• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Het is gezond. En nee, hoor. Wat mij betreft kan ik nog wel wat meer sport gebruiken' zuchtte ik. 'Plus, het is leuk' zei ik er nog achteraan. Omdat ik al meer rondjes had gedaan hijgde ik een beetje. Ik hield Mackenzie stevig vast en begon harder te joggen. 'Volgensmij heb jij iets teveel op, niet waar?' lachte ik terwijl ik vooruit bleef kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde met mijn ogen en zuchtte. "Ik heb niet teveel op. Meestal drink ik meer, serieus. Misschien wel twee glaasjes per dag. Maar ik dronk dus niet omdat jij mijn flesje afpakte." Grinnikte ik. Mijn kin rustte op zijn schouder en zuchtte. Liam begon harder te joggen waardoor mijn hoofd steeds op en neer ging. "Humpf. Trouwens, waarom zeg je steeds dat je hebberig bent? Dat ben je totaal niet." Zei ik. Ik fronste even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Omdat... Nee, laat maar' zei ik. 'Dat heeft met vroeger te maken' zei ik kortaf. Ik dacht te veel na, waardoor ik langzamer ging. Al snel ging ik harder en keek ondertussen naar de mensen in de tuin. 'Dus, zit je lekker?' grinnikte ik na een minuut. Ik tilde Mackenzie wat hoger en begon op een gegeven moment expres te rennen, gevolgd dat ik in het zwembad sprong. Nogsteeds met Mackenzie op mijn rug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek hem teleurgesteld aan. Hij liep begon langzamer te lopen en wilde net iets zeggen toen Liam opeens in het zwembad rende. "Lia-" ik kon mijn zin niet afmaken, hij sprong recht in het zwembad in. Ik zwom weer omhoog en keek Liam weer aan. "Vertel het me gewoon. Ik heb je alles verteld over mijn verleden. Jij nog." Zuchtte ik


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik grinnikte even en fronste even nadenkend. 'Het is niet echt een dramatisch verhaal, hoor. Maar goed. Ik werd altijd gepest, en op een gegeven moment werd ik zelf een pester. Dan niet eentje die uitschold, alleen echt serieus. Mensen in elkaar trappen om niks, kinderen die wat steviger werden gelijk hun slechter laten voelen en dat soort dingen. Ik voel me daar slecht over, plus ik was altijd met meisjes bezig. Je wilt het niet weten. Maar ik voel me er slechter en slechter door, vandaar dat ik soms wat overbezorgd kan zijn. Nu het met Danielle uit is, denk ik dat ik nogsteeds zo ben. Daarom wil ik het met jou goed doen en niet hebberig over komen' vertelde ik, wat nerveus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik slikte even. "Dat is.. Heftig." Mompelde ik zacht. Hij leek er wat nerveus over. Ik pakte hem vast bij zijn schouders. "Je komt bij mij heus niet hebberig over. Helemaal niet. Bij mij gaat het om dat ik gewoon liefde voel bij alles wat we doen." Glimlachte ik. Ik drukte voorzichtig mijn lippen op die van Liam, hopend dat hij het toe zou staan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik deed automatisch mijn mond open en drukte Mackenzie dicht tegen me aan. 'Ik hou van je, Mackenzie' murmelde ik tegen haar lippen aan. Ik drukte haar zacht tegen de rand van het zwembad aan en legde mijn handen op haar heupen. Ik sloot mijn ogen en liet mijn tong zacht over haar lippen glijden. Mackenzie was niet alleen prachtig van het innerlijk, maar ook aan het uiterlijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed. "Ik houd ook van jou, Liam." Prevelde ik tegen zijn lippen. Ik legde mijn armen in zijn nek en verkende met mijn tong zijn mond. Mijn tong draaide rondjes om de van Liam, wat me een heerlijk gevoel gaf van binnen. We zoenden eigenlijk best wel vaak nu ik erover nadacht, maar het maakte mij niets uit. Het is Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Mijn tong speelde met die van haar, waarbij ik mijn hand op haar wang legde. Alle blikken negeerde ik en de stemmen kwamen ook niet tot me door. Zelfs als de derde wereldoorlog uit zou breken merkte ik er niks van. Dit soort momenten was speciaal voor mij. Ik hield van Mackenzie en dat zal altijd zo blijven. Maakt niet uit wat ik er voor over moet hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde even en onderbrak de zoen. "Ik houd zoveel van je." Glimlachte ik. Ik verborg mijn gezicht in zijn borst en grinnikte. Eigenlijk hoopte ik ook dat de alcohol een beetje was uitgewerkt. Ik beet op mijn lip en dacht na. Vroeger als ik een hele fles wijn ophad, kreeg ik allemaal stemmingswisselingen. Ik keek weer even naar Liam en hield mijn hoofd schuin. "Je weet denk ik dat alcohol wel rare dingen kunnen doen met mensen.. Hetzelfde bij mij. Ik kan het komende uur wat last hebben van stemmingswisselingen. Dat je dat maar alvast weet." Grinnikte ik. Ik trok hem vervolgens weer dicht naar me toe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Nog een reden om geen alcohol te drinken. Ben ik even blij dat ik het niet mag en kan' grinnikte ik, een kus drukken op Mackenzie's voorhoofd. 'Ik houd ook zo veel van jou, zelfs nog meer. Jij bent mijn Mackenzie, en niemand pakt jou meer van me af' vertelde ik haar. Ik keek even beteuterd naar onder, waar ik met mijn kleren in het water stond. 'Misschien kon ik toch beter buiten het water blijven' merkte ik op. Ik haalde mijn schouders op, trapte mijn natte schoenen en sokken uit die ik op de kant gooide, gevolgd door mijn shirt. Daarna drukte ik een kusje op Mackenzie's lippen en glimlachte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam verontwaardigd aan. "Alcohol kan geen kwaad. Humpf. Ben ik even blij dat ik niet zwanger ben of gewoon opeens geen alcohol kan. Dan zou ik serieus in paniek raken." Lachte ik. Ik bekeek mijn kleren en broek, alles was nat, dankzij Liam. "Shit, mijn make-up." Zuchtte ik. Ik probeerde alles weg te vegen wat eigenlijk onmogelijk was. "Dan niet. Dan zie ik er maar uit als een panda." Grinnikte ik. Mijn schoenen waren ook nat geworden.. Dat werd lang wachten tot ze droog waren, of ze gewoon in de droger dumpen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Als kind moest ik meer dan 30 injecties om in leven te blijven. Per dag. Ik heb geen zin om dat te verspillen' mompelde ik. Ik moest lachen toen ik Mackenzie zag. 'Maar panda's zijn lief en leuk. Dus jij bent inderdaad een panda' sprak ik haar toe. Ik fronste toen Mackenzie zei dat ze geen dag zonder alcohol kon. 'Dan heb je pech, om je gaat niet de hele dag lekker lui op de bank wijn zitten drinken, om vanaf morgen ga jij met mij mee sporten' grijnsde ik. Ik wist gewoon dat Mackenzie hier geen zin in had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam geschrokken aan en schudde heftig met mijn hoofd toen hij het had over sporten. "Nee. Gewoon niet. Dan ga ik geen alcohol meer drinken, deal? Ik ben liever een dikke zwangere vrouw die nergens heen kan dan dat ik sport. Serieus. Gewoon niet. Ik haat sport, ach. Voetbal is wel leuk.. Maar joggen, rennen of dat soort dingen niet.." Ik grinnikte even. "Ik snap dat je geen alcohol wilt drinken. Dus daarom ga ik het zo min mogelijk drinken." Glimlachte ik breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Wat heb jij toch ineens met zwanger? Iets op internet gelezen, ofzo?' Ik trok mijn wenkbrauw op en schudde mijn hoofd. 'Jij gaat gewoon mee joggen, rennen, voetballen, zwemmen en dat soort dingen' grijnsde ik. Arme Mackenzie, zelfs Louis die helemaal gek op voetbal en sport was had geen zin om met me mee te doen. Zayn had geen goede conditie door het roken, Harry was redelijk sportief en Niall was gewoon lui. Mackenzie zou dus nog heel veel meemaken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."