• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En nu moeten we wachten tot de volgende dag :Y) Dan ga ik maar leren x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Louis kruipt terug omhoog en komt naast me liggen, hij kust zachtjes mijn wang en trekt me in zijn armen. Ik pak zijn handen vast met mijn handen en kan het niet laten om die ene vraag te stellen. 'Lou? Was het net je eerste keer? Ik bedoel, met een jongen...' Ik was gewoon iets te nieuwsgierig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Lou? Was het net je eerste keer? Ik bedoel, met een jongen...' Ik lach zacht. 'Na dit alles is dat het enige dat je je afvraagt?' Grinnik. ik. 'Maar ja.. Dit was mijn eerste keer met een jongen.' Antwoord ik en heb mijn ogen dicht. Dit alles was vreselijk uitputtend geweest.

    Harry Styles.
    Ik schiet ook in de lach en knik. Waarna ik een klein "awh" geluidje maak en me omdraai in zijn armen. 'Ik vond het een eer.' Ik druk een zachtje kusje op zijn, nog steeds, warme lippen en sluit dan ook mijn ogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ Iemand voor Penelope? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ Liam kan wel. Iedereen maakt hem toch wakker XDD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mackenzie kan trouwens ook ;D ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Haha, zal ik haar dan maar gewoon naar de slaapkamer sturen en verder wel zien? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Shure]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Het begon wat koud te worden in het korte broekje wat ik aan had, dus ik stond op van mijn stoel om vervolgens naar boven te lopen. Ik zou gaan douchen en daarna lekker mijn pyjama aan trekken. Ik hield van pyjama's, het liefst liep ik er altijd in rond. Rustig liep ik de trap op en naar de deur toe van de slaapkamer. Het zat me nog steeds een beetje dwars dat we met z'n allen in een kamer sliepen, maar ik zou me hier maar bij neer moeten leggen. Zodra ik de deur open deed zag ik Louis en Harry samen liggen, maar ik wendde daar mijn blik snel vanaf. Ik wilde niet weten wat die twee aan het doen waren, en daarbij, het zou niet goed zijn voor mijn gevoelens. Waarom moest ik dan ook voor Harry vallen? Het is niet dat hij ooit van mij zou gaan houden. Jammer genoeg moest ik langs het tweetal af om bij mijn bed te komen, dus liep stevig door. Voorzichtig, om niet teveel geluid te maken, ritste ik mijn koffer open en pakte mijn pyjama eruit, die bestond uit een lange broek van bloemetjes print en een bijpassend roze topje. Samen met wat ondergoed, mijn pyjama, mijn handdoek en mijn douchespullen wilde ik mijn kamer uitlopen, maar schok opeens van Liam, die ik in zijn bed zag liggen. Ik had hem helemaal niet eens gezien! Van schrik liet ik mijn spullen vallen, die met een bonk op de vloer terecht kwamen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Goddamnit. Stop it Ed.'' murmelde ik in mijn slaap. Ik mompelde wat en viel weer in slaap. Een droom waarin ik en Eddie nog samen waren, waar hij nog leefde.
    Ik zuchtte en deed mijn ogen open. Snel pakte ik mijn kleine knuffel uit mijn koffer en klemde die vast. Daarna viel ik weer in slaap.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik schrok op, waarbij ik uit mijn bed viel. 'AU!' schreeuwde ik. Toen ik opstond, zag ik mijn shirt op de grond liggen. Snel pakte ik het op en legde het op mijn bed. 'Wat is er, Penelope?' vroeg ik, terwijl ik achterop mijn hoofd krabde. Ik fronste even licht toen ik zag dat haar spullen op de grond gevallen waren. 'Kan je niet rustig gaan slapen?' lachte ik naar haar en ik tilde haar spullen op en gaf het aan haar. 'Wat?' vroeg ik nog een keer, en ik keek haar vragend aan. Mijn joggingbroek zat slordig rond mijn heupen en mijn blote bovenlichaam moest even wennen aan de temperatuur.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Geschrokken keek ik Liam aan, ik had hem duidelijk wakker gemaakt, gezien zijn uiterlijk. 'Sorry Liam,' verontschuldigde ik hem meteen toen hij voor me stond. 'Ik had je niet zien liggen en schrok van je toen ik langs kwam, vandaar dat ik mijn spullen liet vallen. Ik wilde je niet wakker maken.' Heel even, echt maar heel even, gleden mijn ogen over zijn ontblote bovenlichaam, waarna ik het meteen weer warm kreeg. Verdomde hormonen! Liam tilde mijn spullen - inclusief de sportbh die ik 's nachts aan had als ik ergens anders sliep - en gaf ze aan me. Vlug pakte ik ze aan. 'Ik wilde zo gaan slapen,' zei ik tegen hem.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [@pebble ik had douglas booth gepost weet niet of je het gezien hebt?]

    Louis William Tomlinson

    'Ik vond het een eer.' Ik glimlach vertederd en leg mijn hoofd in de holte van zijn nek. 'You're special Hazza.' Mompel ik en druk een enkel kusje in zijn nek.

    [ @ Realist Ja, had ik gezien (: Ik wachtte eigenlijk tot jij met hem zou posten (: I love him. ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel