• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.


    Chloë Amanda Fisher.

    Een kreun verliet zijn mond waarna hij zijn vingers uit me haalde en mijn string naar beneden trok. Hij stootte bij me binnen waardoor een zachte gil mijn lippen verliet. Normaal kondig je zoiets aan, maar tja, wat kon ik verwachten van Matthew ? Ik sloeg mijn benen om zijn middel heen en beet op mijn lip om niet al te veel lawaai te maken. Ik bewoog mee op zijn tempo en vlocht mijn vingers in zijn haren vast. Ik drukte mijn lippen op zijn oor en likte langs zijn oorlel om er daarna mijn tanden in te zetten. Ik wist dat daar zijn zwakke punt zat aangezien we dit soort dingen wel vaker deden.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Een zachte gil verliet haar lippen en ik grijnsde even.Ze sloeg haar benen om mijn middel heen en beet toen op haar lip.
    Haar heupen bewogen mee op mijn tempo en haar vingers vlogt ze in mijn haren.
    Ze drukte haar lippen op mijn oor en likte langs mijn oorlel om er vervolgens haar lippen in te zetten ,een lichte kreun verliet mijn mond.
    Ze wist dondersgoed dat dat mijn zwakke plek was. Ik liet mijn handen wrijven over haar rug en wat naar haar achterste.
    Ik begon ook harder en dieper in haar te stoten e gegijg en gekreun vulde de kamer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan | The Diamond Cobra's

    'Zullen we gaan, Liam?' vroeg ik hem, 'ik heb geen zin om hier nog langer te zijn. Bij... hém.'met haar vinger wees ze in mijn richting. Ze draaide zich daarna snel om om even naar me te glimlachen als teken dat het allemaal gespeeld was. Ik knipoogde heel snel naar haar zodat Payne het niet zou zien.
    Ik kroop door het raam en liep de andere richting uit, op weg naar onze hangplek van the diamond cobra's.

    [Kort. Ö]


    Take me to wonderland


    Chloë Amanda Fisher.

    Een kreun verliet zijn lippen waardoor ik zachtjes glimlachte. Wat was ik toch goed in zwakke plaatsen van mensen. Hij begon harder en dieper te stoten waardoor ik mijn gekreun niet meer kon binnenhouden door op mijn lip te bijten. Ons gehijg en gekreun vulde de stilte in deze kamer en het zweet ontstond op mijn voorhoofd. Ik voelde dat mijn hoogtepunt dichterbij kwam en draaide ons om. Ik zette mijn handen op zijn buik en begon hem te bereiden. Ik beet terug op mijn lip en sloot mijn ogen opnieuw terwijl ik het tempo nog wat opvoerde.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Zweetpareltjes ontstonden op mijn voorhoofd en Chloe draaide ons om.Ze zette haar handen op mijn buik en begon me te berijden.
    Ik voelde hoe mijn hoogtepunt naderde en ik beet hard op mijn lip,waardoor ik de smaak van ijzer proefde.
    Ik zette mijn handen op haar heupen en liet de naar boven glijden en stopte dan bij haar borsten waar ik in begon te kneden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Chloë Amanda Fisher.

    Hij beet op zijn lip waarna hij zijn handen op mijn heupen zette en ze naar boven liet gaan. Hij stopte bij mijn borsten die hij begon te kneden waardoor een kreun mijn lippen verliet. Ik beet op mijn lip en ging nog wat sneller. Ik voelde hij me hoogtepunt kwam en begon zwaarder te ademen. Ik ging nog iets sneller en beet hard op mijn lip, maar toen ik mijn hoogtepunt bereikt had verliet een luide kreun mijn lippen. Ik bleef wel verder doen zodat Mathew ook kwam, anders was er niets aan voor hem. Ik liet mijn handen over zijn bovenlichaam glijden.

    Mathew 'Samuel ' Casagne
    Ze begon me sneller te berijden en niet veel later verliet een luide kreun haar lippen.Dat betekende dat ze haar hoogtepunt had bereikt.Ze ging verder en ik voelde ook mijn hoogtepunt naderen.
    Ook niet zoveel later was hij er en kreunde ik even luid,waarna ik het goedje in haar spoot.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Als ik haar vingers opnieuw over mijn erectie voel, verlaat een zachte kreun mijn mond. Haar handen lagen in mijn nek en haar vingers die aan mijn haren zaten gaven me kippenvel. Ik grijnsde tegen haar lippen aan en liet, expres, heel langzaam mijn vingers uit haar glijden. Ik verbrak onze kus, keek haar met een twinkeling in mijn ogen aan en likte mijn vingers af. 'Klaar voor het echte werk?' Grinnikte ik zachtjes, waarna ik met mijn knie haar benen iets verder spreiden.


    Rosalie Lauren Campbell || The Danger Bullets

    Ik grijns even als hij kreunt en ik kippenvel op zijn lichaam zie verschijnen. Aan Louis zijn haren zitten, dat was gewoon zijn zwakke plek. Ik kreun als hij zijn vingers expres langzaam uit me laat glijden. ik kijk hem aan en zie hoe hij zijn vingers aflikt. Ik grinnik even en knik. 'Altijd,' grijns ik en spreid mijn benen zelf al wat meer, zodat hij zijn gang gaan. Ik kijk Louis aan en grinnik even. Hij was echt gewoon een goede vriend van me en mijn hele lichaam snakte nu naar hem. Ik sla mijn armen weer om zijn nek en laat mijn nagels afdwalen langs zijn nek. 'Maak me gek Lou,' grinnik ik en lik over mijn lippen heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson. | The Danger Bullets.
    Zelf spreid ze haar benen ook nog wat meer en met een harde stoot kom ik in haar. Ik begin eerst heel zachtjes te stoten, maar met de minuut verhoog ik mijn snelheid. Ik breng mijn mond naar haar oor, bijt zachtjes in haar oorlel. 'Je gaat gillen,' lispel ik zachtjes, waarna ik nog een keer in haar oorlel bijt en er vervolgens over lik. Mijn linkerhand zet ik net over haar tegen de bankleuning aan, voor wat meer steun en mijn rechterhand ligt in haar nek, maar bij iedere stoot gaat die steeds een stukje verder omhoog. Ik druk mijn lippen weer ruw op tegen die van haar aan en kreun zacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Chloë Amanda Fisher.

    Ik liet me van hem vallen nadat ook hij was gekomen en stapte uit bed. Bijtend op mijn lip keek ik de kamer rond totdat ik mijn string en bh had gevonden die ik dan ook aandeed. Mijn blouseje was het volgende die ik aan mijn lichaam hing waarna ik even mijn handen door mijn haren haalde en die dan uiteindelijk in een vissengraat vlecht langs mijn linkerschouder werd gevlochten. Ik deed ook mijn shortje weer aan en daarna mijn hakken waarna ik nog wat parfum opspuit aangezien ik niet wou stinken naar het zweet.

    Matthew 'Samuel' Casagne
    Chloe ging van me af en raapte haar kleren bij elkaar om ze vervolgens weer aan te doen.
    Ik ging ook van het bed af en deed mijn boxer aan en daarna volgde de rest.
    Ik kijk haar grijnzend aan en ga axhter haar staan om haar vervolgens te omhelzem vanachteren.
    "Dat was lekker,doen we gauw weer hé."fluister ik in haar oor en laat haar dan weer los.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Chloë Amanda Fisher.

    2 armen wikkelden zich om mijn middel terwijl ik Mathew's adem tegen mijn hals voelde, "Dat was lekker, doen we gauw weer hé" fluisterde hij bij mijn oor, waarna hij me losliet. Ik begon te lachen en knikte, "Duh" was mijn antwoord op zijn niet echt vraag. Ik liep de kamer uit weer naar beneden en keek even of er al iemand was.
    "Hallooo ?" riep ik door het oude gebouw. Ik haalde mijn schouders op en ging op de stoel zitten waar ik daarnet ook op zat. Ik likte even over mijn lippen en besloot dan maar naar de stad te gaan, je wist nooit dat ik nog eens wat kon verkopen met mijn puppy-ogen.

    (mijn topics, wat heb ik allemaal gemist en waar kan ik inspringen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry, had het echt druk de laatste 2 dangen, maar heb nu vakantie, dus kan weer reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde even breed tegen de lippen van Harry aan. "Styles heeft er zin in." Murmelde tegen zijn lippen aan. Mijn handen verplaatsten zich weer naar zijn kruis waar ik weer over streelde en er af en toe een kneepje in gaf. Harry's handen gleden via mijn rug naar mijn kont en gaf er een kneepje in. We begonnen allebei ruwer te zoenen en ik kreunde af en toe wel. Allebei deden we het voor onze plezier en lust, niemand voelde geen liefde als ze seks hadden of gingen zoenen. Nee, het ging hier alleen maar om pure lust. Al behandelden ze elkaar wel normaal.
    Mijn armen legde ik in zijn nek en met mijn kont schuurde ik over zijn kruis heen, ik voelde al een erectie komen, wat me deed grijnzen.


    [Laatste reactie.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.