• Ja ja, ik heb al m'n potloden, kwasten, schetsboeken en tubes verf weer bij elkaar gezocht, want ik heb m'n tekenpassie weer helemaal opgepakt. Ik heb me eigenlijk nooit met portretten bezig gehouden, en als ik het wel deed, eindigde elke tekening in een manga poppetje x'D.
    Ben nu dus erg hard aan het oefenen, want ik vind portretten wel leuk om te doen. Maar aangezien mijn vrienden nooit mee willen werken, heb ik een paar willekeurige Q'ers hun fotoboeken gestalkt/het post-een-foto-van-jezelftopic doorgespit en (ongevraagd, sorreh! ^^' ) mensen nagetekend :3.

    Nu ben ik erg benieuwd of jullie ze herkennen ^^.


    ^ Linksboven was om op te warmen en dus geen Q'er.



    Tips zijn welkom!
    Ik zou graag meer van jullie willen tekenen, iz fun c: Dus als je een duidelijke foto van jezelf hebt ('t liefst een waar je hele gezicht zichtbaar is en waarop geen tanden zichtbaar zijn, ik faal in tanden), please feel free to post.

    EDIT: Dit zijn ze allemaal op 'n rijtje: Alwin/Rainbowdash, Jaimy/jaimyhoi, Nynke/Mithrandir, Erieka/Opera, Sandra/Newell en Marleen/Anguish.

    AF:
    - Vagebond
    - Oromis
    - Elucidate
    - Slither
    - Gipsy

    WACHTLIJST:
    - Curlies
    - Kwijt
    - Befree
    - Butcher
    - Thornfield
    - MissParsons
    - Firebolt
    - Theep
    - Constantine
    - Heathrow
    - ColoredPaws

    Wat een lijst D: Mis ik iemand?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:40 ]


    i put the fun in funeral

    Heel mooi! Maar mag ik dan wat vragen? ik zal er ook wel wat credits voor geven, maar een vriendin van mij komt hier binnenkort en we gaan dus ook foto's maken, wil je ons dan misschien samen na tekenen?


    I'm a fighter, let me go.

    Burning schreef:
    Heel mooi! Maar mag ik dan wat vragen? ik zal er ook wel wat credits voor geven, maar een vriendin van mij komt hier binnenkort en we gaan dus ook foto's maken, wil je ons dan misschien samen na tekenen?


    Lijkt me leuk, post de foto maar wanneer je 'm hebt ^^

    't Duurde even, maar ik heb er weer vier bij


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Lijkt me leuk, post de foto maar wanneer je 'm hebt ^^

    't Duurde even, maar ik heb er weer vier bij



    Bedankt!


    I'm a fighter, let me go.

    Bam, na deze ben ik^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn foto komt eraan D:


    Tijd voor koffie.

    Ze zijn super mooi geworden! Thanks. :3


    You are beautiful, you are love.

    Oewh ik vind het echt super goed gelukt (:
    Dankje(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ze zijn echt heel goed geworden, dankjewel (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Met die lippen lijk ik net een vrouw, maar voor de rest leuk gedaan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow! Die zijn super mooi gelukt :9~

    ik ben er bijna xD nog 2 en dan kom ik yeeeej


    If you can dream it, you can do it❤️

    Wil je mij ook tekenen? :3
    Foto


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Grrrrr, ik probeer steeds een leuke foto te nemen, maar het lukt niet >:s


    Tijd voor koffie.

    Curlies schreef:
    Misschien deze?


    Bij nader inzien zou het fijner zijn als je foto wat duidelijker was. Heb je misschien een ander?
    Tot die tijd ga ik even door met anderen, maar zodra je een nieuwe foto heb, zal ik meteen met jou beginnen :3


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Bij nader inzien zou het fijner zijn als je foto wat duidelijker was. Heb je misschien een ander?
    Tot die tijd ga ik even door met anderen, maar zodra je een nieuwe foto heb, zal ik meteen met jou beginnen :3


    Ik zal even zoeken ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.