• Human evolved.
    Er is een nieuwe versie ontwikkeld van het het menselijk ras. Bionische supermensen, allemaal hun eigen speciale vaardigheid. De ene is mega snel, de andere onmenselijk sterk, en weer een ander bovennatuurlijk slim. Deze zijn met z'n allen opgesloten in een luxe landhuis, met de uitvinder van de gaves erbij. De jongens en meiden weten van hun gaven, en proberen die te verbeteren en te trainen in het huis. Alles gaat goed, tot ze worden bedreigd door iemand die hun krachten af wil pakken. Wat zal er gebeuren?


    Invullen om mee te doen:
    Rol: (supermens, krachtensteler, uitvinder)
    Naam:
    Leeftijd: (16-25)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra


    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || jaimyhoi, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    __________________________________________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Meer komt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Pebble schreef:
    (...)

    Superslimheid vind ik wel origineler dan gedachtenlezen (:


    klopt... waar zou je meer mee kunnen? ik denk wel gedachtelezen,
    wat zou je met superslimheid kunnen? en wat met gedachtelezen??


    imperfection is beauty

    Jaimy... Lerman, siriusly??

    En mocht/mag ik die laatste leraar?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Jaimy... Lerman, siriusly??

    En mocht/mag ik die laatste leraar?


    Ja serieus c: Logan is hot :9~

    En @Nyan kaayyy ^^ gezellig c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wel grappig dat de jongens tot nu toe allemaal sturen :')


    Happy Birthday my Potter!

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ja serieus c: Logan is hot :9~

    En @Nyan kaayyy ^^ gezellig c:




    Daar heb je een heel goed punt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hahaha ja. Ik wil gauw beginnen, hha. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    O my! Ik kijk nu pas naar Michael en zie dat het die hele knappe jongen is c: misschien dat ik vanavond laat nog de rol aanmaak.. En anders beloof ik je dat je het morgen hebt ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    @Pebble superslimheid lijkt wel een beetje op de uitvinder, of niet?


    imperfection is beauty

    Ow trouwens is dit misschien wel handig om te melden: Volgende week heb ik musical uitvoering en dan ben ik dus van maandag tot donderdag best wel heel erg druk, dus ik weet niet of ik dan op Q kan, maar dit weekend ben ik er wel gewoon en dan vanaf vrijdag heb ik vakantie


    Happy Birthday my Potter!

    foxfaceXXX schreef:
    (...)

    klopt... waar zou je meer mee kunnen? ik denk wel gedachtelezen,
    wat zou je met superslimheid kunnen? en wat met gedachtelezen??


    Je kunt bijvoorbeeld ook zoiets doen als lichtgeven in het donker (onder controle) of Diamantschild, vliegen, aarde sturen, in dieren kunnen veranderen. Met superslim kan je bijvoorbeeld plannen verzinnen tegen de slechterik of iemand anders gek maken met rekensommen en moeilijke berekeningen, waardoor diegene niet meer kan concentreren en iemand anders hem af kan maken.
    Met gedachte lezen kan je mensen doorgronden en precies weten hoe alles zit. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    foxfaceXXX schreef:
    @Pebble superslimheid lijkt wel een beetje op de uitvinder, of niet?


    Ja, dat wel (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Je kunt bijvoorbeeld ook zoiets doen als lichtgeven in het donker (onder controle) of Diamantschild, vliegen, aarde sturen, in dieren kunnen veranderen. Met superslim kan je bijvoorbeeld plannen verzinnen tegen de slechterik of iemand anders gek maken met rekensommen en moeilijke berekeningen, waardoor diegene niet meer kan concentreren en iemand anders hem af kan maken.
    Met gedachte lezen kan je mensen doorgronden en precies weten hoe alles zit. (:


    Ik dacht dat ik iets kon doen met mijn brein, want heel veel hebben al iets met kracht en lichaamachtig iets...
    en gedachtelezen moet je ook best slim voor zijn :P ik denk dat ik die maar doe...


    imperfection is beauty

    foxfaceXXX schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ik iets kon doen met mijn brein, want heel veel hebben al iets met kracht en lichaamachtig iets...
    en gedachtelezen moet je ook best slim voor zijn :P ik denk dat ik die maar doe...


    Goed idee! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Haha ik ben ook een.van de weinigen die iets heeft mentale krachten. Eh uhm. Wil iemand bij mijn karakter op de kamer? ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Pebble schreef:
    Rol: Supermens, ze kan haar uiterlijk volledig en overal in veranderen
    Naam: Victoria Gwen Calley
    Leeftijd: (16-25) 17 jaar.
    Innerlijk: Victoria is door haar kracht erg onzeker, doordat ze uit een familie komt die haar allemaal maar raar vonden en ze altijd gepest werd door haar schoolgenoten. Van haar uiterlijk is ze ook erg onzeker, hoewel ze dat eigenlijk niet hoeft te zijn. Ze is erg gesloten, maar zodra je haar beter leert kennen is ze heel een heel open, vriendelijk en levendig meisje. Doordat ze haar gave nog niet compleet beheerst, kan ze opeens veranderen in totaal iets anders, wat een tijdje kan duren voordat ze weer terug veranderd is in haar normale vorm. De eerste keer dat ze veranderde was toen ze drie jaar oud was, ze werd 's ochtends wakker en zag er heel anders uit dan haar eigenlijke uiterlijk, het heeft toen twee dagen geduurd voordat ze terug kon veranderen. Toen is ze naar een tehuis gestuurd, maar toen ze het vaker ging doen mocht ze uiteindelijk weer naar huis. Sindsdien hebben haar ouders steeds meer afstand van haar genomen, ze heeft alleen een goede band met haar oudere broer Kyle, die als gave licht geven in het donker heeft, maar hij heeft de uitnodiging voor de school geweigerd. Haar beste vriend is haar katje Snow, die ze van haar broer gekregen heeft voor haar zeventiende verjaardag.
    Uiterlijk:




    Victoria heeft lange lichtblonde lokken tot halverwege haar rug, die in het zonlicht net goudkleurig lijken. Ze heeft ook grote lichtblauwe ogen en wat sproetjes rond haar neus. Ze is ongeveer 1,65 meter lang.
    Extra: Ze heeft een klein katje op haar kamer, genaamd Snow.


    Ik heb haar wat aangepast bij innerlijk (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 21:27 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel