• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nereah Aseria

    Ik liep naar binnen, en stampte m'n voeten zo goed mogelijk uit. Vanaf de gang riep ik: `Wie willen er mee naar de stad?´ Waarna ik mijn hoofd in de deuropening liet zien. In de kamer zaten alleen maar Luna, Vanessa en Shawn.
    `Of willen jullie de hele dag binnen zitten?´ Grinnikte ik.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [ stelletje stalkers ;p ]

    Brandon Andrew Norrington

    "Brandooooooon!" riep Victoire naar mij. " Viiiicccccy!" riep ik even vrolijk terug en keek haar met een brede glimlach aan. "Zin om naar Parijs te gaan?" vroeg ze me. " Tuurlijk, wat dacht je dan." zei ik met een grijnsje en moest lachen dat ze zo naar boven moest kijken. Het was zo'n schattig gezicht. Ik woelde door haar haar. " Hey, je mag echt nog wel eens zo'n chocolademelk maken hoor, ze was heerlijk" zei ik glimlachend. Ik trok mijn muts wat verder over mijn haar en zorgde dat er wat piekjes uitstaken, zoals altijd. " Wie gaat er nog mee?" vroeg ik na een tijdje. Ik keek haar met een vragende blik aan.


    Shawn Matthew Bronxx

    Ik keek op toen Nereah binnenkwam en vroeg of we zin hadden om mee naar de stad te gaan. Even keek ik naar Vanessa en Luna. Ik had de hele dag al niet veel bij hen geweest, dus misschien was het wel eens beter om mee te gaan. " Ik ga wel mee.." zei ik zacht, met een korte blik op Nereah.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 15:41 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Victoire
    "Viiiicccccy!" Riep Brandon vrolijk terug, en ik grinnikte. "Tuurlijk, wat dacht je dan." zei hij met een grijnsje, waarna hij lachte en door mijn haar woelde. "Yay, dan doe ik dat!" lachte ik vrolijk. Hij trok zijn muts iets verder over zijn haar, en deed zijn haar goed. Ik glimlachte, en trok een plukje dat een beetje gek zat weer recht. "Zo." zei ik vrolijk. "Wie gaat er nog meer mee?" Hij keek me vragend aan. "Uhm, Nereah, Alex en..." Nereah was intussen naar boven gelopen. "Iedereen die Nereah kan overtuigen om mee te gaan, denk ik" Zei ik met een vrolijk lachje.


    And right from that moment, you took my breath away.

    RabidKiller schreef:

    Shawn Matthew Bronxx

    Ik keek op toen Matheo binnenkwam en vroeg of we zin hadden om mee naar de stad te gaan. Even keek ik naar Vanessa en Luna. Ik had de hele dag al niet veel bij hen geweest, dus misschien was het wel eens beter om mee te gaan. " Ik ga wel mee.." zei ik zacht, met een korte blik op Matheo.


    |Hahaha, schat, ik ben Nereah:P|

    Nereah Aseria

    `Wie willen er mee naar de stad? Of willen jullie de hele dag binnen zitten?´
    "Ik ga wel mee.." Hoorde ik Shawn zacht zeggen.
    `Oké, kom op, anders zijn ze dadelijk al weg. Snel rende ik naar buiten, en viel door mijn enthousiasme bijna toen ik bij Alex was om hem te zeggen dat Shawn ook mee ging.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [ facepalm. I'm so sorry ;p zal meteen wijzigen n_n ]

    Brandon Andrew Norrington

    " Dan gaat iedereen wel mee, als Nereah hen moet overtuigen." zei ik met een glimlachje. Zij was zo spontaan dat iedereen wel mee wilde gaan. Ik beet wat op mijn lip, wat een slechte gewoonte van me was, wat ik altijd deed als ik moest wachten op iets of moest nadenken. Waarschijnlijk was dat begonnen toen ik die snakebites liet zetten. Toen kon ik er ook niet afblijven, en dat is nooit echt overgegaan. Ik sprong even op en neer om het wat warmer te krijgen toen een koude bries me weer deed rillen. " Die kou wordt nog wel wennen.."


    Shawn Matthew Bronxx

    Ik liet haar voor me lopen en keek nog naar Vanessa en Luna voordat ik naar de gang ging. Daar deed ik mijn jas aan en een sjaal. Mijn handschoenen lagen nog in mijn kamer, dus rende ik er eerst terug heen om ze te gaan halen. Terwijl ik ze aandeed, liep ik al terug naar buiten, het trapje af. De anderen stonden in de sneeuw te wachten. Stil liep ik erheen en glimlachte flauwtjes toen ik bij ze was.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    [wéér in slaap gevallen, net wakker, shame on me.]
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Dan gaat iedereen wel mee, als Nereah hen moet overtuigen." zei Brandon met een glimlachje, en ik knikte. "Klopt" zei ik met een klein lachje. Brandon beet op zijn lip, en ik keek met een schuin hoofd naar hem. Met een klein glimlachje keek ik toen om meheen. Hij begon op en neer te springen, waarschijnlijk om wat warmer te worden. "Die kou wordt nog wel wennen.." Ik glimlachte. "Daar wen je echt wel aan." zei ik vrolijk, en keek om me heen. Nereah was weer terug gekomen, en Shawn kwam aanlopen, toen hij bij ons was glimlachte hij flauwtjes. "Gaan we?" vroeg ik toen.

    Alex James Adams
    Nereah kwam aan rennen en viel bijna, toen ze weer bij ons was. Opnieuw ving ik haar op. "Moet jij altijd vallen?" Zei ik met een klein lachje, waarna ik haar los liet. Ik glimlachte toen Shawn aan kwam lopen. "Hai." zei ik toen maar. "Gaan we?" Vroeg Victoire toen, en ik knikte en keek naar de anderen. Ik wist niet precies hoe we er moesten komen, of we gingen lopen of dat we er anders konden komen. Ik keek de anderen vragend aan. "Hoe gaan we eigenlijk in Parijs komen?" Ik voelde me best wel dom toen ik het vroeg, maar ik zou me nog veel dommer voelen als ik het gewoon niet wist.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Nereah Aseria

    "Moet jij altijd vallen?" Zei Alex met een klein lachje, waarna hij me los liet.
    `Eigenlijk niet, maar drie keer is scheepsrecht, hè?´ Lachte ik. Als het zo door ging was ik vanmiddag blauw van het vallen.
    "Hai." Zei Alex toen Shawn aan kwam lopen.
    `Je bent er,´ Zei ik lachend.
    "Gaan we?" Vroeg Victoire.
    "Hoe gaan we eigenlijk in Parijs komen?" Alex keek ons vragend aan.
    `I got no idea, wie wel?´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    |Arme jij, jezelf gewoon 10000 x knijpen totdat je niet meer in slaap valt:P|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [ weet niet zeker of ik vanavond nog kom. we gaan film kijken.. miss nog laat n_n ]

    Brandon Andrew Norrington

    "Daar wen je echt wel aan." zei Victoire tegen me. Ik knikte met een glimlachje op wat ze zei en zag toen Nereah en Shawn een paar seconden later na haar aankomen. Hij glimlachte naar ons toen hij er was. Shawn was nooit een man van veel woorden geweest. Ik glimlachte even naar hem terug. "Hai." zei Alex tegen hem. Ik keek even van Victoire naar Nereah en dan naar Alex toen ze elk iets begonnen zeggen. "I got no idea, wie wel?" vroeg Nereah. Ik stopte met bijten op mijn lip en keek haar aan. " Erm.. misschien met de bus ofzo?" zei ik , omdat dat het eerste was wat er in me opkwam. Ik had eigenlijk geen idee hoe ver het vanaf hier was om naar het centrum van de stad te gaan.



    Shawn Matthew Bronxx

    " Hai" zei Alex tegen me. Ik stak even als begroeting mijn hand op en keek naar de anderen. " Je bent er" zei Nereah lachend. " Ja.." zei ik met een flauw glimlachje. Dat weet ik nou zelf ook wel. dacht ik sarcastisch, maar ik hield mijn mond. Alex vroeg hoe we in Parijs kwamen en Nereah en Brandon zeiden er iets op terug. Ik stak mijn handen in de zakken van mijn jas en verstopte mijn mond in mijn sjaal, om het wat warmer te krijgen.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Nereah Aseria

    " Erm.. misschien met de bus ofzo?" Antwoordde Brandon terug.
    `Oké, en waar is die?´ Vroeg ik terwijl ik om me heen keek. Nergens zag ik en halte, maar dat kon ook aan mij liggen. Ik wreef in mijn handen die nu toch wel een beetje koud begonnen te worden.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Waar is iedereen en wat is er gebeurt? Sorry ik ben een paar dagen heel goed ziek geweest]


    Bowties were never Cooler

    [Waar kan ik inspringen, later begonnen]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [ze staan buiten, ze gaan zo naar Parijs, Nereah is nog binnen geweest om te vragen of de rest ook komt, anders hebben je chars gewoon even na gedacht en komen ze toch nog? :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Alis Eira Howell
    Ik dacht even na of ik ook Parijs in wilde. Natuurlijk, waarom dacht ik nog na? Ik haalde mijn tasje uit mijn kamer met mijn portemonee enzo erin en mijn trenchcoat voor ik snel achter de rest aan naar buiten liep. Mijn haar zat los, wat ik vaak echt verschrikkelijk vond, maar het moest maar. Tijd om het goed op te steken had ik nu toch niet. "Ik ga ook mee." zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik veegde wat plukjes haar uit mijn gezicht en keek de groep rond. We waren echt een bont gezelschap. Ik hoopte maar dat ik vrienden zou maken, anders zou het echt een eenzame vakantie worden hier in Parijs.


    Bowties were never Cooler

    [btw, ik post zo ;p ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?