• Human evolved.
    Er is een nieuwe versie ontwikkeld van het het menselijk ras. Bionische supermensen, allemaal hun eigen speciale vaardigheid. De ene is mega snel, de andere onmenselijk sterk, en weer een ander bovennatuurlijk slim. Deze zijn met z'n allen opgesloten in een luxe landhuis, met de uitvinder van de gaves erbij. De jongens en meiden weten van hun gaven, en proberen die te verbeteren en te trainen in het huis. Alles gaat goed, tot ze worden bedreigd door iemand die hun krachten af wil pakken. Wat zal er gebeuren?


    Invullen om mee te doen:
    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder)
    Naam:
    Leeftijd: (16-25)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra


    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || jaimyhoi, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    __________________________________________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Meer komt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Pebble schreef:
    Wie wilt er een kamer delen met Victoria? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik heb ook nog geen kamer...wie bied zich aan?


    imperfection is beauty

    Pebble schreef:
    Wie wilt er een kamer delen met Victoria? (:


    Mijn nu nog denkbeeldige personage wil wel (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    foxfaceXXX schreef:
    Ik heb ook nog geen kamer...wie bied zich aan?


    Victoria wil wel (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Mijn nu nog denkbeeldige personage wil wel (:


    misschien is het handig dat victoria eerst bij mij komt tot jij een echt personage hebt...
    misschien kunnen we met z'n drieën op een kamer(als dat mag)
    lijkt me gezellig...


    imperfection is beauty

    foxfaceXXX schreef:
    (...)

    misschien is het handig dat victoria eerst bij mij komt tot jij een echt personage hebt...
    misschien kunnen we met z'n drieën op een kamer(als dat mag)
    lijkt me gezellig...


    Ja, lijkt mij ook wel (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Laat maar zitten ik zoek wel iemand anders


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wie wil Micheals kamer buddy zijn :3 ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Op pagina 6 staat mijn personage, Myles. Iemand interesse?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Help:moet ik als kracht gedachtelezen doen of superslimheid?


    imperfection is beauty

    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder): gedachtelezen
    Naam: Alice Summer
    Leeftijd: (16-25): 18
    Innerlijk: Alice kan maar moelijk stilzitten en heeft heel veel energie. Mensen kan ze niet zo goed vertrouwen,
    vanwege haar kracht maar daar is ze al aan gewend geraakt. Ook heeft ze een fotografisch geheugen. Maar
    soms wordt het haar teveel....
    Uiterlijk:


    Extra: soms krijgt Alice op de meest vreemde momenten sterke hoofdpijn....

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 7:30 ]


    imperfection is beauty

    foxfaceXXX schreef:
    Help:moet ik als kracht gedachtelezen doen of superslimheid?


    Superslimheid vind ik wel origineler dan gedachtenlezen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Supermens • kracht • Rachelle heeft als gave kracht en ze is daardoor supersterk. Dit uit zich ook in haar karakter. Ze kan makkelijk dingen tillen en ook dingen kapot slaan zonder pijn te hebben. Wel kunnen er dan dingen bloeden zoals haar knokkels die openliggen. Ze kan haar gave niet goed beheersen, en daar kan ze slecht tegen.
    Naam: Rachelle Lerman
    Leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: Rachelle heeft altijd al wel een vurig karakte gehad, op een positieve en negatieve manier. Ze is erg energiek en kan zich voor de volle honderd procent ergens voor inzetten, maar ook heeft ze weleens woedeuitbarstingen. Dit heeft allemaal te maken met haar kracht wat tevens haar superkracht is. Naast haar vurige kant zit een nieuwsgierige kant, ze komt graag dingen te weten alleen dit doet ze op een subtiele manier. Ze kan zich rot ergeren als iets haar dan niet lukt, dan raakt ze ook weer boos. Rachelle is iemand die soms echt tijd alleen nodig heeft om tot zichzelf te komen, en wanneer iemand haar dan stoort kan diegene een flinke uitbrander krijgen. Toch heeft Rachelle wel een lieve kant. Die was vroeger meer te zien, maar nu bezwijkt die onder het feit dat ze haar kracht niet goed onder controle heeft. Het is natuurlijk niet zo dat ze de hele tijd boos is, ze is uitbundiger. Maakt alles groter, wanneer ze blij is, wanneer ze verdrietig is, wanneer ze dramatisch doet, wanneer ze voor iemand opkomt. Ze toont het niet graag als ze verdrietig is en zal iedereen weg sturen die haar dan wil helpen, ze is van 'je eigen problemen handelen'. In haar eigen geval tenminste, als anderen problemen hebben kan ze wel gaan helpen. Maar ook dit gebeurd vaak genoeg niet. Ze ziet het als; je komt alleen op de wereld dus je zult het ook alleen moeten redden uiteindelijk. -Ze vergeet natuurlijk dingen zoals dat tweelingen ook bestaan dus dat haar gedachten eigenlijk niet kloppen-. Wanneer je echt veel voor haar betekent zal je een verschil in karakter merken. Rachelle wil graag controle hebben over dingen, als er iets in een groep gedaan wordt wil ze dan ook de leiding nemen.
    Uiterlijk:


    Sasha Pieterse
    Bij Rachelle gaat het niet op dat uiterlijk voor innerlijk op gaat, ze heeft namelijk een heel lieflijk uiterlijk. En zo is ze niet echt, hoewel ze dat wel kan zijn. Rachelle heeft donkerblond lang haar wat lichter wordt naar de puntjes toe. Haar haren vallen halverwege haar borst. Ze heeft blauwe ogen waar ze indruk mee zou kunnen maken op mensen, deze lichten op als haar gave in werking gaat. Ze probeert haar gave dan wel onder controle te krijgen, maar wanneer haar ogen felblauw zijn opgelicht kan je beter uit haar buurt blijven. Rachelle heeft mooie zachtroze zachte lippen, en vanuit zichzelf staat daar wel een klein glimlachje op. Ze heeft een vriendelijk uiterlijk, maar dit kan dus tegenvallen qua innerlijk. Ze heeft een gave huid waar bijna nooit een pukkeltje op te vinden is, want geen enkel mens is perfect. Ze heeft op haar knokkels kleine littekens, omdat ze weleens door muren heen slaat wanneer ze gigantisch boos. Maar dit probeert ze wel altijd in de houden en daarom slaat ze dan in haar eigen hand of bijt op haar vuist. Voor de rest is ze slank en 1.76 lang. Ze draagt bijna nooit hakken dus dat wordt ook niet langer. Wat er wel standaard is -is een laagje mascara en af en toe een lipgloss.
    Extra: Ze is linkshandig en heeft een hekel aan vogels.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 8:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nyan schreef:
    Wie wil Micheals kamer buddy zijn :3 ?


    Rachelle wil wel hoor ^^ ze zal morgen wel af zijn, ben nog bezig met wiskunde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    :3 ok


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH