• Human evolved.
    Er is een nieuwe versie ontwikkeld van het het menselijk ras. Bionische supermensen, allemaal hun eigen speciale vaardigheid. De ene is mega snel, de andere onmenselijk sterk, en weer een ander bovennatuurlijk slim. Deze zijn met z'n allen opgesloten in een luxe landhuis, met de uitvinder van de gaves erbij. De jongens en meiden weten van hun gaven, en proberen die te verbeteren en te trainen in het huis. Alles gaat goed, tot ze worden bedreigd door iemand die hun krachten af wil pakken. Wat zal er gebeuren?


    Invullen om mee te doen:
    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder)
    Naam:
    Leeftijd: (16-25)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra


    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || jaimyhoi, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    __________________________________________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Meer komt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    En ik houd mijn reputatie weer hoog :Y) maar ik moet nu naar musicalles dus ik zie wel wat er gedaan is als ik terug kom ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kon gisteren niet op internet en loop nu al achter :'D
    Nahja, vanavond hoop ik tijd te hebben om alles een beetje door te lezen, m'n Caleb af te maken en dan nog te posten :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Rol: Slechterik
    Kracht: Dierlijk instinct
    Naam: Caleb Morris
    Leeftijd: 25 jaar

    Innerlijk: Caleb is in één woord samen te vatten: arrogant. Hij doet zijn eigen zin, luistert naar niemand en neemt al helemaal geen bevelen aan van anderen. Hij kijkt voornamelijk neer op degenen in zijn omgeving en heeft dan ook niet gauw bewondering voor iets of voor iemand. Hij is niet de gemakkelijkste persoon in de omgang en zijn kracht benadrukt dat enkel en alleen maar.
    Hij bemoeit zich niet rap met anderen en denkt voornamelijk en alleen aan zichzelf.
    Uiterlijk: Caleb is vooral te omschrijven als een nors persoon. Hij komt heel nukkig over, laat absoluut niet het achterste van zijn tong zien en heeft nu ook niet bepaald een zonnige uitstraling. Wanneer er iets van zijn dierlijk instinct geprikkeld wordt, lichten zijn ogen op en krijgt hij eveneens een houding dat meer en meer toe te schrijven valt aan een roofdier.




    Extra: Caleb mag dus de slechterik zijn in deze rpg. Hij gedraagt zich als een leerling/student en zal zich dan ook vriendelijker, misschien zelfs sympathieker, voordoen dan dat hij in werkelijkheid is. Zijn vader is een machtsbeluste wetenschapper/scheikundige wie het niet kan uitstaan dat zijn geniaal plan gestolen is door de uitvinder (lees dus dat hij jaloers is en zelf het geniaal plan wilt stelen om supermensen te kunnen maken in zijn voordeel – ultieme wereldverovering en dergelijken :’D)
    Calebs rol is dus heel simpel. Infiltreer en steel de formule die een mens tot een supermens maakt (ik vind mutant zoveel beter klinken :’D)


    In gedachten is Caleb zoveel leuker en geweldiger dan ik hier neerzet :'D Nahja, ik heb in ieder geval echt wel zin om met hem van start te gaan in de rpg :3 ik vrees alsnog niet een post te gaan redden nu aangezien ik met het eten ga beginnen en daarna naar m'n ouders ga (alweer :'D) omdat vriendlief dat nodig vind aangezien m'n pa jarig is XD
    En ik had nog zoveel geniale plaatjes, kan ik er maar drie neerzetten :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:27 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    wow 0.0 zou iemand misschien kunnen vertellen wat ik allemaal gemist heb?


    Happy Birthday my Potter!

    PRAATTOPIC!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rol: Supermens/ leraar || Mentale gave || Gave van Realiteit. Kanzijn eigen of andermans realiteit creëren of vernietigen. Met de ‘echte’ realiteit kan hij helaas niet veel behalve ietwat vervormen
    Naam: Ivar Valentin Lockwood
    Leeftijd: 27
    Innerlijk: Ivar is over het algemeen een heel verantwoordelijk iemand. Hij geeft nooit iemand anders de schuld van zijn acties, luistert naar iedereen die gehoord wil worden en zal nooit snel een oordeel trekken. Echter is er wel het probleem dat als Ivar je niet mag, hij je nooit zal mogen en ook geen kans zal geven om te bewijzen dat je weldegelijk aardig bent. Hij is vrij rustig, behalve als hij moe is. Hoe moeier hij is, hoe drukker hij wordt, tot hij inslaap valt. Nou kan Ivar alleen slapen als hij zich zowel vertrouwd als veilig voelt, iets wat ervoor zorgt dat hij heel lang op kan blijven. Hij kent bijna geen andere emoties dan blij en als hij al een andere emotie ervaart zal hij dit koste wat kost verbergen. Hij kan soms heel kinderlijk overkomen, maar weet zijn grenzen, behalve als het om zijn zin krijgen gaat. Ivar leeft ook een beetje in zijn eigen wereldje en komt vaak over als een beetje een dromerig persoon dankzij zijn gave, toch is hij erg trots op zijn gave.
    Uiterlijk:
    Die plaatjes doen het niet als ik op mijn mobiel zit, sorry
    Extra: Ivar is half Russisch.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 15:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Savster, leerlingen kunnen maar tot 25 jaar oud zijn ^^ en komt Lockwood toevallig van TVD? :3


    A kak, nevermind. Je hebt een leraar c:

    EXCUSES! ^^

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 13:33 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Je merkt Lockwood wel op maar Matt Donovan niet? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Savster, leerlingen kunnen maar tot 25 jaar oud zijn ^^ en komt Lockwood toevallig van TVD? :3


    A kak, nevermind. Je hebt een leraar c:

    EXCUSES! ^^


    Leraren moeten zelfs ouders zijn dan 25^^ Alleen nog een uiterlijk........

    En nee, eigenlijk niet, maar wel een leuk toeval

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 13:36 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    MadEyeMoody schreef:
    {Je merkt Lockwood wel op maar Matt Donovan niet? XD}


    O MY GOD!

    Dat ik dat niet opgemerkt heb ;O

    Dan moeten Rachelle en Matt maar snel eens praten :Y) als hij vrij is c:

    En nu kap ik hier want dit is heel offtopix >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Was ie nog goed gekeurd??


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb dus de storie met de rollen helemaal in orde gemaakt. Seaver, normaal gezien is jou personage gewoon goed hoor (;
    MadEyeMoody, ik heb Logan Mitchell Collins nog niet toegevoegd aangezien je het innerlijk nog niet hebt ingevuld. Ook SateGoddess moet nog het formulier voor de uitvinder invullen.
    Ik heb iedereen dus co-auteur gemaakt, wat dus inhoud dat je ten alle tijden je personage nog kan aanpassen, mocht dat nodig zijn. Als je iets verander, laat het dan wel even weten in het topic hier^want voor een verandering krijg je geen melding in de inbox ^_^
    Mocht er nu nog iets vergeten zijn, dan hoor ik het wel (:

    Rollenstorie

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 16:22 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Rol: supermens
    Naam: Evelyn Lisbon
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: De eerste indruk die je van Evelyn krijgt is maar schijn. Ze gedraagt zich op het eerste opslag als een stil, bescheiden meisje, maar is totaal het tegenover gestelde. Als Evelyn ergens nieuwe mensen ontmoet kijkt ze liever eerst de kat uit de boom. Ze stelt zich vaak op de achtergrond op en bemoeit zich het liefst nergens mee. Als ze na een tijdje door heeft hoe de mensen in haar midden ongeveer zijn komt ze pas naar de voorgrond. Evelyn doet aardig tegen iedereen, maar vertrouwen doet ze ze nooit helemaal. Het liefst wil ze precies weten wat iedereen voor gave heeft, en of ze uberhaupt een gave hebben, zodat ze zeker weet dat die gaves niet tegen haar gebruikt kunnen worden. Evelyn heeft een woede in zich vast zitten die nog nooit écht naar buiten is gekomen. Ze maakt niet snel ruzie, maar als je haar echt kwetst kan ze raar uit de hoek komen en je een kant van haar laten zien die je niet verwacht had.
    Uiterlijk:


    Extra: /


    night thinking, day dreaming

    Sorry, maar alles is al vol.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    oke):


    night thinking, day dreaming