• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    liam payne
    ik knik even en begin ze er langzaam uit te laden mijn been negerend.
    ik hield van Niall, hij was mijn alle


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Styles schreef:
    Jayy Kilian von Monroe
    Ik rolde even met mijn ogen en ging weer rechtop staan en hurkten tussen het stel in. "Ik noem je, zoals ik wil. Maar je hebt gelijk. Je bent geen Schat, je bent namelijk een vreselijke trut." Ik klopt even op haar wang. "Maar, als ik het goed heb, moesten jullie me nog wat vertellen over dat geld dat jullie hebben gekregen." Begin ik terwijl ik mijn mes uit mijn riem pakten en deze tussen mijn vingers liet rollen.

    Harry Edward Styles
    Ik bleef weer stil zitten omdat het bewegen veelte veel pijn deed. De soldaat kwam achter Jasmine vandaan en ik was opgelucht dat hij haar nu niet meer aanraakten. Ik trok mijn benen op toen hij tussen ons in hurkten en keek hem met samengeknepen ogen aan toen hij over het geld begon. "Ik weer niet over welk geld je het heb." Siste ik. "Fout antwoord." Glimlachte de soldaat en zetten het mes tegen mijn wang aan.


    Jasmine Amina Garçia.

    "Beter." zei ik zacht om vervolgens mijn schouders op te halen voor hoever dat kon met een gebroken arm. Niet dus... Ik wendde mijn gezicht af en maakte een piepend geluidje toen hij het mes tegen Harry's wang aanzette.
    "Niet doen!" riep ik meteen, om vervolgens naar de soldaat toe proberen te kronkelen door me voort te bewegen met mijn voeten. Wat een idioot werk, zeg...
    "M-Maar... Geld?" vroeg ik zacht. Ik wist prima over welk geld we het hadden. Dat geld van Adalicia onder een losse plank in mijn huis... Maar ik loog hartstikke slecht dus deed ik maar alsof ik dom was. Ik ging dat geld echt niet afgeven als de anderen het nog hard nodig zouden hebben. Mooi niet...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik bracht snel de zak met kolen naar boven en ging weer naar beneden om de volgende zak te vullen. In de mijn liep ik naast naar Liam. Ik glimlachte naar hem en begon de zak weer vol te doen. Ik stond even recht en deed alsof ik mijn rug uitstrekte om vervolgens een kus op Liam zijn lippen te geven. Heel snel, zeo snel dat Liam niet non reageren.


    Take me to wonderland

    liam payne
    ik glimlach als ik zijn lippen voel. "love ye" ik knipoog even naar hem.
    Ik keek nu al uit naar hetm oment dat we weer in het kamertje zaten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {ik wil Zayn wel! Kan ik de link naar de RPG krijgen om hem in te vullen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [jeej hasaha http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145603]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Love ye," knipoogt hij naar me en glimlachend stop ik de volgende kolen weer in de zak.
    Met mijn hand, die inmiddels zwart zag van de kolen, veegde ik het zweet van mijn voorhoofd waardoor er zwarte strepen verschenen op mijn voorhoofd.
    Als eindelijk ook deze zak vol is, sleep ik hem weer naar boven.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik kijk naar zijn gezichty die er zwartig uitziet met het glanzende zweetlachje.
    Het zag er lief en sexy uit tegelijk.
    Ik zie dat hij verder gaat en besluit zelf om ook verder te gaan.
    Zuchtend begin ik weer te graven.

    [folders lopen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, had het echt druk de laatste 2 dangen, maar heb nu vakantie, dus kan weer reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    MissStoran schreef:
    [ja hoezo????]
    Dean Wayne
    "Mevrouwtje hielp inperfeten, ze gaf ze geld en wou ze beschermen, daarna hebben we monsiour Vendette gebeld en we moeten haar als gevangene beschouwen"
    leg ik Cat uit. Op een een of andere manier behandelde ik haar als een klein jong kind omdat ze niet de slimste was.
    ik nam Cat even mee een stukje verder weg "ik weet dat jullie vrienden zijn en dat het moeilijk is voor je Cat maar Vendette's bevel was duidelijk en moet opgevolgd worden"


    [Het is Vedette, niet Vendette.. XD]

    Adalicia Chanel Chermène Vedette
    Ik zie hoe Cat binnen komt lopen en ik bijt even op mijn onderlip en sluit mijn ogen, als ik ze dan weer open kijk ik naar Dean. Jayy was inmiddels ook al weg. Ik hoor wat Dean allemaal tegen haar vetelt en sla even mijn ogen neer en als Dean, Cat even appart neemt kijk ik weer op. De touwen knelden nog steeds enorm in mijn huid, dus uit wanhoop probeerde ik er maar met al mijn kracht wat ik nog heb aan te trekken en proberend los te komen, maar het lijkt niet veel baat te hebben, juist het tegenpovergestelde, de touwen snijden alleen nog maar meer in mijn huid en ik kreun pijnlijk, maar ga gewoon door, ik zou en moet los komen!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 14:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (ow haha fail)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    dean wayne

    "hou je koest Vedette" roep ik naar haar als ik haar pijnlijk hoor kreunen en zie dat ze probeert los te raken.
    "als je gewoon verdomme eens doet wat je moet doen en zou luisteren was het voor jou een stuk aangenamer en voor ons makkeiljker" sis ik naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Chanel Chermène Vedette
    Ik kijk op naar Dean. 'Tuurlijk, alsof ik je zou moeten geloven met je gelul!' sis ik naar hem en probeer nog harder los te komen, het doet pijn, maar dat heb ik er nu voor over, gewoon weg hier! 'Maak me los!' sis ik dan woedend naar hem. 'Als ik los kom dan ben je nog lang niet jarig!' sis ik dan weer, hij zou me waarschijnlijk toch uitlachen om deze woorden of wat dan ook, maar let maar op, let op mijn woorden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    dean
    garijnzend akijk ik haar aan "dan kun ja lang wacthe

    [tot zondag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [tot zondag ??


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp