• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en duwde Liam achterover zodat hij zelf ook op het bed lag. ''Dan slaap je toch?'' glimlachte ik. Ik legde mijn eigen hoofd op zijn borst. ''Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga slapen.'' mompelde ik. Ik sloot mijn ogen en zuchtte. Het was een hectische dag geweest. Opstaan, ziekenhuis en dan uitrusten. Ik deed wel meer op een dag in mijn dagelijkse leven maar het steeds rondreizen maakte me moe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik lach en kom naast hem onder de douche staan. Aangezien ik iets langer ben dan Harry moet ik de douchekop een stukje omhoog schuiven anders pas ik er niet onder. Ik maak mijn haar nat. Altijd lekker douchen daar werd ik pas echt wakker van.

    [SORRY!! Ik had het heel erg druk, maar nu kan het weer. Ik zal Zayn gewoon even naar het huis sturen]

    Zayn Malik

    Shit. Ik had al een dag gemist. Snel haastte ik me en kreeg een sms van Liam. Of ik kon koken. Natuurlijk. Uiteindelijk kwam ik aan bij het huis en deed de deur open. Gelijk strompelde ik met mijn koffers naar boven waar Liam met een of ander meisje zat. 'Sorry, ik ben nogal laat' zuchtte ik en ik gooide mijn koffers op het laatste bed. 'Hoe zit het met Danielle?' vroeg ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry Styles.
    Ik maak een pruillipje waarneer Louis de douchekop iets hoger zet, aangezien hij langer is als mij. 'Nu heb ik niet meer genoeg water.' Ik drukte een kusje op zijn borst en keek hem vervolgens glimlachend aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnik. 'Sorry Hazza.' Ik kus zijn voorhoofd en pak dan een fles schampoo zodat ik mijn haar kan wassen. Ik maak mijn haar helemaal nat en begin er dan schampoo in te smeren

    [Ik reageer zometeen, ik moet eerst even eten. ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Hm, goed idee' grinnikte ik. Ik keek op naar Zayn en glimlachte. 'Hoi Zayn. En met Danielle is het uit' mompelde ik. Ik pakte zacht Mackenzie's hand en streelde er zacht over, terwijl ik ook mijn ogen sloot en zacht een onbekend liedje neuriede. 'Dit is Mackenzie' zei ik zacht, hopend dat Mackenzie niet wakker werd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En nu verveel ik me ;x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hm, ik heb geen idee wat ik kan doen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik dus ook niet.. Waarschijnlijk blijf ik maar morgen ziek thuis. Voel me de hele dag al verkouden. Bleh.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Aaaaawhh]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En verkouden en hoofdpijn en keelpijn. Maar mijn moeder heeft wel Strepsils voor me gekocht. Voelt al een beetje beter. Want morgen heb ik een presentatie voor Drama en ik kan het niet met deze stem doen..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Moet eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik sloeg zacht tegen Louis borstkas aan en keek hem aan met een pruillipje, een twinkeling verscheen in mijn ogen toen ik zag hoe hij zijn haar ging wassen. 'Wil je mijn haar ook wassen zometeen?' Ik glimlachte en drukte een kusje tegen zijn kaak aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik zag hoe Nathaniel opstond en zijn hand naar me uitstak, die ik wat twijfelend aannam, zodat hij moe omhoog kon trekken. Ik stond naast hem en zag dat hij heel wat langer dan mij was, ik was dan ook maar heel klein, zo'n een meter 58. Leuk was het niet om zo klein te zijn, maar ik had geleerd ermee om te gaan. 'Zullen we, eh, zwemmen? Ik heb namelijk best wel zin om in het water te duiken?' vroeg hij, waarna ik knikte. 'Ja, leuk! Ik heb al lang niet meer gezwommen.' Zwemmen vond ik altijd wel leuk, maar ik voelde me in het begin altijd een beetje ongemakkelijk als mensen mij in mijn bikini zagen. Maar dit keer liet ik me er niet door afleiden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel