• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    'Wil je me helpen?' Ik lach. 'Hazza you lazy sweetheart,' Ik droog zijn krullen en bovenlichaam. 'De rest mag je zelf doen.' Grinnik ik en kus hem zacht. Ik ga voor de spiegel staan en begin met het drogen van mijn haar

    Harry Styles.
    Ik slaak een verontwaardigd geluidje als Louis niet verder gaat met me af te drogen. 'Fuck you,' brom ik zachtjes, waarna ik de rest van mijn lichaam afdroogde. Ik sloeg de handdoek om me heen en vrolijk liep ik naar de kamer toe waar ik als eerste een boxer aandeed en daarna weer naar de badkamer liep. Waar ik achter Louis ging staan en mijn armen om hem heen sloeg. 'Je bent geweldig, Louis, ik had het nooit durven dromen dat ik ooit met jou zo zou staan...' Ik drukte mijn lippen op zijn schouder en keek hem glimlachend aan in de spiegel, ook al moest ik daarvoor op m'n tenen staan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Je bent geweldig, Louis, ik had het nooit durven dromen dat ik ooit met jou zo zou staan...' Ik glimlach. 'Ik hou ook van jou Hazza.' Ik sla mijn armen om hem heen en streel kort door zijn haar.

    Harry Styles.
    Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht als Louis dezelfde woorden herhaalt. Ik slaak een genietend geluidje als ik zijn handen door mijn haren heen voell, ik hield ervan als Louis dat deed. 'Zullen we beneden eens gaan kijken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik kus zijn wang en haal mijn schouders op. 'ik vind alles best' zeg ik en loop voor hen uit de trap af. Ik bekijk mijn twitter en zie dat #LarryStylingson een trend was

    Harry Styles.
    'Lou Lou Lou! Wacht!' Gilde ik terwijl hij al wegliep, snel griste ik een joggingsbroek uit de kast, die ik snel aantrok en zonder shit achter Louis aanliep. Ik nam een aanloopje en sprong op zijn rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik schrik maar hou Harry wel vast. 'Hazza what are you doing?!' lach ik en zet hem weer neer. 'kleed je aan we gaan naar beneden' ik lach en kus zijn wang

    Harry Styles.
    Ik trek een pruillipje als hij zich haast van me af gooit. 'Nou, ik ben toch aangekleed? Ik heb alleen geen t-shirt aan... Maar ik denk dat jij dat niet zo erg vind, of wel?' Grijnzend laat ik mijn vinger over zijn wang glijden over zijn lippen, waar ik uiteindelijk een vederlicht kusje op druk.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 11:35 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Nou, ik ben toch aangekleed? Ik heb alleen geen t-shirt aan... Maar ik denk dat jij dat niet zo erg vind, of wel?' Ik lach en schud mijn hoofd. 'Dat vind ik inderdaad niet erg maar ik denk dat ze thuis al genoeg genieten van jou naakte lichaam.' Zeg ik wijzend op een van de camera's

    Harry Styles.
    'Die camera's kunnen me gestolen worden...' Mompelde ik zachtjes waarna ik toch uit de kast een shirt pakte, Louis' shirt om precies te zijn. Ik trok het aan en rende weer naar Louis toe. 'En, staat het goed?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zag Liam in de verte en probeerde op te staan. Mijn poging mislukte, want ik struikelde al gelijk. "Damn it." Mompelde ik en stond weer op. Ik liep weer normaal naar Liam toe en omhelsde hem. "Hooi!" Grinnikte ik. Oeps, die alcohol was nog niet perfect uitgewerkt.

    (Verveeling D: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hoi' grinnikte ik. Ik rook aan Mackenzie's adem dat ze weer eens wijn had gedronken. 'Mackenzie, wil je alstjeblieft voortaan geen wijn meer drinken. Ik bedoel, het mag wel, maar ga dan op z'n minst rustig binnen zitten' mompelde ik en soepel zette ik Mackenzie op mijn rug. 'Zo. Wat extra goede training' grijnsde ik en ik ging weer verder met joggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik schiet in de lach. 'Nog maar een dag een relatie en nu al steel je mijn kleren' ik als een arm om zijn schouders en loop naar beneden

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik pruilde mijn lip. "Correctie. Ik zat rustig binnen. Maar blijkbaar was het te veel." Zuchtte ik. Ik slaakte een kleine gil toen hij me optilde. "Damn it. Je liet me schrikken!" Lachte ik. Ik hield me goed aan hem vast en grinnikte. "Waarom sport je zoveel? Je bent al gespierd genoeg." Grinnikte ik. Ik voelde even aan zijn armen. "Zie je, ze zijn net bakstenen."


    I don't want you to die, I want you to suffer.