• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    [LEONA MOET WINNEN. Sorry dat ik het zeg, maar gewoon schandalig dat Johannes door is en Floortje eruit ligt. Nu ga ik stukje schrijven]


    [Dat vind ik ook! Floortje is zoveel keer beter dan Johannes, maar Leona moet echt winnen!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Ik grinnikte om Mackenzie en fluisterde een aantal dingen naar haar. 'Natuurlijk' glimlachte ik en ik stond op. Daarna tilde ik Mackenzie op en kreeg een grotere glimlach, toen ik naar haar keek. Maar toen pas merkte ik Penelope op. 'Hoi Penelope! Al wakker?' vroeg ik vrolijk. Ik gebaarde dat ik zo terug was en liep met Mackenzie, met mijn handen onder haar knieholtes en haar arm over mijn nek heengeslagen, naar boven. Daar stopte ik haar in bed en negeerde de blikken. Ik drukte een kus op haar mond en deed de deken over haar heen. 'Weltrusten, Mackenzie' fluisterde ik naar haar en ik bleef nog even twee minuutjes bij haar zitten. Daarna liep ik naar beneden en glimlachte naar Penelope.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik zuchtte en greep naar mijn telefoon. Snel pakte ik mijn oordopjes in en deed die in mijn oren. Ik scrolde in mijn muzieklijst en klikte uiteindelijk op een afspeellijst met een mix van 'Avril Lavigne, Ed Sheeran en The Scipt.'
    Muziek zorgde bij mij ervoor dat ik geen nare dromen kreeg of iets dergelijks. Ik zuchtte en sloot mijn ogen.

    (Iedereen mag Mackenzie storen.. Xd)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik rommelde wat in de koelkast en besloot een broodje met aardbeien te eten. Samen met een bordje waar mijn eten op lag en een glas jus d'orange ging ik aan tafel zitten. Liam en Mackenzie waren te druk met elkaar, dat snapte ik wel, maar toch voelde ik me weer wat alleen. Mackenzie leek me in de gaten te hebben, maar ik zag aan haar gezicht dat ze te moe was om te reageren. Toen kreeg Liam me ook in de gaten. ' Hoi Penelope! Al wakker?' vroeg hij vrolijk. Ik stak mijn hand naar hem op en knikte glimlachend, aangezien ik net een hap in mijn mond had. Sinds wanneer waren die twee bij elkaar? Hij gebaarde dat hij zo terug was en bracht Mackenzie naar boven, terwijl ik rustig verder at. Hmm, ik hield van aardbeien. Toen Liam weer terug kwam glimlachte hij weer naar me, wat bij mij ook een glimlach veroorzaakte. 'Goedemorgen,' zei ik tegen hem, nadat ik mijn hap doorgeslikt had. 'Wil je ook een aardbei?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Nee, bedankt. Oh, goedemorgen' zei ik en ik gebaarde naar het dienblad. Ik had verschrikkelijke honger dus at ik alles op wat er lag. Daarna bracht ik het dienblad naar de keuken en zette alles in de vaatwasser, die ik startte. Ik gaapte even, en sloeg een hand voor mijn mond nog vóórdat ik gaapte. Ik zag Penelope nog net even nadenken en grinnikte. 'Ik heb gister in de tuin even met Mackenzie gepraat, en toen leerde ik Mackenzie pas echt kennen' grijnsde ik. 'Maar meer hoef ik je waarschijnlijk niks te vertellen, om je hebt het zelf gezien' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Liam vertelde dat hij gisteren met Mackenzie had gepraat en haar pas echt had leren kennen. Ik vond het wel schattig, maar het was wel heel snel na zijn vorige vriendin Daniëlle. Ach ja, als het hem gelukkig maakt. Ik knikte. 'Ja, ik heb het gezien. Jullie zijn echt schattig.' Ik stopte weer een aardbei in mijn mond, genietend van de zoete smaak.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Ik verveel me nu echt dood D: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Mijn god, wat hebben meisjes toch met schattig?' lachte ik. Ik liet mezelf op de bank vallen en zuchtte. 'Het is pas een dag later, en het is al een zooitje. Ineens zijn er twee stelletjes, wat ik totaal niet erg vind, was ik gister eerlijk gezegd doodongelukkig, kwamen er steeds meer mensen en tja. Maar nu is alles zo.. Helder' mompelde ik. Ik las even de krant door, zoals ik dat altijd deed, en mijn ogen bleven hangen op een moord. Een moord op een meisje wie ruzie had met haar vader. 'Dat mensen zo harteloos kunnen zijn. Werkelijk afschuwelijk' slikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Iemand voor Mackenziee?? Ik verveel me namelijk echt dood..)-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    ' Mijn god, wat hebben meisjes toch met schattig?' lachte Liam, waar ik ook om moest lachen. 'Hoezo?' vroeg ik, waarna ik luisterde naar Liam's stem. Ja, er waren al twee stelletjes. Het gaat echt ontzettend snel, maar ik voel me hier toch beter thuis dan ik gedacht had. Ik had er wel vrede mee dat Harry nu in een relatie was, zeker omdat het met Louis was. Ergens had ik dat wel verwacht en ik vond ze ook echt leuk samen. Ik zag hoe Liam door de krant bladerde en op een pagina bleef hangen. Met grote, dikgedrukte letters stond de titel boven het artikel, geschrokken keek ik ernaar en stond op, om naast Liam te gaan staan en het artikel te lezen. 'Dat mensen zo harteloos kunnen zijn. Werkelijk afschuwelijk,' zei hij en ik knikte, verbijsterd door de tekst. Het ging over een meisje die vermoord werd doordat ze ruzie met haar vader had. 'Wat verschrikkelijk,' fluisterde ik, waarna ik een hand voor mijn mond sloeg zodra het artikel afgelezen had.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Een vader die zijn eigen kind vermoordt. Dat doe je toch niet?' mompelde ik, terwijl ik de krant dichtsloeg. Ik wilde dat ik er wat aan kon doen, ookal had ik er niks mee te maken. Ik voelde me echt zó schuldig. Zuchtend legde ik de krant weg en keek naar Penelope. 'Kan ik wat voor je doen? Zeg het maar' glimlachte ik. Ik verveelde me en als ik me verveelde, had ik wat nodig om te doen.

    [Beetje kort]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 23:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik knikte beamend, voordat hij zich naar me toe draaide en vroeg of hij wat voor me kon doen. Ik ging naast hem zitten en legde mijn handen op tafel. 'Nou, het zou fijn zijn als je me wat liefdesadvies kon geven, ik ben echt bagger in de liefde.' Ik zuchtte en keek voor me uit, voordat mijn blik naar Liam draaide, die nog steeds geen shirt aan had. Met mijn vingers trommelde ik zacht op tafel.

    [Ook kort, sorry, maar ik ga zo naar bed]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [- Liam is aangekleed, als je een stukje terug leest x_o. Ik reageer morgen of vanavond. Nightnight!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [oh, sorry! Ik zal het morgen veranderen. Welterusten! X]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis William Tomlinson 

    Ik slaap droomloos. Hoe kon ik nog dromen na net. Dat was al een droom geweest. Ik voel iets over mijn arm gaan en kreun slaperig.