• Ik hoop dat zo'n soort topic er nog niet is, ik kon in ieder geval niets vinden.

    Zoals de titel al verklaard, je kunt hier je seksblunders kwijt.

    Het betrappen van je ouders bij hun 'gezellige avondje', of je broer/zus.
    Of de blunders van jou en je vriend(in) zelf.

    Dit kan verschillen van blunders tijdens de 'slaapkamer bezigheden' tot blunders bij het zoenen of iets dergelijks.


    Zelf ben ik (gelukkig) nooit betrapt tijdens de seks zelf, maar ik had wel het genoegen dat mijn broer thuis kwam op het moment dat mijn vriend en ik naast het huis stonden te zoenen, en we ook wel iets verder gingen dan alleen zoenen.
    M'n broer stond dat alles eerst eens even goed te observeren voor hij uiteindelijk besloot om uiterst vriendelijk 'Ik wil niet storen, maar zou ik er misschien even langs mogen?' vroeg..
    Praise the Lord dat hij er thuis iets over heeft gezegd... :X


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    (...)

    Okee, je kan me opvegen nu xD

    M'n broer attendeerde me er laatst op dat we het wel wat stiller mogen doen, een volgende keer :$

    Dat hoor ik zo vaak van mijn broertje en dan lach ik hem gewoon uit en zeg ik dat dit het niet zachter kan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij hem thuis zijn we al best vaak betrapt. Ze kloppen altijd alleen als we niks doen, en als we wel bezig zijn dan ineens doen ze gewoon de deur open. :Y)


    -

    develin schreef:
    ik heb meegemaakt dat tijdens de sex me bed het begaf. hij kraakte altijd al maar opeens een harde kraak en daar lagen we half op de grond. gelukkig konden we der wel om laggen


    wauw lachen met dubbel G


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Haha, hier zitten wel grappige dingen tussen :')

    Bij ons was het een keer dat de printer random sekssites begon af te drukken :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben nog nooit echt betrapt, maar wel eerst toen was ik alleen thuis met mijn vriend en waren we boven en lagen bij mij op bed. We gingen ook verder dan zoenen, totdat ik ineens mijn broer op de trap hoorde - die was dus ineens thuis. Dus wij ons alle twee snel snel aangekleed, zegt mijn broer achter een dichte deur uit: Ja, doe je broek maar snel aan.
    En altijd als we ergens heen zijn geweest en hij brengt mij thuis, moet ik mijn fiets achterom zetten en dan zoenen we altijd dus achter nog wel even, niks geheim ofzo maar gewoon omdat het kan. En toen zag ik ergens op straat een stelletje zoenen en ik zei zo tegen mama: nou nou, lekker in het openbaar. Zegt ze: ja niet iedereen kan het bij ons achter doen he.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Savoureur schreef:
    Lol, ik sliep eens in iemands bed, toen voelde ik ineens haar vibrator onder het kussen. Ik ga geen namen noemen... :X


    En heb je hem toen aan haar gegeven?


    Physics is awesome

    Lol, sommige zijn best leuk :') Ik heb nog nooit zoiets gehad, maar er is hier nooit iemand thuis, mijn bed kraakt niet en ik slaap beneden aan de andere kant van de rest dus niemand zal ooit iets horen (cat)

    Niet echt een seksblunder maar genant was het wel. :'D
    Ik was bij m'n ex (toen nog mn vriend) en was vergeten kleren mee te nemen in de douche dus ik liep snel naar z'n kamer maar was even vergeten dat z'n oom en tante op zijn kamer logeerden en wij in een andere kamer sliepen... Stond ik daar. Oops. (cat)

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat hoor ik zo vaak van mijn broertje en dan lach ik hem gewoon uit en zeg ik dat dit het niet zachter kan :Y)


    Haha, dat wordt iets moeilijker als je broer zelf ook geen maagd meer is xD


    You oughta know

    Zijn moeder kwam de trap oplopen en was tegen mijn vriend aan het praten. Mn vriend riep dat ze niet binnen moest komen en toen ze de klink naar beneden ging, begon hij echt te schreeuwen. Die moeder doet dus de deur open en komt naar binnen. Liggen wij daar naakt en de vloer bezaait met onze kleding. Ik en de moeder van mn vriend moesten zo hard lachen, dat het broertje ook kwam kijken. Gelukkig hield de moeder hem tegen. Mn vriend kon wel door de grond zakken.


    People change, memory's don't.

    Wij besloten het in de auto van zn moeder te doen toen we bij een zwembad waren. Ging niet zo goed in het openbaar, dus we besloten het nog eens te proberen wanneer we thuis waren. (Was afgelopen zomer toen ik daar voor een maandje was)
    Dan gaf ze de sleutels heel leuk, ook al wist ze wát we gingen doen, waren we zo bezig... Kwam ze random opeens aanlopen om te kijken of we al klaar waren omdat ze de auto nodig had. xD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Okee.. Gister was het echt een ramp, het gebeurt vaker, maar gister sloeg echt alles.

    Mijn vriend werkt momenteel vrij veel nachtdiensten en is zodoende overdag nog wel eens moe. Neem dat in combinatie met het feit dat hij vrijwel overal en altijd best gemakkelijk in slaap valt.
    Vooruit, kan gebeuren. Maar laat daar nou ook nog eens overheen komen dat hij, terwijl hij slaapt, mij gigantisch ligt op te geilen en uit te kleden. En dan wanneer hij wakker wordt, doodleuk zeggen dat dat niet waar is :X


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    Okee.. Gister was het echt een ramp, het gebeurt vaker, maar gister sloeg echt alles.

    Mijn vriend werkt momenteel vrij veel nachtdiensten en is zodoende overdag nog wel eens moe. Neem dat in combinatie met het feit dat hij vrijwel overal en altijd best gemakkelijk in slaap valt.
    Vooruit, kan gebeuren. Maar laat daar nou ook nog eens overheen komen dat hij, terwijl hij slaapt, mij gigantisch ligt op te geilen en uit te kleden. En dan wanneer hij wakker wordt, doodleuk zeggen dat dat niet waar is :X

    Hey dit klinkt bekend.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    chasinghoran schreef:
    Okee.. Gister was het echt een ramp, het gebeurt vaker, maar gister sloeg echt alles.

    Mijn vriend werkt momenteel vrij veel nachtdiensten en is zodoende overdag nog wel eens moe. Neem dat in combinatie met het feit dat hij vrijwel overal en altijd best gemakkelijk in slaap valt.
    Vooruit, kan gebeuren. Maar laat daar nou ook nog eens overheen komen dat hij, terwijl hij slaapt, mij gigantisch ligt op te geilen en uit te kleden. En dan wanneer hij wakker wordt, doodleuk zeggen dat dat niet waar is :X


    Oke, dat klinkt eigenlijk best wel eng :o


    26 - 02 - '16

    Ik wilde bijna zeggen; die van mij moeten nog komen.
    Maar laat ik hopen dat dat niet zo is. :'D