• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    [Wat heb ik gemist en wat kan ik met Zayn of Savannah doen? ]


    El Diablo.


    Chloë Amanda Fisher.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op, "What about no ?" vroeg ik met een ontblote glimlach. Ik deed de knopjes weer dichten schoof mijn shortje terug op mijn billen. Mijn bretellen liet ik terug op mijn schouders vallen en het knopje aan mijn shortje ging ook weer dicht. De muziek ging uit waarna ik zelf een stoel nam en voor hem plaatsnam. Ik legde mijn armen op de leuning van de stoel en liet mijn buik ertegen leunen. Ik zat dus niet echt normaal op een stoel.
    "Als je meer wil zien, moet je het maar verdienen" zei ik plagend waarna ik nogmaals over mijn lippen likte. Het was iets wat ik vaak deed, gewoon omdat ik er niet tegen kon om droge lippen te hebben.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even toen Louis en Rosalie weggingen. Daarna keek ik Harry recht in zijn ogen aan. Zonder enige twijfeling drukte ik mijn lippen op de zijne, mijn handen vonden zich een weg naar zijn kruis en streelde erover. Een grijns kwam op mijn lippen. Mijn hand ging in zijn donkerbruine krullen en beet speels in zijn onderlip.
    Ik kreunde even en verplaatste mezelf een beetje. Mijn benen gespreid recht op Harry's schoot.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    "What about no ?"zei ze met een ontblote glimlach en ze begon haar kleren weer aan te trekken.
    Ze nam dan en stoel en zette die voor me en ging erop zitten op een speciaale manier."Als je meer wil zien, moet je het maar verdienen" zei ze waarna ze over haar lippen likte.
    "Zeg me dan wat ik moet doen cheri."grijns ik.Als ik iets wilde deed ik er wel wat voor hoor en Chloe had een mooi lichaam.Ik liet mijn blik er nog even op branden en daarna keek ik weer in haar ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Chloë Amanda Fisher.

    "Zeg me dan wat ik moet doen Cherie" grijnsde hij. Mijn mondhoeken krulden lichtjes naar boven en dezelfde fonkeling verscheen in mijn ogen.
    "Moest ik dat weten huh" zei ik grijnzend. Ik zette mijn tanden in mijn onderlip en bleef hem aankijken. Even keek ik rond waarna ik terug een ontblote glimlach om mijn lippen kreeg.
    "Jij moet strippen voordat ik helemaal uit de kleren ga" zei ik beslist. Ik liet mijn vingers over zijn kaaklijn glijden, zo door naar zijn hals.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Haar mondhoejes krulden wat naar boven en weer verscheen die fonkeling in haar ogen.
    "Moest ik dat weten huh" zei ze dan grijnzend ,ze beet dan even in haar onderlip. Ze keek even rond en glimlachte haar tanden bloot,alsof ze een idee had gekregen."Jij moet strippen voordat ik helemaal uit de kleren ga" zei ze beslist.
    "Hmm."zei ik bedenkelijk en voelde dan haar vingers over mijn kaaklijn haar richting mijn hals.Ik nam haar hand vast en grijnsde dan licht.Ik boog wat naar haar toe,waardoor onze gezichten 5 centimeter van elkaar verwijder waren.
    "Is goed,maar dat doen we boven wel."fluisterde ik waarna ik opstond en haar meenam naar boven,naar 1 van de zoveel kamers.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Chloë Amanda Fisher.

    "Is goed, maar dat doen we boven wel" fluisterde hij waarna hij opstond en me meetrok naar boven, waarschijnlijk naar 1 van de tientallen kamers hier. Ik deed een deur open en trok hem mee naar binnen waarna ik neerzakte op het bed die er stond. Een krakend geluidje was het gevolgd daarvan maar dat boeide me niet echt. Ik keek rond en zag in een hoekje een radio staan. Perfect, anders moest ik zelf nog beginnen zingen. Ik keek naar de, gestolen, cd's die ernaast lagen en legde er uiteindelijk 1 op. Rustig liep ik terug en zakte neer op het bed, waarna ik mijn handen achter me zette en hem afwachtend aankeek.
    "Begin maar".

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Chloe deed een deur open en zakte dan neer op het bed die een krakend geluid maakte.
    Ze vond dan een radio en stond dan op om 1 van de vele cd erin te steken en algauw speelt er een liedje af.
    Ze ging weer terug op het bed zitten en keek me dan afwachtend aan.
    "Begin maar". zei ze en ik grijnsde weer.Langzaam deed ik mijn rits van mijn trui open en liet ik die dan op de grond vallen waarna ik mijn T-shirt omhoog deed en dan uiteindelijk ook uitdeed en haar richting gooide.
    Ik beeet even op mijn lip en begon mijn riem open te doen en liet dan mijn broek afzakken.ALs het liedje gedaan was liep ik naar haar toe en ging ik boven haar hangen."Als je wil mag jij de finale doen."grijnsde ik naar haar en daarmee bedoelde ik mijn boxer uit doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Chloë Amanda Fisher.

    Ik beet op mijn lip terwijl ik keek hoe hij zichzelf ontdeed van zijn kledij. Ik week uit voor het shirt dat mijn kant uitkwam waarna ik keek hoe ook zijn broek op de grond belandde. De muziek stopte waarna hij naar me toeliep en boven me ging hangen.
    "Als je wil mag jij de finale doen" zei hij grijnzend. Ik liet mijn onderlip los en liet opnieuw mijn vingers over zijn kaak glijden. Ik boog wat voorover en plantte mijn lippen op die van hem. Het was wel iets dat vaker gebeurde eigenlijk, we zochten er al lang niets meer achter. Ik liet mijn handen naar beneden glijden, langs zijn buik en liet ze rusten op zijn achterste.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Haar vingers gleden weer langs mijn kaak,ze boog zich wat voorover en plante dan haar lippen op de mijne.
    Gewillig zoende ik haar terug en ik glimlachte tegen haar lippen aan toen ik haar handen langs mijn buik voelde gaan en ze dan op mijn achterste voelde.
    Ik beet zachtjes op haar onderlip voor toestemming,want ik wilde wat meer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Chloë Amanda Fisher.

    Hij beet zachtjes op mijn onderlip waardoor automatisch mijn lippen een stukje uit elkaar gingen. Mijn tong gleed zijn mond binnen en streek langs de zijne. Ik ging wat meer naar achteren, zonder de het contact tussen onze lippen te verbreken, en ging terug liggen om mijn rug. Ik legde mijn handen in zijn nek en streek af en toe met mijn duim over zijn kaak heen. Ik liet mijn handen terug afdwalen naar zijn rug en maakte mijn lippen los en verplaatste ze naar zijn nek. Ik zoog het bloed in zijn nek naar boven en liet af en toe mijn tong over het stukje vel gaat die tussen mijn tanden zat geklemd.

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even toen Louis en Rosalie weggingen. Daarna keek ik Harry recht in zijn ogen aan. Zonder enige twijfeling drukte ik mijn lippen op de zijne, mijn handen vonden zich een weg naar zijn kruis en streelde erover. Een grijns kwam op mijn lippen. Mijn hand ging in zijn donkerbruine krullen en beet speels in zijn onderlip.
    Ik kreunde even en verplaatste mezelf een beetje. Mijn benen gespreid recht op Harry's schoot.


    Harry Edward Styles || The Danger Bullets
    Outfit
    Ik frons even en kijk Louis en Rosalie en Louis na en frons even. 'Ik dacht dat we een kwartetje gingen doen?!' roep ik ze dan lachend na, maar ik krijg geen antwoord en de deur wordt met een klap dicht geslagen en ik haal dan mijn schouders op. 'Dan niet hè.' zeg ik dan en kijk weer naar Mackenzie en grijns. 'Dan vermaken we ons wel met ons tweeën.' zeg ik en voel dan ook al snel haar lippen op de mijne en ik zoen haar mat ruw terug en mijn handen liggen op haar heupen. Ik voel haar handen dan langzaam omlaag glijden en strelen over mijn kruis en kreun dan kort tegen haar lippen aan en lust zal nu wel in mijn ogen staan. Haar handen verplaatsing zich dan al weer snel, te snel naar mijn menig, naar mijn krullen en ik grom even kort. Ze bijt dan speels in mijn onderlip en ik doe hetzelfde terug en als ze dan beter gaat zitten , haar benen gespreid aan weerszijde van mijn benen recht op mijn schoot. Ik laat dan mijn handen via haar rug omlaag glijden naar haar kont waar ik mijn handen dan ook op laat rusten en soms even plagerig in knijp. Het kom me nu echt niet meer schelen dat hier nog anderen mensen zitten.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grijnsde even breed tegen de lippen van Harry aan. "Styles heeft er zin in." Murmelde tegen zijn lippen aan. Mijn handen verplaatsten zich weer naar zijn kruis waar ik weer over streelde en er af en toe een kneepje in gaf. Harry's handen gleden via mijn rug naar mijn kont en gaf er een kneepje in. We begonnen allebei ruwer te zoenen en ik kreunde af en toe wel. Allebei deden we het voor onze plezier en lust, niemand voelde geen liefde als ze seks hadden of gingen zoenen. Nee, het ging hier alleen maar om pure lust. Al behandelden ze elkaar wel normaal.
    Mijn armen legde ik in zijn nek en met mijn kont schuurde ik over zijn kruis heen, ik voelde al een erectie komen, wat me deed grijnzen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Ze opend haar mond een stukje en algauw vonden onze tongen elkaar.
    Ze ging wat meer naar achreren zonder haar lippen van de mijne te halen en ging dan liggen.Ik plaatste mijn handen naast haar en ik ging boven haar hangen.Haar handen plaatste ze nu in mijn nek en af en toe streelde ze mijn kaak met haar duim.Haar handen plaatste ze nweer op mijn rug en ze liet mijn lippen los om ze vervolgens in mijn nek te plaatsen.Net als een soort van vampier zoog ze het bloed naarboven en kon ik het niet laten om een zachte kreun te laten."En nu heb ik het vervolg van jou stripact toch verdient.zeg ik grijnzend,want ik kreeg nu wat behoefte aan sex.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Chloë Amanda Fisher.

    Een zachte kreun verliet zijn lippen waarna ik nog een laatste keer mijn tong over het gevoelige stukje huid liet gaan en het losliet. Ik kroop vanonder hem vandaan en maakte de vlechten in mijn roze/paarse haren los. Ik likte even over mijn lippen en haalde een hand door mijn haar. De muziek zette ik weer aan waarna ik begon met mijn hakken uit te doen. Ik werd een stuk kleiner en liet opnieuw mijn bretellen van mijn schouders zakken terwijl mijn heupen meewiegden op de muziek. Ik opende het knopje van mijn short terwijl ik Mathew bleef aankijken met een zwoele blik. Het shortje viel van mijn lichtgetinte billen waarna ik de knopjes van mijn blouseje opende. Het stukje stof viel van mijn schouders waardoor de zwarte, kanten Bh en mijn zwarte string het enige was wat ik nog aanhad. Ik stapte terug naar het bed en ging op zijn schoot zitten, mijn benen elk aan een kant.