• Ik hoop dat zo'n soort topic er nog niet is, ik kon in ieder geval niets vinden.

    Zoals de titel al verklaard, je kunt hier je seksblunders kwijt.

    Het betrappen van je ouders bij hun 'gezellige avondje', of je broer/zus.
    Of de blunders van jou en je vriend(in) zelf.

    Dit kan verschillen van blunders tijdens de 'slaapkamer bezigheden' tot blunders bij het zoenen of iets dergelijks.


    Zelf ben ik (gelukkig) nooit betrapt tijdens de seks zelf, maar ik had wel het genoegen dat mijn broer thuis kwam op het moment dat mijn vriend en ik naast het huis stonden te zoenen, en we ook wel iets verder gingen dan alleen zoenen.
    M'n broer stond dat alles eerst eens even goed te observeren voor hij uiteindelijk besloot om uiterst vriendelijk 'Ik wil niet storen, maar zou ik er misschien even langs mogen?' vroeg..
    Praise the Lord dat hij er thuis iets over heeft gezegd... :X


    You oughta know

    ow nog een mooie die vandaag ter spraken kwam niet echts seks maar toch ook weer wel.

    ik had eens zo'n mini vibo gekregen van iemand (zo eentje van de expo) ooit batterijen in gedaan maar eigenlijk besloten dat die te klein was om wat mee te doen xD ik had een ikea bed (hout) met van die houte lades er onder. mijn vader was bezig met mijn was uit mn kamer halen toen die ineens graaaaww trilllllll graaaaaaw uit die lades hoorde komen (note: ik was niet thuis) en de schoon maker zou zo komen. dus hij zoeken in mijn lades what the hell dat geluid was, nu trilde dat ding dus door mijn lades. dus ik kom thuis maar ik was dat hele ding allaaaaaang vergeten, mn pa echt zo van: leuk dat je een speeltje hebt en geniet er van, voortaan ff de batterijen eruit halen.

    ik en me ma die avond helemaal dubbel, pa sagerijnig omdat hij niet wilt weten dat ik zo'n ding heb (note mijn pa is een vulgair type die de ranzigste opmerkingen over seks kan maken, vibo ftw!)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh ik heb ook nog een keer gehad dat ik voor de grap "voulez vous coucher avec moi" naar mijn vriend wilde sturen, stuurde ik dat naar mijn vriendin want dat gesprek stond eronder. Ze reageerde echt zo van: "Eh Sanne?" Ik zo: "Hooooo, dat was niet voor jou bedoelt." Ze vatte het best goed op haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Oh ik heb ook nog een keer gehad dat ik voor de grap "voulez vous coucher avec moi" naar mijn vriend wilde sturen, stuurde ik dat naar mijn vriendin want dat gesprek stond eronder. Ze reageerde echt zo van: "Eh Sanne?" Ik zo: "Hooooo, dat was niet voor jou bedoelt." Ze vatte het best goed op haha.


    haha ik hebook wel een keer iets naar iemand anders gestuurt. dat was een klasgenoot die ik echt pas een dag kende xD


    A promise is forever, at least that's what they say. Welcome to reality, they're broken everyday...

    Ik heb niet echt blunders eigenlijk. Wel dat mijn moeder iets zei dat we te horen waren en toen zei ik iets als: 'Dat zit dan zeker in de familie' omdat hij hen ook altijd hoor, haha. Dan zeggen ze niets meer, dat is wel handig.
    Ik heb wel eens gehad dat ik beneden allemaal lawaai maakte en mijn moeder gewoon zei dat ik seks aan het hebben was, terwijl ik zelfs wakker lag van dat geluid. Toch bleef mijn moeder stug volhouden dat het toch echt ik en mijn vriend waren.


    Your make-up is terrible

    Ook niet echt een blunder, maar we hebben gister het een en het ander gedaan bij hem op bed terwijl zijn broertje in de kamer ernaast zat en zijn ouders weer in de kamer aan de andere kant. We waren heel bang dat ze ons hoorden, maar vonden het aan de andere kant ook wel wat hebben. Ze hebben het gelukkig niet gehoord haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ook niet echt een blunder, maar we hebben gister het een en het ander gedaan bij hem op bed terwijl zijn broertje in de kamer ernaast zat en zijn ouders weer in de kamer aan de andere kant. We waren heel bang dat ze ons hoorden, maar vonden het aan de andere kant ook wel wat hebben. Ze hebben het gelukkig niet gehoord haha.

    Hahahaha, badass hoor ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik geloof dat iedereen dat wel doet :') Je bent bijna nooit alleen als je bij je ouders woont. Mijn vriend zijn slaapkamer is naast de woonkamer en zijn ouders slaapkamer. :')


    -

    Haha nee dat is ook zo, maar ach ik voelde me ook even badass. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha, badass hoor ;p


    Wel he? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking