• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

    ©Bastard

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]


    kindness is never a burden.

    SorrowPayne schreef:
    [someone for Hell or Sylvio?]


    Ik heb Meria en Laurie...


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Iphigenia Free Layton || Zwadderich
    Bella stapte de koets in, gevolgd door Effie. Bellatrix leek even te twijfelen waar ze zou neerzitten. Uiteindelijk koos ze voor de vrije plek naast haar zus. Effie draalde niet echt om waar ze ging gaan zitten en plofte gewoon naast Lucius neer. Het was ook de enige plek die nog vrij was, dus ze had niet veel keus.
    "Ah zusje," hoorde Eef Bella tegen Narcissa zeggen. "Valt Lucius je lastig?" Vanuit haar ooghoek, zag Eef dat Lucius haar een donkere blik toewierp. Het meisje grinnikte even geamuseerd. Die jongen was ook veel te snel aangebrand. Het was lachwekkend.
    Effie leunde een beetje achteruit tegen de leuning terwijl de koets met een schokje in beweging kwam. Ze keek half naar de donkere hemel waar al een paar sterren begonnen te glinsteren. In het maanlicht straalde haar haar altijd bizar licht, maar het leek haar alleen knapper te maken. Effie begon er hoe langer hoe meer een hekel aan te krijgen. Ze wilde niet echt 'onweerstaanbaar' zijn.


    help

    Lucius Malfoy
    Lucius keek geërgerd naar Bellatrix die naast Narcissa ging zitten en haar vroeg of hij Narcissa lastig viel. En om het nog enkel beter te maken kwam Effie naast Lucius zitten. Hij sloeg mokkend zijn armen over elkaar heen en staarde naar de bomen en de andere koetsen die honderd maal interessanter waren dan Effie, Bella en zelfs Narcissa. Lucius wachtte tot de koets zou aanzetten en wanneer dat het geval niet leek te zijn mompelde Lucius geërgerd,"Oh, Merlin's beard," en haalde hij zijn stok uit "Relinquo" siste Lucius en de koets vertrok met een snuk. Lucius grijnsde tevreden en stak zijn stok terug weg.


    kindness is never a burden.

    |Btw: Als je een spreuk met een gewenste uitwerking zoekt maar die heeft J.K. Rowling nooit vermeld mag je die zelf uitvinden zoals ik net heb gedaan en een bepaald word of bepaalde zin vertalen naar het Latijns. |


    kindness is never a burden.

    [Ik laat achter? Dafuq?

    Ik post zo, ik moet even afwassen.

    En de koets was al vertrokken, dear.]


    help

    Rowboats schreef:
    [Ik laat achter? Dafuq?

    Ik post zo, ik moet even afwassen.

    En de koets was al vertrokken, dear.]


    |Vertrekken. Google Vertalen is lame. :/
    Stth. Nu is-ie officieel vertrokken. :Y) |


    kindness is never a burden.

    Narcissa Black
    "Ah zusje," zei Bella, en geërgerd keek ik haar kant op.. "Valt Lucius je lastig?"
    In mijn ooghoeken zag ik dat Lucius mokkend zijn armen over elkaar sloeg en naar de bomen staarde.
    Ik grijnsde kort.
    ''Ja, nu al. En dan zegt hij dat ik niet zonder hem kan...'' zei ik plagend, en keek weer naar het uitzicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [En als ik me niet vergis is proficisci vertrekken, deponent werkwoord. Dat is dan profectus sum. ^^

    EN MIJN BOEK LIGT NIET BIJ ME, MOEST JE DAT DENKEN.]


    help

    Rowboats schreef:
    [En als ik me niet vergis is proficisci vertrekken, deponent werkwoord. Dat is dan profectus sum. ^^

    EN MIJN BOEK LIGT NIET BIJ ME, MOEST JE DAT DENKEN.]


    |Shht! Ik doe geen Latijn dus don't blame me! )': |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    Lucius Malfoy
    Lucius keek geërgerd naar Bellatrix die naast Narcissa ging zitten en haar vroeg of hij Narcissa lastig viel. En om het nog enkel beter te maken kwam Effie naast Lucius zitten. Hij sloeg mokkend zijn armen over elkaar heen en staarde naar de bomen en de andere koetsen die honderd maal interessanter waren dan Effie, Bella en zelfs Narcissa. Lucius wachtte tot de koets zou aanzetten en wanneer dat het geval niet leek te zijn mompelde Lucius geërgerd,"Oh, Merlin's beard," en haalde hij zijn stok uit "Relinquo" siste Lucius en de koets vertrok met een snuk. Lucius grijnsde tevreden en stak zijn stok terug weg.


    Iphigenia Free Layton || Zwadderich
    Lucius was duidelijk geërgerd, waardoor Effie nog meer moest grijnzen. "Oh Merlin's beard," mompelde hij.
    "Wat?" vroeg Effie onschuldig, nog steeds naar de hemel starend. Ze had haar handen achter haar hoofd gevouwen. "Hou je niet van mijn gezelschap, Lucy? Ga dan in een andere koets zitten."
    Eef slaakte een zucht en wenste dat ze kon nadenken terwijl ze naar de hemel staarde, maar ze had nergens om over na te denken. Of te veel, maar die gedachten waren dan onbeantwoorde vragen en het gaf Eef een gevoel van machteloosheid.


    help

    Bastard schreef:
    (...)

    |Shht! Ik doe geen Latijn dus don't blame me! )': |


    IK DACHT DAT JE WEL LATIJN DEED.

    Nah, dan moet je het maar eens vragen als je zeker wilt zijn. xd


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    IK DACHT DAT JE WEL LATIJN DEED.

    Nah, dan moet je het maar eens vragen als je zeker wilt zijn. xd


    Erm. Nee, nooit gedaan. xd Lize wel. (: Latijn-Wiskunde. Ik doe gewoon Moderne. (:
    I will (:


    kindness is never a burden.

    LATIJN WISKUNDE?

    Man jouw zus is slim...

    Ik ga Latijn-Moderne Talen doen. (:


    help

    [Lucius/Bella? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rowboats schreef:
    LATIJN WISKUNDE?

    Man jouw zus is slim...

    Ik ga Latijn-Moderne Talen doen. (:


    Nawh, niet zo slim. Vorig jaar had ze 4 buizen op haar rapport. Voor zowel Wiskunde als Latijn. Gelukkig nu enkel voor Frans. (:
    Jij slimmerd. Ik ga Wetenschappen doen. :Y)


    kindness is never a burden.