• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen mits hij of zij een bericht plaatst in het rollentopic met de link naar het nieuwe topic en mij een gastenboekbericht stuurt.

    Rollentopic
    Story
    Praattopic

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    Het begin: Iedereen word geacht naar perron 9¾ in het King's Cross station te gaan. Die bereik je door door de muur tussen perron 9 en perron 10 te lopen. Oude bekenden kunnen elkaar wederzien en nieuwelingen kunnen anderen ontmoeten. De trein vertrekt stipt en wacht op niemand. Eenmaal op de trein trekken de leerlingen hun uniformen aan met de kleuren van hun afdeling en maken zich klaar voor de reis naar Hogwarts.

    ©Bastard

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:21 ]


    kindness is never a burden.

    [Je kan naar Narcissa gaan? c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Stuur jij eens iemand op iemand anders af, Mitshy. -.-

    Ik ben inspiloos. xd]


    help

    [Narcissa is niet zo sociaal :'D en ik kan moeilijk Lily op je afsturen, hihi]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik heb Logan en James nog?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Just do it. It'll be fun. :Y)]


    help

    [En ik heb ook nog een Caspar.]


    help

    MadEyeMoody schreef:
    {Ik heb Logan en James nog?}

    [Le me is interested. c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (...)
    [Le me is interested. c:]


    {In wie van de twee? -wbw- }


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    {In wie van de twee? -wbw- }

    James voor Lily? Al zit ze al in de koets.
    Ohwell, couldn't care less. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sirius
    Ik haal mijn schouders ook op. "Vreemd, nouja, dank je Lily." Ik glimlachte naar haar en greep de zijkant van een van de nog lege rijtuigen beet. "Stijg in als je mee wil rijden, jongens." zei ik tegen Remus en Peter. Toen keek ik weer naar Lily. "Dat geld ook voor jou, Lily. Wees niet bang. Er zitten geen enge zussen in dit rijtuig." Ik wist dat ze een zus had, en dat het daar niet heel goed mee liep. Ik wist niet hoe het zat, maar slechter dan tussen mij, Bella en Sissa kon het echt gaan. Het was dat we geen magie op elkaar mochten gebruikten thuis, anders waren vloeken als crucio en incendio dagelijks door het huis gevlogen.


    Bowties were never Cooler

    James Potter
    'Was je bezorgt om mij Sirius?' Vraag ik met een grijns als ik binnen zijn gehoor afstand ben, 'Je zou toch moeten weten dat je je geen zorgen hoeft te maken om mij' Zeg ik met een lach, ik had nogal vaak de neiging om in de problemen te komen. Deze keer waren het een aantal iritante Slytherins die me op hadden gehouden. Ik glimlachte naar lilly voordat ik zelf het rijtuig instapte.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lily zit er al in :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sirius
    Ik woel zijn haar door de war. "Om jou? Nee. Jij komt toch nooit in de problemen? Waarom zou ik me dan zorgen om je moeten maken?" zei ik met een stem waarvan het sarcasme af droop. "Vooral omdat je al helemaal niet 3 dagen geleden Kneister hebt beledigt, waarna hij je ook helemaal niet probeerde om te leggen met een vleesmes." Hij was langs geweest om te proberen mij uit mijn huisarrest te bevrijden, maarja, goede oude kneister, trouw aan mijn ouders, had hem in de weg gestaan met een vleesmes. Ik klikte even met mijn tong uit verveling.


    Bowties were never Cooler

    Lily
    Toen Sirius over gemene zussen sprak, wist ik er een klein glimlachje van af te brengen.
    Het was nogal iets waar ik mee zat; ik wilde mijn oude zus terug.
    Mijn glimlach werd wat oprechter toen ik deze aan James schonk ter begroeting.
    Ik streek een haarlok achter mijn oren - dit was inmiddels een gewoonte geworden, en keek even naar het kasteel in de verte, dat boven de bomen uit torende.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James Potter
    Sirius haalde met zijn hand mijn haar door de war en ik deed hetzelfde bij hem terug. 'Het is niet mijn schuld dat jouw huiself blijkbaar standaard uitgerust met een vleesmes als ik langskom.' breng ik er tegenin waarna ik naast Lily plaatsneem. 'Het is niet dat ik er naar opzoek ga maar dat problemen me zelf wel vinden.'


    Don't be like the rest of them, darling