• Human evolved.
    Er is een nieuwe versie ontwikkeld van het het menselijk ras. Bionische supermensen, allemaal hun eigen speciale vaardigheid. De ene is mega snel, de andere onmenselijk sterk, en weer een ander bovennatuurlijk slim. Deze zijn met z'n allen opgesloten in een luxe landhuis, met de uitvinder van de gaves erbij. De jongens en meiden weten van hun gaven, en proberen die te verbeteren en te trainen in het huis. Alles gaat goed, tot ze worden bedreigd door iemand die hun krachten af wil pakken. Wat zal er gebeuren?


    Invullen om mee te doen:
    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder)
    Naam:
    Leeftijd: (16-25)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra


    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || jaimyhoi, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    __________________________________________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Meer komt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    @Pebble, ja klopt ^^ jullie mogen alvast wel overleggen wie bij wie gaat.

    @SICKENING, ik denk dat ik je gave niet helemaal begrijp. wat bedoel je precies met kraaien?
    Nou ja, ik had hetvook nog niet uitgelegd, maar het komt erop neer dat mijn personage kraaien op kan roepen uit de onderwereld om hem korte stukjes te laten teleporteren. En ze kunnen voor en met hem vechten. In mijn hoofd klonk het cooler. ;(


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...) Nou ja, ik had hetvook nog niet uitgelegd, maar het komt erop neer dat mijn personage kraaien op kan roepen uit de onderwereld om hem korte stukjes te laten teleporteren. En ze kunnen voor en met hem vechten. In mijn hoofd klonk het cooler. ;(


    Haha, ik vind het nogsteeds cool klinken. Het klinkt badass


    Don't be like the rest of them, darling

    xClove schreef:
    Rol: supermens, kan illusies oproepen, zo realistisch dat je er wel in moet geloven.
    Naam: Hailey Brianna Williams.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Hailey heeft best een groot ego, en is dan ook totaal niet onzeker. Ze is een vrolijk persoon, en probeert vaak het positieve in te zien. Ondanks haar vrolijkheid kan ze nog wel eens agressieaanvallen hebben, in verband met een gebeurtenis in haar jeugd. Boos wil je haar absoluut niet tegenkomen. Met haar illusies kan ze doen wat ze wil. Het lijkt echt, het voelt echt, eigenlijk zo echt dat je het bijna nooit voorkomt dat je het niet geloofd. Diep in je hoofd weggestopt weet je het dan. Ze kan vrolijke en verschrikkelijke illusies oproepen, afhankelijk van of ze je mag of niet en van haar humeur.
    Uiterlijk:



    Extra: (nog) niet


    Zo in grote lijnen. Het probleem is: ik ben verschrikkelijk geworden in innerlijken schrijven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik nog een leraar?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    SICKENING schreef:
    (...) Nou ja, ik had hetvook nog niet uitgelegd, maar het komt erop neer dat mijn personage kraaien op kan roepen uit de onderwereld om hem korte stukjes te laten teleporteren. En ze kunnen voor en met hem vechten. In mijn hoofd klonk het cooler. ;(


    I'm sorry, maar kraaien oproepen en teleportatie zie ik los van elkaar . en als je dan voor teleportatie kiest, is het niet korte stukjes C;


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wie wilt er een kamer delen met Victoria? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Wie wil er op een kamer bij Matt? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    xClove schreef:
    (...)

    I'm sorry, maar kraaien oproepen en teleportatie zie ik los van elkaar . en als je dan voor teleportatie kiest, is het niet korte stukjes C;
    Yeah, in mijn hoofd klonk het gewoon veel beter. Laat me me mijn volgende idee voorleggen: Als mijn personage zegt tegen bijvoorbeeld een schurk: 'Zeg, ik heb gehoord dat je blind bent', dat hij het ook echt wordt. Zolang het maar gaat van'ik heb gehoord dat', of 'is het zo dat...'. Ik ben verschrikkelijk in superkrachten verzinnen. Als dit mag ben.ik blij. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmm, le me likes ^^. ik denk dat het dan wel beter zo kan zijn dat het weer overgaat, want anders is het nogal onhandig voor de ander...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MadEyeMoody schreef:
    Wie wil er op een kamer bij Matt? :3


    Hailey wel?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Is de uitvinder al geclaimd? Want anders doe ik dat wel ^.^

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:37 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    xClove schreef:
    (...)

    Hailey wel?


    Is goed (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Rol: Lerares/supermens, ze bezit de kracht telekinese.
    (Voor de mensen die geen zin hebben om engels te lezen: Telekinese is de vaardigheid om met je ogen of handen vanaf een afstand dingen te laten bewegen. Een geoefende gebruiker is instaat zelfs vuurballen en energieballen te sturen om zichzelf te verdedigen. Ook is levitatie mogelijk, maar niet erg lang. Het zorgt ervoor dat de persoon hoge sprongen kan uitvoeren en backflips kan maken en dergelijke. Mensen met de kracht telekinese kunnen hierdoor vaak sneller bewegen en makkelijker ontwijken. Ook kan de persoon dingen veel makkelijker fijnknijpen of mensen wurgen. De trigger voor telekinese is woede. Voor meer informatie kan je Charmed kijken. Prudence Halliwell bezit de kracht.)

    Naam: Aimee Lauraine Zorya

    Leeftijd: 25

    Innerlijk: Aimee lijkt dan misschien een lief en onschuldig met haar grote bruine bambi ogen en het feit dat ze zo’n jonge lerares werkt misschien ook mee. Dat is echter totaal niet waar. Aimee is een hardwerkende rechtvaardige jongedame en laat zich niet zo snel om de tuin leiden. Haar onschuld gebruikt ze om dingen te weten te komen en ze is dan ook best wel sluw. Aimee is zeer trots, wat misschien wel haar slechtste eigenschap is. Pride is niet voor niets één van de zeven zondes en deze wordt meestal ook nog eens beschouwd als de ernstigste. Aimee doet alles graag zelf en neemt liever geen hulp aan. Ze kan alles immers zelf wel aan, vooral met haar telekinese. Ze is dan niet echt ijdel, maar zal nooit toegeven dat ze ongelijk heeft, misschien in haar eentje niet sterk genoeg is, of bang is.
    Aimee is pas net lerares. Ze is dan ook nog erg jong, maar omdat ze haar gave goed onder controle heeft, wil ze nu graag anderen helpen dat ook voor elkaar te krijgen. Ze houdt van mensen die goed hun best doen en hard werken. Dan vindt ze het ook niet erg als het even niet lukt, zolang je maar je best doet.
    Aimee zal altijd rechtvaardig blijven en heeft een hekel aan slechte bedoelingen. Zelf kan ze dan soms nog wel sluw en listig zijn, maar ze zal de informatie die ze heeft en verkrijgt nooit voor slechte doeleinden gebruiken.
    Echter blijft Aimee een jonge meid en is ze ook best in voor een grapje of een feestje. Ze begrijpt best dat het leven niet alleen maar in het teken staat van wat zij de anderen leert en is wat dat betreft dan ook soepel. Zo lang je maar niet vervelend gaat doen en wel je best blijft doen. In haar vrije tijd is Aimee dan ook echt een feestbeest en soms ook nog wel een flirt. Maar aangezien ze met haar ogen bijna alles voor elkaar krijgt, kan je dat haar ook niet kwalijk nemen. De verleiding is dan gewoon te groot.

    Uiterlijk: Aimee heeft lange bruine haren en grote bambi ogen waar ze alles mee voor elkaar kan krijgen. Ze is blank, maar heeft wel een mooi zonnebruin tintje. Ze is ongeveer 1,67m lang en heeft een slank, maar licht gespierd lichaam, door het harde trainen.







    Extra: Aimee haar familie komt oorspronkelijk uit Oekraïne. Ze heeft echter niet echt een accent.
    Aimee is zeer goed getraind in vechtsporten die haar Telekinetische levitatie en snelheid versterken. Je kan dan ook maar beter geen ruzie met haar zoeken, al lijkt ze dan nog zo onschuldig.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Is Aimee goed zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Wie een kamer mt Myles wil delen, zeg het maar, het maakt mij niet uit.

    Rol: Supermens.
    Kracht: De kracht om zijn 'roddels' werkelijkheid te laten worden. Alles wat Myles hoeft te zeggen is 'ik heb gehoord dat'. Vooral handig in een gevecht, om zo beperkingen te creeeren voor zijn tegenstanders.
    Naam: Myles 'Bandit' Bromic.
    Leeftijd: 21.
    Uiterlijk: Myles ziet er bijzonder uit met zijn brede schouders en lengte. Hij valt op door zijn tattoo's, en zijn ietwat aparte kledingstijl. Zijn bruine ogen zijn bijna eindeloos, waardoor je erin blijft kijken. Als Myles lacht, worden er kuiltjes in zijn wangen zichtbaar. Aan zijn halflange haar besteedt Myles eigenlijk niet zoveel aandacht, omdat hij zijn kleding belangrijker vindt.
    Innerlijk: Myles is een rustige jongen, houdt niet van ruzies en vooroordelen. Als iemand een woordenwisseling met hem heeft die dreigt de slechte kant op te gaan, gebruikt hij zjjn kracht. Ook moest Myles zijn toenmalige vriendin gedag zeggen toen ze een auto ongeluk heeft gehad, dus van liefde moet hij niks hebben, denkt hij. Als Myles boos wordt, is het een kwestie van goed verstoppen, want dan barst de bom.
    Extra: Myles is eenzaam omdat hij altijd is buitengesloten. Hij dicht en tekent graag. Ook houdt hij van katten, maar is de zijne overleden.




    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)