• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik glimlach even naar louis die blij is dat zijn polsen los zijn.
    Op een rustig tempo wandelen we, althans ik hink meer aangezien het nogal veel pijn doet als ik erop leun.

    Dean Wayne
    Ik zie hoe ze me in een traag tempo opvolgen "opschieten en niet gaan zeiken" sis ik naar ze.
    Zuchtend loop ik erachteraan en ik duw Louis even naar vorgen met mijn geweer.
    "mijn leven was zo luxe nu


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    "opschieten en niet gaan zeiken"sist de soldaat. Echt veel sneller ging het niet als Liam niet eens fatsoendelijk kon lopen en alleen maar hinkelen. Ik voelde opeens een koud voorwerp tegen mijn rug wat me naar voren duwde. Ik wankelde even naar voren en wist nog net Liam niet mee te trekken anders had ik hem op de grond gegooid. Ik loop weer gewoon verder en zucht even diep in.
    'We kunnen niet opschieten als jij in mijn rug gaat porren met je geweer. En we doen ons best, maar Liam kon nou ook weer niet zo snel lopen nu hé' zeg ik waarna ik met mijn ogen rol en Liam ondersteun.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik merk dat de soldaat uit zijn humeur valt en ik probeer zo snel mogelijk te gaan zodat we wat sneller gaan. Niet dat het nou zoveel uitmaakt maar ik deed mijn best in ieder geval. "lou please let op je woordenm" zeg ik zacht.

    dean Wayne

    Ik grijns even, oke geen eten voor hem meer.
    "na wie niet wilt luisteren gaat het vanzelf merken." grijnzend merk ik dat ze zo snel mogelijk proberen door te gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Ik merk dat Liam opeens sneller gaat.
    "Voorzichtig," fluister ik aangezien hij helemaal nog niet klaar is om op zijn been te steunen.
    Met wat meer kracht hef ik wat meer van zijn gez-wicht op zodat hij niet teveel druk moet zetten op zijn been.
    Ik begin te zweten van vermoeidheid, maar dat kan me niet veel schelen.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    "liever pijn dan gezeik" mompel ik. IK merk dat Niall me meer probeert te helpen.
    "het is lief maar toenet ging het echt goed eigenlijk'
    Ik leun half op mijn been en half op de jongens, het beetje pijn negerend maar de verdoving begint al te werken dus dat scheelt wel weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayy Kilian von Monroe
    Als Samir zijn mobiel pakt en begint te bellen draai ik toch maar de kraan weer uit. Straks vermoorden ik Adalicia nog echt zonder toestemming en kreeg ik misschien ook wel een kogel door me kop. "Hou je smoel." Waarschuwden ik Adalicia meteen. Er moest rustig getelefoneerd worden, zonder dat ze er doorheen zou gaan gillen straks.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    "Lou please let op je woorden" zegt Liam zacht. 'Als de soldaat ook eens op zijn spullen let' mompel ik geïrriteerd
    'wie niet wilt luisteren gaat het vanzelf merken." zei de soldaat. Ik gromde even geïrriteerd en voelde dat Liam wat meer leunde. Ik deed mijn arm even wat steviger om hem heen en liep zo verder. 'Sorry, maar die soldaten halen me gewoon het bloed onder de nagels vandaan'.


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek Adalicia nog even waarschuwend aan. Als ze erdoorheen zou gaan krijsen schoot ik haar nog liever dood, pech als ik daarmee ook het loodje legde.
    "Waag het om- Hallo, monsieur! U spreekt met Sanguis!"
    Shit, dat was geluk zeg...
    "Ja, het spijt me verschrikkelijk dat ik u stoor terwijl u een afspraak hebt, maar ik denk dat u dit wel even wilt weten... We hebben u dochter namelijk gevonden terwijl ze een huis vol imperfectie en verraders hielp. Ze heeft zelfs geld aan ze gedoneerd!" legde ik uit, waarna ik zo overdreven mogelijk reageerde en netjes mee lachte als het nodig was.
    "Nee, nee! We hebben nog niets met haar gedaan... We wilden eerst toestemming van u vragen, natuurlijk." Goed, dat loog ik... Maar die ouwe man hoefde niet alles te weten. "Ja, dat is goed. Ik zal het doorgeven. Bedankt, monsieur."
    Ik drukte hem weg en keek Adalicia grijnzend aan. "De groeten van je vader. Hierbij heb ik toestemming om jou nu als gevangene te beschouwen, dus vanaf nu beslis ik wat je doet. Daarbij heeft Jayy me geholpen, dus daar luister je ook netjes naar. Anders zal ik helaas je vader hiernaartoe moeten halen om een gesprekje met jou te voeren en dat lijkt me niet zo plezant, hm?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "het is lief maar toenet ging het echt goed eigenlijk' zei Liam.
    Ik kijk hem even aan. "Zeker?" Vroeg ik voor bevestiging.
    Ik wou dat ik al in dat hok zat. Al de hele dag zitten we met al die soldaten opgescheept en ik word er gek van.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik snap je maar please" smeek ik hem.
    Als we er eenmaal zijn loopt de soldaat naar een een of andere hok en laat ons naar binnen gaan.
    Ik zie er 2 matrassen liggen en 2 dunne dekens en zucht even.
    Vervolgens doet hij alles op slot en verlaat ons eindelijk. "wij delen wel een matras" grijns ik naar Niall.

    Dean Wayne
    Zodra we er zijn laat ik z het hok ingaan en draai alles goed dicht.
    Vervolgens sms ik Jayy met de vraag waar hij is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    Ik zucht opgelucht als we eindelijk in het hok zitten. het is niet veel, maar beter dan niks.
    "wij delen wel een matras" Grijnst Liam en ik begin te grinniken. Ik en Louis helpen hem naar één van de matrassen en zetten hem voorzichtig neer.
    Daarna ga ik naast hem zitten en kruip dicht tegen hem aan en sla mijn arm weer rond zijn middel, mijn hoofd op zijn schouder.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Wij delen wel een matras' grijnst Liam naar Niall. 'Zolang jullie maar geen andere dingen gaan doen vindt ik het goed, of ik moet uitgenodigd zijn' lach ik. Ik vroeg me af wat er nog allemaal zou gebeuren. Ik keek even de ruimte rond. Echt veel soeps waren de matrassen en de dekens niet, maar alles beter dan niets, toch? Ik liep naar een matras toe en liet me er op vallen. Ik zak er door en voel dat ik de grond raak. 'Au!' roep ik even met een pijlijk gezicht. Misschien is het ook niet zo slim om je meteen op een versleten matras te laten vallen. Had ik dat maar eerder geweten.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    "weet je dat dat raar klinkt" grinnik ik en Niall helpt me o het matras en plakt tegen me aan.
    Ik sla snel mijn schouder om hem heen.
    "gaat het?" vroeg ik bezorgd aanLou, het liefste wou ik er gelik heen maar dat zou hem niet worden met mijn been.
    Ik geef Niall een kus op zijn lipen "dankje voor alles, vevolgens hink ik naar Lou.
    "tsja je wou ook uitgenodigd" grijnzend geef ik hem een kus op zijn wang "jij ook bedankt Lou, gaat het?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Tja je word ook uitgenodigd' grijnzend geeft Liam mij een kus op mijn wang. 'Jij ook bedankt Lou, gaat het?' vroeg Liam bezorgt. Ik knik even.
    'Nu wel weer' zeg ik met een lach. 'Wanneer is het feestje?' zeg ik plagerig. 'En alsjeblieft' zeg ik tegen Liam waarna ik even anders ga zitten op het matrasje. Na lang schuiven en doen zat ik eindelijk goed en zuchtte even opgelucht.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    Liam geeft me een kus op de mond waardoor ik in de kus begin te glimlachen.
    "dankje voor alles," zegt hij en hinkelt vervolgens naar Louis.
    Ik kijk hem vragend na. "Waar bedank je me? Ik ben je vriendje, het is normaal dat ik dat doe," lach ik.
    'Wanneer is het feestje?' zet Louis plagerig en ik begin te grinniken.
    "Heeft Louis zin in een threesome?" en ik begin lachend met mijn wenkbrauwen te wiebelen.


    Take me to wonderland