• Ik hoop dat zo'n soort topic er nog niet is, ik kon in ieder geval niets vinden.

    Zoals de titel al verklaard, je kunt hier je seksblunders kwijt.

    Het betrappen van je ouders bij hun 'gezellige avondje', of je broer/zus.
    Of de blunders van jou en je vriend(in) zelf.

    Dit kan verschillen van blunders tijdens de 'slaapkamer bezigheden' tot blunders bij het zoenen of iets dergelijks.


    Zelf ben ik (gelukkig) nooit betrapt tijdens de seks zelf, maar ik had wel het genoegen dat mijn broer thuis kwam op het moment dat mijn vriend en ik naast het huis stonden te zoenen, en we ook wel iets verder gingen dan alleen zoenen.
    M'n broer stond dat alles eerst eens even goed te observeren voor hij uiteindelijk besloot om uiterst vriendelijk 'Ik wil niet storen, maar zou ik er misschien even langs mogen?' vroeg..
    Praise the Lord dat hij er thuis iets over heeft gezegd... :X


    You oughta know

    MadameParis schreef:
    (...)

    Wat dacht je er van als je broertje op de deur bonkt met de vraag of het zachter kan omdat hij niet kan slapen? Dat was ook geweldig, ik moest zo hard lachen dat we het niet meer afgemaakt hebben. ^^
    Maar ach, wij gaan allemaal wel open met elkaar om, dus ik ben de fijne tafelgesprekken wel gewend. :)


    nou, ik heb er wel meedere.

    1. mijn moeder zij gewoon een x zomaar, doen jullie het wel veilig?
    2. mijn moeder lag op bed en nja dat hadden ik en mijn vriendin niet door dus die zijlater : het bed kraakt wel he?
    3. ik was bezig met mijn vriendin en toen deed mijn broetje de kamer deur open om wat te vragen en hij vergat te kloppen en toen zag hij mij en mijn vriendin halfnaakt :') ( Trauma voor hem ^^)
    4. mijn broer vondt het persee nodig om zomaar keihard op de deur te bonken en toen schrokken ik en mijn vriendin nogal :') weet niet of het bewust was ofzo.

    Impossibru schreef:
    (...)

    nou, ik heb er wel meedere.

    1. mijn moeder zij gewoon een x zomaar, doen jullie het wel veilig?
    2. mijn moeder lag op bed en nja dat hadden ik en mijn vriendin niet door dus die zijlater : het bed kraakt wel he?
    3. ik was bezig met mijn vriendin en toen deed mijn broetje de kamer deur open om wat te vragen en hij vergat te kloppen en toen zag hij mij en mijn vriendin halfnaakt :') ( Trauma voor hem ^^)
    4. mijn broer vondt het persee nodig om zomaar keihard op de deur te bonken en toen schrokken ik en mijn vriendin nogal :') weet niet of het bewust was ofzo.


    Ik heb er ook wel meerdere, genoeg.
    1 en 3 heb ik ook meegemaakt hoor. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik denk het meest awkward was nog wel toen ik bij mijn vriend bleef eten en zijn vader ineens begon met: dus jullie doen het al met mekaar en me vriend heel leuk aan het knikken was...


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    Ik denk het meest awkward was nog wel toen ik bij mijn vriend bleef eten en zijn vader ineens begon met: dus jullie doen het al met mekaar en me vriend heel leuk aan het knikken was...

    HAHAHAHAHAHAHAHA -plat-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHA -plat-


    Het was ook nog eens één van de eerste keren dat ik daar at.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    (...)

    Het was ook nog eens één van de eerste keren dat ik daar at.

    Lekker dan xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Lekker dan xd


    Achjaa ik ben erook achtergekomen dar hij aan de vriend van zn zus heeft verteld over ons seksleven..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    (...)

    Achjaa ik ben erook achtergekomen dar hij aan de vriend van zn zus heeft verteld over ons seksleven..

    Dat had ik niet chill gevonden :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn enige genante moment is dat mijn mama vroeg of we het al deden. Haar eerste vraag was meteen: deed het pijn?

    Dat vond ik echt een rare vraag om zo even aan je dochter te stellen. :'D


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Mijn enige genante moment is dat mijn mama vroeg of we het al deden. Haar eerste vraag was meteen: deed het pijn?

    Dat vond ik echt een rare vraag om zo even aan je dochter te stellen. :'D


    gelukkig is mijn moeder helemaal niet zo....mijn zussen helaas wel....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sytze schreef:
    (...)
    Dat had ik niet chill gevonden :'].


    Was het ook niet echt maarja ik zet ook ons seksleven op internet :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    De vader van mijn vriend kwam een keer binnen lopen om te vragen of we wat te eten wilden,
    "Oh... you're busy... " en toen liep hij terug de kamer uit. Erna durfde ik hem niet meer aan te kijken maar hij zei er niets over, gelukkig zaten we nog onder de dekens dus hij zeg niet teveel hahaha.

    ik heb meegemaakt dat tijdens de sex me bed het begaf. hij kraakte altijd al maar opeens een harde kraak en daar lagen we half op de grond. gelukkig konden we der wel om laggen


    we all deserve to die

    Lol, ik sliep eens in iemands bed, toen voelde ik ineens haar vibrator onder het kussen. Ik ga geen namen noemen... :X


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    xSCHUT schreef:
    Ik denk het meest awkward was nog wel toen ik bij mijn vriend bleef eten en zijn vader ineens begon met: dus jullie doen het al met mekaar en me vriend heel leuk aan het knikken was...


    Okee, je kan me opvegen nu xD

    M'n broer attendeerde me er laatst op dat we het wel wat stiller mogen doen, een volgende keer :$


    You oughta know