijd nog naar de hoeren." Het antwoord van mijn vriend: "oh dat is echt niet nodig hoor.", waarop hij z'n hand tussen mijn benen legte. Bet wel heel awkward

    Tam tam taaaam. Als ik dertig ben en nog steeds geen partner heb bestel ik een veel te jonge blonde gigolo. Hoezee!


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha sommige zijn grappig en zo herkenbaar :')
    Ik had toen met mijn eerste vriendje seks maar omdat zijn ouders er naast sliepen deden we het op de grond. Toen opeens die deur openging, die moeder in de deur opening stond en zei "(...) doe nou eens zachtjes, we kunnen jullie horen ! Je lijkt wel een olifant, de hele vloer trilt" en toen liep ze weg. Zo erg... de volgende ochtend ging hij werken en moest ik ontbijten met die ouders. Best awkward, vooral toen die vader zei "doet hij wel voorzichtig met je, je bent zo'n iel meisje".


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    Haha sommige zijn grappig en zo herkenbaar :')
    Ik had toen met mijn eerste vriendje seks maar omdat zijn ouders er naast sliepen deden we het op de grond. Toen opeens die deur openging, die moeder in de deur opening stond en zei "(...) doe nou eens zachtjes, we kunnen jullie horen ! Je lijkt wel een olifant, de hele vloer trilt" en toen liep ze weg. Zo erg... de volgende ochtend ging hij werken en moest ik ontbijten met die ouders. Best awkward, vooral toen die vader zei "doet hij wel voorzichtig met je, je bent zo'n iel meisje".


    Whahahahaha. Best grappig van die ouders. Wel stom dat hij je toen nog alleen liet met zijn ouders ook!


    Bad decisions make good stories.

    Saigon schreef:
    Haha sommige zijn grappig en zo herkenbaar :')
    Ik had toen met mijn eerste vriendje seks maar omdat zijn ouders er naast sliepen deden we het op de grond. Toen opeens die deur openging, die moeder in de deur opening stond en zei "(...) doe nou eens zachtjes, we kunnen jullie horen ! Je lijkt wel een olifant, de hele vloer trilt" en toen liep ze weg. Zo erg... de volgende ochtend ging hij werken en moest ik ontbijten met die ouders. Best awkward, vooral toen die vader zei "doet hij wel voorzichtig met je, je bent zo'n iel meisje".


    Hahaha, nu snap ik waarom mijn vriend toen een kleedje over de vloer legde.. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nou echt betrapt tijdens de seks zijn we nog niet, maar mijn ouders maken wel altijd van die domme opmerkingen.
    Zoals toen mijn vriend mee was naar Spanje ging hij elke ochtend joggen, behalve één ochtend had hij besloten om uit te slapen. Toen vroeg m'n vader dus waarom hij niet ging sporten, waarop mijn vriend antwoordde dat hij eens wou uitslapen, waarop mijn vader dus zegt: "Ohja, jij hebt vannacht al gesport".

    Of toen we aan het eten waren en de honden op elkaar aan het "stoepelen" waren, toen zij mijn moeder lekker droog: "Dat komt er nou van als je de honden 's nachts op je kamer laat, ze gaan jullie nadoen op den duur".

    Ik heb echt epic ouders.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Nou echt betrapt tijdens de seks zijn we nog niet, maar mijn ouders maken wel altijd van die domme opmerkingen.
    Zoals toen mijn vriend mee was naar Spanje ging hij elke ochtend joggen, behalve één ochtend had hij besloten om uit te slapen. Toen vroeg m'n vader dus waarom hij niet ging sporten, waarop mijn vriend antwoordde dat hij eens wou uitslapen, waarop mijn vader dus zegt: "Ohja, jij hebt vannacht al gesport".

    Of toen we aan het eten waren en de honden op elkaar aan het "stoepelen" waren, toen zij mijn moeder lekker droog: "Dat komt er nou van als je de honden 's nachts op je kamer laat, ze gaan jullie nadoen op den duur".

    Ik heb echt epic ouders.


    Whaha, okee dat is echt epic xD
    Mijn ouders zijn echt alleen maar van; 'doen jullie wel rustig aan?' lol


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    (...)

    Whaha, okee dat is echt epic xD
    Mijn ouders zijn echt alleen maar van; 'doen jullie wel rustig aan?' lol


    Ben ik blij dat mijn ouders zich nergens mee bemoeien. :')


    You are beautiful, you are love.

    Oh gosh there we go.
    Ik en m'n toenmalige vriendje hadden een avontuurtje in de badkamer vlak voordat hij ging eten.
    We stelden het een beetje uit totdat z'n moeder boos werd en ze naar boven kwam.
    Gelukkig zat de deur op slot, maar het was nogal gênant.
    En de eerste keer hadden we een probleempje met het condoom :')
    Die dingen zijn lastiger dan je denkt.
    Ik hoop dat niemand die ik ken dit ooit leest


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.