• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

    ©Bastard

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]


    kindness is never a burden.

    Demustachana schreef:
    [Lucius/Bella? :3]


    |I iem, workienge on thada. (: |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Nawh, niet zo slim. Vorig jaar had ze 4 buizen op haar rapport. Voor zowel Wiskunde als Latijn. Gelukkig nu enkel voor Frans. (:
    Jij slimmerd. Ik ga Wetenschappen doen. :Y)


    Economie is gewoon saai. xd

    Latijn-Wiskunde en Latijn-Wetenschappen zijn niet echt iets voor mij, ik ben meer een taalmens.


    help

    Bellatrix Black.
    ''Ja, nu al. En dan zegt hij dat ik niet zonder hem kan...'' antwoordde Narcissa en Bella grijnsde met haar mee. Narcissa keek naar buiten en Bella keek naar de lucht. Het werd langzaam donker. Ze plaatste haar hand op haar buik toen die begon te rammelen. Hopelijk kwam de koets snel aan. Bella snakte naar het feest want ze had razende honger.

    Lucius Malfoy
    "Wat?" vroeg Effie en vouwde haar handen achter haar hoofd. "Hou je niet van mijn gezelschap, Lucy? Ga dan in een andere koets zitten." Lucius keek Effie niet aan en bleef naar de bomen staren. "Vroeg ik je wat, Layton." Hij spuwde haar achternaam bijna uit en negeerde Effie voor de rest.

    |Sjojjie, zo kort, maar ik kijk naar Tegen de sterren op en moet nu mijn hoofdstuk afschrijven. :/ |


    kindness is never a burden.

    Rowboats schreef:
    (...)

    Economie is gewoon saai. xd

    Latijn-Wiskunde en Latijn-Wetenschappen zijn niet echt iets voor mij, ik ben meer een taalmens.


    True, en als je dan nog mijn enge leerkracht hebt. Brrr. Ik krijg er de rillingen van. Heel mijn klas in bang van hem.
    Taalmensj. Ik hou van Engels, but that's it. :/ |


    kindness is never a burden.

    [Man, jullie hebben het allemaal over die dingen, bij ons is het gewoon NG, NT en nog wat dingen en moet je er wiskunde A, B, C of D bij kiezen en een extra vak. Als ik NG wil doen kun je kiezen uit natuurkunde en AK. Dus.. dat wordt Natuurkunde dan maar]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bastard schreef:
    Bellatrix Black.
    ''Ja, nu al. En dan zegt hij dat ik niet zonder hem kan...'' antwoordde Narcissa en Bella grijnsde met haar mee. Narcissa keek naar buiten en Bella keek naar de lucht. Het werd langzaam donker. Ze plaatste haar hand op haar buik toen die begon te rammelen. Hopelijk kwam de koets snel aan. Bella snakte naar het feest want ze had razende honger.

    Lucius Malfoy
    "Wat?" vroeg Effie en vouwde haar handen achter haar hoofd. "Hou je niet van mijn gezelschap, Lucy? Ga dan in een andere koets zitten." Lucius keek Effie niet aan en bleef naar de bomen staren. "Vroeg ik je wat, Layton." Hij spuwde haar achternaam bijna uit en negeerde Effie voor de rest.

    |Sjojjie, zo kort, maar ik kijk naar Tegen de sterren op en moet nu mijn hoofdstuk afschrijven. :/ |


    Iphigenia Free Layton || Zwadderich
    Lucius staarde naar de bomen.
    "Vroeg ik je wat, Layton?" vroeg hij. Hij spuwde de naam uit.
    "Hoe moet ik dat nu weten," zei Effie quasi stompzinnig. "Jij bent degene die het gevraagd zou hebben." Ze geeuwde even en keek weer normaal voor zich. "Ik hoop dat er pudding is. Ik hou van pudding."


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Iphigenia Free Layton || Zwadderich
    Lucius staarde naar de bomen.
    "Vroeg ik je wat, Layton?" vroeg hij. Hij spuwde de naam uit.
    "Hoe moet ik dat nu weten," zei Effie quasi stompzinnig. "Jij bent degene die het gevraagd zou hebben." Ze geeuwde even en keek weer normaal voor zich. "Ik hoop dat er pudding is. Ik hou van pudding."


    help

    Rowboats schreef:
    (...)


    |Wacht even. |


    kindness is never a burden.

    Lucius Malfoy
    "Hoe moet ik dat nu weten," zei Effie,"Jij bent degene die het gevraagd zou hebben." en Lucius kon zichzelf wel op zijn hoofd slaan. Stom kind, dacht hij. "Ik hoop dat er pudding is. Ik hou van pudding." zei Effie vervolgens en Lucius kon het niet laten haar even vreemd aan te kijken. "Lunatic," mompelde Lucius en keerde zich weer de andere kant op.


    kindness is never a burden.

    Iphigenia Free Layton || Zwadderich
    Lucius keek Effie even vreemd aan. Die jongen begreep totaal niet wat gespeeld was en wat niet. Wat Eef eigenlijk redelijk handig vond om te weten.
    "Lunatic," mompelde hij.
    "Volgens mij past dat eerder bij jou... Het heeft dezelfde beginklank," mijmerde Eef. De koets stopte aan de poort en ze stond op, maakte aanstalten om uit de koets te stappen. Ze geeuwde even. Het was al redelijk laat en ze was moe. Eigenlijk had ze niet echt zin in het feestmaal, maar ze kon moeilijk gaan spijbelen. Het schoolhoofd had haar veel te snel door en hij had iets tegen haar, vermoedde ze.


    help

    Lucius Malfoy
    "Volgens mij past dat eerder bij jou... Het heeft dezelfde beginklank," zei Effie en Lucius keek met een snelle hoofddraai terug naar haar. "Hou je kop," siste Lucius en was blij toen de koets eindelijk stopte. Hij sprong behendig uit de koets en wenkte Vince en Bellatrix. "Laten we gaan," zei Lucius en keek Effie niet meer aan. Hij wilde naar de Grote Zaal zodat elke Slytherin wist dat Malfoy terug van de partij was.


    kindness is never a burden.

    Sirius
    Ik draaide me naar hen om. "Hey. Ik was jullie al kwijt. Waar is Prongs?" Ik keek even over mijn schouder naar Lily. "Lily, heb jij James gezien? Hij rende net vrij snel de trein uit. Ik dacht dat hij naar jou zou gaan..." Ja, James was min of meer Lily aan het stalken. Waarschijnlijk als hij haar ooit uit zou vragen en zij nee zou zeggen zou hij zich van de brug werpen ofzo. Zo Prongs. Ik haalde even een hand door mijn haar en keek eerst naar Lily en toen naar Remus en Peter.


    Bowties were never Cooler

    Lily
    Ik begroette de anderen.
    ''Lily, heb jij James gezien? Hij rende net vrij snel de trein uit. Ik dacht dat hij naar jou zou gaan...'' vroeg Sirius, wat een zachte blos op mijn wangen veroorzaakte.
    Ik schudde mijn hoofd, waardoor mijn rode lokken meebewogen.
    ''Nee, in de trein had hij tegen me gezegd dat hij naar jullie ging. Meer weet ik niet,'' zei ik. Terwijl ik sprak haalde ik lichtjes mijn schouders op.
    Ik glimlachte even vriendelijk naar Sirius.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Narcissa
    Zodra de koets tot stilstand kwam, was ik haast de eerste die er weer uit was.
    Ein-de-lijk weg van dat stelletje... idioten.
    Een opgeluchte zucht rolde over mijn lippen en ik liep weg van de koetsen.
    Lucius kon ook niet meer doen dan klagen- al deed ik dat zelf ook vaak. In stilte.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 20:23 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Somwan foor Effie?]


    help