• Ik hoop dat zo'n soort topic er nog niet is, ik kon in ieder geval niets vinden.

    Zoals de titel al verklaard, je kunt hier je seksblunders kwijt.

    Het betrappen van je ouders bij hun 'gezellige avondje', of je broer/zus.
    Of de blunders van jou en je vriend(in) zelf.

    Dit kan verschillen van blunders tijdens de 'slaapkamer bezigheden' tot blunders bij het zoenen of iets dergelijks.


    Zelf ben ik (gelukkig) nooit betrapt tijdens de seks zelf, maar ik had wel het genoegen dat mijn broer thuis kwam op het moment dat mijn vriend en ik naast het huis stonden te zoenen, en we ook wel iets verder gingen dan alleen zoenen.
    M'n broer stond dat alles eerst eens even goed te observeren voor hij uiteindelijk besloot om uiterst vriendelijk 'Ik wil niet storen, maar zou ik er misschien even langs mogen?' vroeg..
    Praise the Lord dat hij er thuis iets over heeft gezegd... :X


    You oughta know

    Folklore schreef:
    (...)

    Ben ik blij dat mijn ouders zich nergens mee bemoeien. :')


    Haha, dit is ook verder het enige wat ze zeggen hoor, dus ik tref het wel behoorlijk denk ik


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    (...)

    Haha, dit is ook verder het enige wat ze zeggen hoor, dus ik tref het wel behoorlijk denk ik


    Klopt, dan tref je het idd nog wel c; bedoelde het meer in vergelijking met sommige andere verhalen haha.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zat in groep 7 en was tussen de middag thuis. Voordat ik weer naar school ging, ging ik even gedag zeggen tegen mijn vader die onder de douche stond. Dus ik doe de deur open, staat mijn vader daar met z'n boel recht omhoog. Ik wist niet waar ik moest kijken, zei snel doei en maakte dat ik weg kwam. Trauma's!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    Ik zat in groep 7 en was tussen de middag thuis. Voordat ik weer naar school ging, ging ik even gedag zeggen tegen mijn vader die onder de douche stond. Dus ik doe de deur open, staat mijn vader daar met z'n boel recht omhoog. Ik wist niet waar ik moest kijken, zei snel doei en maakte dat ik weg kwam. Trauma's!

    HAHAHAHAHA


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik liep een keer met muziek op mijn broers kamer binnen om zijn boek terug te brengen en betrapte hem en zijn vriendin. Ik heb het boek op zijn bureau gelegd nadat ik een opmerking maakte over het niet zo tactische moment dat ik binnenkwam en ben terug naar mijn eigen kamer gegaan. Onze muren zijn van peperkoek dus die muziek heb ik nog even opgehouden.


    I have not failed, I found 10 000 ways that don't work - Thomas Edison

    Gisteravond had ik afgesproken met mijn vader en mijn vriend was er ook bij, (Samen met nog een vriendin van me en een vriend van mijn vader). En toen zei mijn vriend iets over dat wij door onze relatie heen rollen en mijn vader zo ''Ik hoef niet te weten wat jij met mijn dochter doet hoor''. En iedereen moest lachen want mijn vader meende het niet boos ofzo, maar mijn vriend werd knalrood haha :'D

    En mijn vader was naar Uganda geweest en mijn vriend vroeg hoe het was geweest. Dus mijn vader zegt ''Ik heb nog wel neushoorn hoornen voor je, voor het geval mijn dochter niet genoeg aan je heeft'' :'D


    -

    Genius schreef:
    Gisteravond had ik afgesproken met mijn vader en mijn vriend was er ook bij, (Samen met nog een vriendin van me en een vriend van mijn vader). En toen zei mijn vriend iets over dat wij door onze relatie heen rollen en mijn vader zo ''Ik hoef niet te weten wat jij met mijn dochter doet hoor''. En iedereen moest lachen want mijn vader meende het niet boos ofzo, maar mijn vriend werd knalrood haha :'D

    En mijn vader was naar Uganda geweest en mijn vriend vroeg hoe het was geweest. Dus mijn vader zegt ''Ik heb nog wel neushoorn hoornen voor je, voor het geval mijn dochter niet genoeg aan je heeft'' :'D

    OMG, hahahahahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb ook wel wat meegemaakt xD

    1.de eerste keer dat mn toenmalige vriend er was zei mn ma gelijk dat ik niet aan de pil zat xD
    2. mn moeder heeft een uitgebreide sekspraat met me gemaakt en ook over haar ervaringen enzo .. traumatiserend gewoon xD
    3. ik heb mn moeder meerdere malen betrapt en gehoord.. ook niet een geweldige ervaring
    4. mn toenmalige vriend en ik waren bezig en toen kwam mn broer heel vrolijk mn kamer binnen lopen en zette het grote licht aan .. gelukkig bestaan er dekens xD
    5. mn toen zogeheten schoonouders vroegen of het goed gegaan was nadat we van een avondje boven gespendeert te hebben op zn kamer naar beneden kwamen xD

    en zo zijn er wel meerdere dingen xD best beschamend :')


    A promise is forever, at least that's what they say. Welcome to reality, they're broken everyday...

    DarkGoddess schreef:
    ik heb ook wel wat meegemaakt xD

    1.de eerste keer dat mn toenmalige vriend er was zei mn ma gelijk dat ik niet aan de pil zat xD
    2. mn moeder heeft een uitgebreide sekspraat met me gemaakt en ook over haar ervaringen enzo .. traumatiserend gewoon xD
    3. ik heb mn moeder meerdere malen betrapt en gehoord.. ook niet een geweldige ervaring
    4. mn toenmalige vriend en ik waren bezig en toen kwam mn broer heel vrolijk mn kamer binnen lopen en zette het grote licht aan .. gelukkig bestaan er dekens xD
    5. mn toen zogeheten schoonouders vroegen of het goed gegaan was nadat we van een avondje boven gespendeert te hebben op zn kamer naar beneden kwamen xD

    en zo zijn er wel meerdere dingen xD best beschamend :')


    Punt 2 heb ik met m'n werkgeefster gehad. Dan ben je echt diep in shock als collega's gaan doorvragen en ze bij alle ervaringen naar jou kijken...


    You oughta know

    Ik heb nog nooit een vriend gehad, dus zo ver kan ik niet meepraten.
    Maar een andre blunder heb ik wel al gehad :')

    Een paar jaar terug (toen ik 15 was ofzo) kwam ik een oude vriend van mij weer tegen, na echt bijna 10 jaar elkaar niet gezien te hebben. Dus dat vond ik best wel bijzonder, blablabla, en we werden weer opnieuw vrienden. Nadat we een tijdje chatcontact hadden gehad, hadden we voor het eerst in jaren weer afgesproken om in real life weer eens wat af te spreken. Hij zou naar mijn huis komen, maar die dag zouden mijn ouders overdag gaan winkelen, dus ik was alleen met hem thuis.
    Ik was niet op hem verliefd ofzo, en hij ook niet op mij, want een paar dagen voor we afspraken had die vriend verteld homo te zijn.
    Nou kwam mijn moeder dus, echt twee dagen voordat we afspraken zo van dat mijn vader zich druk maakte of hij voor de zekerheid geen condooms in de kast moest zetten. Wantja, stel je voor er zou wat gebeuren, dan moesten we het zeker wel veilig doen! xd
    Dus ik echt zo 'mam, hij heeft me net verteld dat hij homo is, dus dat gaat niet'. Fail :'D


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik heb nog nooit een vriend gehad, dus zo ver kan ik niet meepraten.
    Maar een andre blunder heb ik wel al gehad :')

    Een paar jaar terug (toen ik 15 was ofzo) kwam ik een oude vriend van mij weer tegen, na echt bijna 10 jaar elkaar niet gezien te hebben. Dus dat vond ik best wel bijzonder, blablabla, en we werden weer opnieuw vrienden. Nadat we een tijdje chatcontact hadden gehad, hadden we voor het eerst in jaren weer afgesproken om in real life weer eens wat af te spreken. Hij zou naar mijn huis komen, maar die dag zouden mijn ouders overdag gaan winkelen, dus ik was alleen met hem thuis.
    Ik was niet op hem verliefd ofzo, en hij ook niet op mij, want een paar dagen voor we afspraken had die vriend verteld homo te zijn.
    Nou kwam mijn moeder dus, echt twee dagen voordat we afspraken zo van dat mijn vader zich druk maakte of hij voor de zekerheid geen condooms in de kast moest zetten. Wantja, stel je voor er zou wat gebeuren, dan moesten we het zeker wel veilig doen! xd
    Dus ik echt zo 'mam, hij heeft me net verteld dat hij homo is, dus dat gaat niet'. Fail :'D

    Hahahaha. Maar goed, het is wel goed dat je ouders zo ver denken hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha. Maar goed, het is wel goed dat je ouders zo ver denken hoor.


    Inderdaad, mijn ouders zouden dat dus nooit doen :'D


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha. Maar goed, het is wel goed dat je ouders zo ver denken hoor.

    Ja goed, aan de ene kant is het inderdaad goed dat ze zo ver denken. Maar toch xd Ik ben echt niet het type dat meteen met iemand het bed in duikt, en omdat hij homo is maakte het t nog leuker xd


    Inspiration can hit you any time

    mijn eerste vriend en ik besloten dat ik een keertje bovenop mocht, halverwege de daad besloot hij zonder wat te zeggen dat het zijn beurt was, hij pakte zijn heupen en slingerde mij om ver, even vergeten dat het een een persoonsbed was. daar lag ik op de grond gieren van het lachen.

    en andere keer waren we net bezig met het voorspel toen we ineens stemmen hoorden op de trap, snel gooide hij een deken over mij heen en hoorde hoe zijn vrienden zeiden ff kijken of die mee gaat sporten, waarop de deur open zwaaide. dat gezicht van zijn vriend was onbetaalbaar hij liep de deur uit en riep naar de rest nee hij krijgt nu wel genoeg sport.

    ik ben niet zo preuts aan gelegd ik kan er alleen heel hard om lachen.

    trouwens toen ik mijn eerste keer had gehad had ik tegen niemand wat gezegd toen ik thuis kwam keek mijn moeder me aan en zei en was het wat? seks is bij ons thuis een normaal onderwerp


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    chasinghoran schreef:
    (...)

    Punt 2 heb ik met m'n werkgeefster gehad. Dan ben je echt diep in shock als collega's gaan doorvragen en ze bij alle ervaringen naar jou kijken...


    haha ja dat geloof ik maar al te graag :')


    A promise is forever, at least that's what they say. Welcome to reality, they're broken everyday...