• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Bastard

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Bastard

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.



    In dit kader hou ik bij wat er is gebeurd in de rpg. Handig voor als je een keer weg bent en je wilt weten wat er is gebeurd:
    -De kerstvakantie begint op Zweinstein.
    -Harry, Ron en Hermelien komen in het jaar 1976, de tijd van de marauders.
    -Hermelien ontmoet Tops, Lily, James, Sirius, Remus en Peter.
    -Severus ontmoet Harry



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Haha, ja. Dan flipt Lily hem waarschijnlijk helemaal en gaat ze James beschuldigen van een of andere zieke grap :') Helaas reageren Harry en Ron niet echt... :c)

    Lily Evers

    Ik schrok toen hij opeens stopte met lopen en mij aankeek. Ik wilde hem zeggen dat hij gewoon mee moest lopen, of ik zou hem alsnog dwingen naar de ziekenzaal te gaan en dat zou geen pretje voor hem worden. Hij opende echter al zijn mond en braaf wachtte ik dus maar tot hij zijn zegje gedaan had.
    'Ik heb een vraag, mevrouw Evers, ik wil dat je die eerlijk beantwoord,' zei hij en ik fronste even licht. Wat wilde hij nou weer en waarom die 'mevrouw' voor mijn achternaam? Toch knikte ik en wachtte rustig zijn vraag af, terwijl hij om zich heen keek. Er viel echter niks te zien, want de gang was verlaten. Logisch, zo in de kerstvakantie. Bijna iedereen was naar huis.
    Hij kwam uiteindelijk ook tot de conclusie dat er verder niemand was en keek mij met een grijns aan. Ik wist niet of ik er bang of bezorgd van moest worden. 'Wil je met me uit?' Mijn mond viel open en volgens mij kon ik niet verbaasder kijken dan dat ik nu deed. Had hij dat serieus gevraagd? Maar waarom dan en hoe kwam hij er überhaupt bij dat ik dat zou willen?
    'Wat? Nee!' bracht ik dus ook geschrokken uit. 'Waarom vraag je dat?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Nog een bijpassend plaatje: Klik ^^)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Ja , inderdaad:p dan krijgt James echt zware problemenXD eigenlijk zouden we gewoon moeten doen, een paar mensen moeten zoeken die de rollen over willen nemen, of we doen het zelf. Harry zou zich ook doodschrikken. Plotseling staan zijn ouders voor zijn neus. )

    James Potter

    Ze kijkt me verbaast aan, maar niet zomaar verbaast, maar extreem verbaast. Het ziet er best grappig uit, maar ik lach niet. Ik ben daar te zenuwachtig voor. 'Wat? Nee!' Brengt ze geschrokken uit. 'Waarom vraag je dat?' Ik haal mijn schouders op. 'Dat lijkt me gezellig.' Zeg ik. Denk dan even na, ze vond mijn warrige haar schattig. Ik haal mijn vrije hand door mijn haar en grijns weer. 'En nu? Wil je nu met me uit?' Volgens mij had Lily die vraag echt niet verwacht. Wat had ze dan verwacht? Dat ik zou vragen of Secretus zijn grote neus aan zijn haar afveegd? Ik kijk naar onze handen, die elkaar nogsteeds vast houden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Nog een bijpassend plaatje: Klik ^^)


    (Haha, dat plaatje is echt geniaalXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Hij haalde zijn schouders op. Het leek hem niet zoveel te doen dat ik nee had gezegd. 'Dat lijkt me gezellig.' Het was dat ik niet verbaasder kon kijken dan ik al deed. We maakten altijd ruzie. Waar haalde hij die 'gezellig' dan vandaan?
    Hij haalde zijn hand door zijn haar en grijsde. Ik had hem nooit moeten vertellen dat ik zijn warrige haar schattig vond, bedacht ik mij zuchtend. 'En nu? Wil je nu met me uit?'
    'Nee James. En kom je nu alsjeblieft gewoon mee naar de ziekenzaal? En stop met dat irritante haar gedoe,' zei ik lichtelijk geïrriteerd. Dacht hij nou werkelijk dat als hij zijn haar in de wat deed, ik wel met hem uit zou willen?


    Happy Birthday my Potter!

    (ja gewoon kijken of we mensen kunnen vinden. Hopelijk komt bastard ook weer snel online en topsen hermelien zijn nog wel bezig.)


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Lily kijkt echt enorm verbaast. Het ziet er best grappig uit. 'Nee James. En kom je nu alsjeblieft gewoon mee naar de ziekenzaal? En stop met dat irritante haar gedoe,' zegt ze met een geïrriteerde ondertoon in haar stem. Ze noemt me nogsteeds James. Dat vind ik een teken dat ik op de goede weg ben. 'Ik ga met je mee naar de ziekenzaal als je met me uitgaat en dan stop ik ook met mijn haar.' Zeg ik an met een lichte grijns. Ooit gaat ze wel met me uit, dat weet ik zeker. Als ik maar vaak genoeg vraag of ze het wilt. 'We kunnen naar de lekke ketel, of naar een zwerkbalwedstrijd of naar de witte wieven. Ik betaal, jij kiest.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik ga, batterij leeg.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Ik ga met je mee naar de ziekenzaal- als jij met me uitgaat en dan stop ik ook met mijn haar,' zei hij en er stond een lichte grijns op zijn gezicht. Ging hij mij nou echt chanteren om mij mee uit te krijgen? Dit werd zo langzamerhand wel heel vreemd. Ik ging mij dus mooi niet laten chanteren.
    James begon allemaal dingen op te noemen waar we heen konden. Ik besteedde er echter geen aandacht aan en trok hem ruw dichter naar mij toe, terwijl ik met mijn vrije hand mijn stok pakte en onder zijn kin zette.
    'In je dromen, Potter. En nu doorlopen, vergeet niet dat je ongewapend bent,' beet ik hem toe en ik rukte mijn hand los.


    Happy Birthday my Potter!

    {Ja, ze reageren inderdaad nauwelijks. Misschien een bericht sturen, en als ze dan niet reageren, nieuwe mensen zoeken?
    xD dat plaatje is geniaal ;P}


    Tijd voor koffie.

    James Potter

    Lily trekt me plots ruw naar zich toe terwijl ze haar stok pakt en die onder mijn kin zet. Angstig kijk ik haar aan. Ging ze me nu echt vervloeken? 'In je dromen, Potter. En nu doorlopen, vergeet niet dat je ongewapend bent,' bijt ze me toe en Ik bijt op mijn lip, ik had nooit mijn stok aan haar moeten geven. Ik overweeg mijn kansen. Als ik weg zou rennen zou ze me vervloeken. Als mensen me zo zagen was niemand meer bang voor me. Eigenlijk had ik geen optie's. Ik zou gewoon voor schut staan. 'Evers, ik ben niet ziek. Laat me gewoon gaan.' Zeg ik dan waarschuwend. 'Anders laat ik zien hoe goed ik een dreuzel zou zijn.' Het klonk niet erg overtuigend, maa wat moet ik dan?

    (Zullen we ajames en Lily langs hermie en tops laten lopen?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik heb iedereen nog een bericht gestuurd. Als ze niks zeggen zoeken we nieuwe mensne)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Wie wil Lupos meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Wie wil Lupos meeten?}


    (Peter wil wel)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    (Peter wil wel)


    Waar is peter? :3


    Don't be like the rest of them, darling