• Ik hoop dat zo'n soort topic er nog niet is, ik kon in ieder geval niets vinden.

    Zoals de titel al verklaard, je kunt hier je seksblunders kwijt.

    Het betrappen van je ouders bij hun 'gezellige avondje', of je broer/zus.
    Of de blunders van jou en je vriend(in) zelf.

    Dit kan verschillen van blunders tijdens de 'slaapkamer bezigheden' tot blunders bij het zoenen of iets dergelijks.


    Zelf ben ik (gelukkig) nooit betrapt tijdens de seks zelf, maar ik had wel het genoegen dat mijn broer thuis kwam op het moment dat mijn vriend en ik naast het huis stonden te zoenen, en we ook wel iets verder gingen dan alleen zoenen.
    M'n broer stond dat alles eerst eens even goed te observeren voor hij uiteindelijk besloot om uiterst vriendelijk 'Ik wil niet storen, maar zou ik er misschien even langs mogen?' vroeg..
    Praise the Lord dat hij er thuis iets over heeft gezegd... :X


    You oughta know

    DarkGoddess schreef:
    (...)

    haha ja dat geloof ik maar al te graag :')


    Op dat moment wil je echt door de grond zakken, en als het even kan nog verder... En nog steeds draait ieder gesprek tussen de middag op m'n werk uit op seks. Dan baal je echt, want ik ben de jongste, dus hebben ze het idee dat ze mij alles tot in detail uit moeten leggen. Tenminste, dat gevoel krijg ik...:X


    You oughta know

    fireflower schreef:
    mijn eerste vriend en ik besloten dat ik een keertje bovenop mocht, halverwege de daad besloot hij zonder wat te zeggen dat het zijn beurt was, hij pakte zijn heupen en slingerde mij om ver, even vergeten dat het een een persoonsbed was. daar lag ik op de grond gieren van het lachen.

    en andere keer waren we net bezig met het voorspel toen we ineens stemmen hoorden op de trap, snel gooide hij een deken over mij heen en hoorde hoe zijn vrienden zeiden ff kijken of die mee gaat sporten, waarop de deur open zwaaide. dat gezicht van zijn vriend was onbetaalbaar hij liep de deur uit en riep naar de rest nee hij krijgt nu wel genoeg sport.

    ik ben niet zo preuts aan gelegd ik kan er alleen heel hard om lachen.

    trouwens toen ik mijn eerste keer had gehad had ik tegen niemand wat gezegd toen ik thuis kwam keek mijn moeder me aan en zei en was het wat? seks is bij ons thuis een normaal onderwerp


    Ik moest bij die eerste lachen :'D

    fireflower schreef:
    mijn eerste vriend en ik besloten dat ik een keertje bovenop mocht, halverwege de daad besloot hij zonder wat te zeggen dat het zijn beurt was, hij pakte zijn heupen en slingerde mij om ver, even vergeten dat het een een persoonsbed was. daar lag ik op de grond gieren van het lachen.

    en andere keer waren we net bezig met het voorspel toen we ineens stemmen hoorden op de trap, snel gooide hij een deken over mij heen en hoorde hoe zijn vrienden zeiden ff kijken of die mee gaat sporten, waarop de deur open zwaaide. dat gezicht van zijn vriend was onbetaalbaar hij liep de deur uit en riep naar de rest nee hij krijgt nu wel genoeg sport.

    ik ben niet zo preuts aan gelegd ik kan er alleen heel hard om lachen.

    trouwens toen ik mijn eerste keer had gehad had ik tegen niemand wat gezegd toen ik thuis kwam keek mijn moeder me aan en zei en was het wat? seks is bij ons thuis een normaal onderwerp

    Okee die vond ik best wel grappig eigenlijk :')


    Inspiration can hit you any time

    Oké, dit is niet echt een seksblunder, maar toch.
    We hebben presentaties voor Engels nu. En zo'n jongen slikte blijkbaar zijn woorden in, zei die docente; "You swallow too much."
    Autsj.. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niet echt seks blunders, maar dit is wel een leuke

    Een ''vriend'' van mij werkt in een club en daar ga ik altijd uit. Nu heeft hij een vriendin, maar gaat zeg maar vreemd met mij. [ja slecht, i know, i know.]
    Nu was de club dus dicht en ik bleef nog even wat hangen met hem en wat vrienden. Nu dacht hij dus slim te zijn en toen iedereen druk bezig was met schoonmaken had hij me meegenomen naar de grote zaal en blablabla. nu zat ik dus op het podium, waar een heel groot luik in het midden zat en dat stond open. Nu waren we aan het zoenen en een beetje aan het kloten vliegt de deur opeens open, dus ik vlieg echt een meter naar achter, beland ik zo in het gat.
    Gelukkig had niemand iets door en waren ze allemaal te bezopen om zich af te vragen waarom we er met zijn tweeën zaten. maar ze moesten me er met zijn tweeën weer uittrekken. Het was echt heel kut. ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Patholoog schreef:
    Oké, dit is niet echt een seksblunder, maar toch.
    We hebben presentaties voor Engels nu. En zo'n jongen slikte blijkbaar zijn woorden in, zei die docente; "You swallow too much."
    Autsj.. Haha.


    Haha, zoiets heeft een vriendin van me ook gehad, alleen had die het na het geven van een antwoord bij Nederlands, toen moest ze de beurt doorgeven, dus zij zegt; 'Oh ja, nu moet ik iemand een beurt geven, toch?'
    Komt na de les die jongen bij haar, 'Ga je me nu die beurt nog geven of hoe zit dat?'


    You oughta know

    Patholoog schreef:
    Oké, dit is niet echt een seksblunder, maar toch.
    We hebben presentaties voor Engels nu. En zo'n jongen slikte blijkbaar zijn woorden in, zei die docente; "You swallow too much."
    Autsj.. Haha.

    Hahahaha geweldig!

    Sikowitz schreef:
    Niet echt seks blunders, maar dit is wel een leuke

    Een ''vriend'' van mij werkt in een club en daar ga ik altijd uit. Nu heeft hij een vriendin, maar gaat zeg maar vreemd met mij. [ja slecht, i know, i know.]
    Nu was de club dus dicht en ik bleef nog even wat hangen met hem en wat vrienden. Nu dacht hij dus slim te zijn en toen iedereen druk bezig was met schoonmaken had hij me meegenomen naar de grote zaal en blablabla. nu zat ik dus op het podium, waar een heel groot luik in het midden zat en dat stond open. Nu waren we aan het zoenen en een beetje aan het kloten vliegt de deur opeens open, dus ik vlieg echt een meter naar achter, beland ik zo in het gat.
    Gelukkig had niemand iets door en waren ze allemaal te bezopen om zich af te vragen waarom we er met zijn tweeën zaten. maar ze moesten me er met zijn tweeën weer uittrekken. Het was echt heel kut. ;c


    Iemand die met jou vreemd gaat, zal ook op jou vreemd gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik was alleen thuis met mijn vriend bij hem thuis. Hij was ervan overtuigd dat zijn ouders pas rond 12 uur/half 1 thuis zouden komen en het was 11 uur, dus we konden nog wel even naar boven, dachten we. Dus we waren naar boven gegaan en waren allemaal aan het zoenen enzo. Ik had mijn kleren uitgedaan en hij had ook zijn shirt uit, waarna hij dus aan de gang ging bij mij. Toen ging ineens beneden de deur open en dicht en hoorden we zijn ouders praten. Dus ik moest me nog helemaal aankleden, maar mijn kleren lagen allemaal door elkaar en nog allemaal binnestebuiten enzo. Dus ik vet snel ondergoed en een hemd aangedaan, want zijn broertje wilde naar boven komen. Daarna ben ik heel snel naar de wc gegaan met de rest van mijn kleren. Ze hebben niks gezien ofzo, maar ik denk wel dat we het doorhadden. Awkward haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sikowitz schreef:
    Niet echt seks blunders, maar dit is wel een leuke

    Een ''vriend'' van mij werkt in een club en daar ga ik altijd uit. Nu heeft hij een vriendin, maar gaat zeg maar vreemd met mij. [ja slecht, i know, i know.]
    Nu was de club dus dicht en ik bleef nog even wat hangen met hem en wat vrienden. Nu dacht hij dus slim te zijn en toen iedereen druk bezig was met schoonmaken had hij me meegenomen naar de grote zaal en blablabla. nu zat ik dus op het podium, waar een heel groot luik in het midden zat en dat stond open. Nu waren we aan het zoenen en een beetje aan het kloten vliegt de deur opeens open, dus ik vlieg echt een meter naar achter, beland ik zo in het gat.
    Gelukkig had niemand iets door en waren ze allemaal te bezopen om zich af te vragen waarom we er met zijn tweeën zaten. maar ze moesten me er met zijn tweeën weer uittrekken. Het was echt heel kut. ;c
    `

    Yeah, that's called karma, *tuut*.
    Van iemand die in een relatie is blijf je gewoon af, ook al is hij diegene die het wilt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dumbledore schreef:
    Ik was alleen thuis met mijn vriend bij hem thuis. Hij was ervan overtuigd dat zijn ouders pas rond 12 uur/half 1 thuis zouden komen en het was 11 uur, dus we konden nog wel even naar boven, dachten we. Dus we waren naar boven gegaan en waren allemaal aan het zoenen enzo. Ik had mijn kleren uitgedaan en hij had ook zijn shirt uit, waarna hij dus aan de gang ging bij mij. Toen ging ineens beneden de deur open en dicht en hoorden we zijn ouders praten. Dus ik moest me nog helemaal aankleden, maar mijn kleren lagen allemaal door elkaar en nog allemaal binnestebuiten enzo. Dus ik vet snel ondergoed en een hemd aangedaan, want zijn broertje wilde naar boven komen. Daarna ben ik heel snel naar de wc gegaan met de rest van mijn kleren. Ze hebben niks gezien ofzo, maar ik denk wel dat we het doorhadden. Awkward haha.

    Hahahaha, lekker dan. Volgende keer beter :Y)

    Drogo schreef:
    (...)`

    Yeah, that's called karma, *tuut*.
    Van iemand die in een relatie is blijf je gewoon af, ook al is hij diegene die het wilt.

    Daar ben ik het mee eens. Sorry Sikowitz.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 18:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dumbledore schreef:
    Ik was alleen thuis met mijn vriend bij hem thuis. Hij was ervan overtuigd dat zijn ouders pas rond 12 uur/half 1 thuis zouden komen en het was 11 uur, dus we konden nog wel even naar boven, dachten we. Dus we waren naar boven gegaan en waren allemaal aan het zoenen enzo. Ik had mijn kleren uitgedaan en hij had ook zijn shirt uit, waarna hij dus aan de gang ging bij mij. Toen ging ineens beneden de deur open en dicht en hoorden we zijn ouders praten. Dus ik moest me nog helemaal aankleden, maar mijn kleren lagen allemaal door elkaar en nog allemaal binnestebuiten enzo. Dus ik vet snel ondergoed en een hemd aangedaan, want zijn broertje wilde naar boven komen. Daarna ben ik heel snel naar de wc gegaan met de rest van mijn kleren. Ze hebben niks gezien ofzo, maar ik denk wel dat we het doorhadden. Awkward haha.


    Dat is balen. :')
    Ik had ook een keer zoiets, waren we net lekker bezig, kwam zijn moeder met een dienblad drinken en lekkers naar boven. Maar gelukkig is zijn moeder slim genoeg om niet de deur open te gooien, dus stond ze aan de andere kant van de deur te wachten tot we eindelijk aangekleed waren.
    Zo oneerlijk, hij is altijd vet snel klaar met een broek en shirt, terwijl ik veel meer heb om aan te trekken. Irritant. ;p

    Drogo schreef:
    (...)`

    Yeah, that's called karma, *tuut*.
    Van iemand die in een relatie is blijf je gewoon af, ook al is hij diegene die het wilt.


    True, vreemdgaan is echt nergens goed voor..


    You are beautiful, you are love.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Daar heb ik het mee eens. Sorry Sikowitz.


    Nieuwe uitdrukking, Daar heb ik het mee eens?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nieuwe uitdrukking, Daar heb ik het mee eens?

    Hahaha, omg. Sorry! Jezus wat een faal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahaha, lekker dan. Volgende keer beter :Y)


    Hahaha ik hoop het, we waren wel lekker bezig. Zijn vader zei ook echt beneden toen zijn broertje naar boven wilde komen: wacht maar heel even. AAAH awkward.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Folklore schreef:
    (...)

    Dat is balen. :')
    Ik had ook een keer zoiets, waren we net lekker bezig, kwam zijn moeder met een dienblad drinken en lekkers naar boven. Maar gelukkig is zijn moeder slim genoeg om niet de deur open te gooien, dus stond ze aan de andere kant van de deur te wachten tot we eindelijk aangekleed waren.
    Zo oneerlijk, hij is altijd vet snel klaar met een broek en shirt, terwijl ik veel meer heb om aan te trekken. Irritant. ;p


    Jaaa, zo oneerlijk. Ik had ook echt alles uit en mijn vriend alleen zijn shirt, dus hij was zo klaar. Ik kon mijn onderbroek in alle paniek niet eens vinden en mijn BH ging nog nooit zo sloom aan. Echt niet leuk haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking