• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nereah Aseria

    Alex trok ook zijn jas aan, en liep naar buiten. Ik zag dat hij glimlachte, en diep adem haalde.
    Ik bleef versteend staan toen ik voelde dat ik weet veranderde. Niet nu, niet nu! Dacht ik terwijl ik probeerde om mijn gedrag te behouden. Het kind in mij was moe, en wilde plaats maken voor de stille Nereah.
    "Kom je nog?" Werd ik uit mijn gedachten gehaald. Meteen kreeg ik weer een vrolijke bui. Hoe deed hij dat? Lachend rende ik de deur uit, en de trap af. Bijna glee ik uit toen ik naast hem stond.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    Nereah bleef even twijfelend staan, maar toen kwam ze toch aan rennen. Ze gleed bijna uit toen ze naast me stond, en ik ving haar op. "Uitkijken, het is glad hier." Lachte ik, terwijl ik haar los liet. Ik grinnikte nog even na, en keek Nereah vrolijk aan.
    Ik bleef even staan, rende toen weg en maakte een sneeuwbal. "VANGEN!" Riep ik vrolijk, en gooide de sneeuwbal naar haar toe.


    And right from that moment, you took my breath away.

    "Uitkijken, het is glad hier." Lachte hij terwijl hij me los liet. Hij keek me vrolijk aan, bleef even staan, en rende toen weg. Ik zag hoe hij een sneeuwbal maakte, en vrolijk riep: "VANGEN!" Ik probeerde de sneeuwbal te ontwijken, maar was te laat. Lachend pakte ik ook een klomp sneeuw, en riep: `Wacht maar, deze is voor jou!´ Waarna ik hem naar Alex toe gooide.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    "Wacht maar, deze is voor jou!" Riep Nereah, waarna ze een klomp sneeuw naar me toe gooien. Snel sprong ik opzij, waardoor de sneeuwbal net langs me vloog.
    Snel maakte ik nog een sneeuwbal, die ik weer gooide. Ik lachte: Lekker kinderachtig doen, het was echt heel lang geleden dat ik dat voor het laatst had gedaan. Ik wreef in mijn handen, die nogal koud begonnen te worden, en haalde mijn handschoenen uit mijn jaszakken. Ik trok mijn mouwen over mijn handen, en keek vrolijk naar Nereah.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Lachend pakte ik ook een klomp sneeuw, en riep: `Wacht maar, deze is voor jou!´ Waarna ik hem naar Alex toe gooide. Jammer genoeg sprong hij opzij waardoor de sneeuwbal hem miste. Hij maakte nog een sneeuwbal, en lachte. Alex wreef in zij handen, en haalde zijn jaszakken, en trok zijn mouwen over zijn handen. Vrolijk keek hij me aan.
    `Heb je het koud?´ Vroeg ik plagerig nadat ik weg gedoken was, en in de sneeuw was beland. Snel sprong ik op doordat ik de koude sneeuw voelde.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    "Heb je het koud?" Vroeg ze plagerig, waarna ze in de sneeuw viel omdat ze wegdook. Daarna sprong ze weer op. Ik lachte. "Een beetje" Riep ik grijnzend terug. waarna ik naar haar toe liep. Ik zag dat ze nog een beetje sneeuw in haar haar had, en keek haar aan. "Je.. ehm, je hebt nogal veel sneeuw in je haar." Zei ik grijnzend. Ik wist niet goed of ik het nou uit haar haar moest halen, of dat ik het haar zelf moest laten doen. Ik was nou eenmaal nooit zo goed met meisjes, daar kon ik niet echt iets aan doen.


    And right from that moment, you took my breath away.

    [ who, ik heb blijkbaar veel gemist, voor eens 1 avond niet te posten x3 Ik drop Brandon en Shawn zometeen wel ergens ;p ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    [hahaha, jupp.]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Brandon Andrew Norrington

    Ik zat tegen het aanrecht aan leunend met mijn chocolademelk in mijn handen in de damp te blazen. Het was nog heet, maar ik wilde gewoon drinken. Mijn chocolademelk was net uit de magnetron gekomen, omdat ik nog zo laat kwam aanrennen dat ik ook nog wat wilde. Ik had de rest van het gesprek tussen Victoire en Matteo niet echt gevolgd. Voorzichtig probeerde ik een slokje te nemen. De warme vloeistof verspreidde zich over mijn mond en gleed toen in mijn keel. Even glimlachte ik tevreden toen ik de chocolademelk proefde en ging toen verder met drinken. Dit was echt een van de leukste dingen die je kon doen in de winter. Gezellig binnen zitten met vrienden en een warme mok in je handen. Ik keek even naar buiten terwijl ik nog wat korte slokjes nam.


    Shawn Matthew Bronxx

    Terwijl de muziek in mijn oortjes verder ging, zat ik verder te tekenen aan mijn tekening waar ik in de bus mee begonnen was. Ik had geen besef van tijd meer, zoals gewoonlijk, wanneer ik me kwijt kon in mijn eigen wereld. Waarschijnlijk zaten de anderen wel allemaal in de woonkamer en was ik weer een van de weinigen die er niet was, maar dat maakte me niet zoveel uit. Ik keek even nadenkend naar wat ik al had terwijl ik op mijn lip beet. Engelen die uit de hemel ontsnappen via lakens die aan elkaar geknoopt waren. Hoe verzon ik het soms toch. Ik zuchtte even en begon verder met mijn tekening.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Luna June River

    Ik liep een beetje stil rond door het huis. Maar al snel had ik daar geen zin meer in en liep naar de woonkamer. Ik zag Vanessa in één van de stoelen zitten. Ik plofte neer op de stoel naast haar. ''Hooii.'' zei ik vrolijk.
    Ik keek even naar het setje dat ik aanhad. Eén van de weinige keren dat ik geen spijkerstof aan had.


    Do what people say you can't.

    Nereah Aseria

    "Een beetje" Riep Alex grijnzend terug. waarna hij naar me toe liep. Hij keek me aan. "Je.. ehm, je hebt nogal veel sneeuw in je haar." Grijnzend keek hij me aan. Ik probeerde het eruit te halen, maar faalde.
    `Waar dan?´ Vroeg ik verwijl ik één van mijn vlechtjes bekeek op sneeuw.

    |sorry voor de late ractie, maar me oma is er. (niet dat dat een rede is om te stoppen, hoor;) ik kan 2 dingen tegelijkertijd;))|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Vanessa 'Lilia' Rodrigues
    Ik keek even rond en zag Luna afkomen.
    Ze plofte neer op de stoel naast de mijne en zei vrolijk hoi.
    "Hey, Luna."zei ik.Ze had mooie kleren aan vandaag.
    "Het is hier zo koud."mompelde ik tegen mezelf.

    Matheo 'Elliot' Frost
    "Zin om zo naar buiten te gaan?" hoorde ik haar vragen en ik keek even naar haar en dan naar het raam.
    Het sneeuwen was gestopt en het landschap was helemaal wit."Ja ,lijkt me leuk."zeg ik met een glimlachje en drink dan de chocomelk op.
    Ik keek even naar Brandon die hier ook zat."Ga je ook mee?"vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brandon Andrew Norrington

    Ik keek op toen ik Matheo hoorde. "Ga je ook mee?" vroeg hij me. Even wierp ik een blik in de mok chocolademelk en keek dan terug naar buiten. " Ehm... ik kom zo wel. Als ik deze op heb." zei ik terwijl ik terug naar Matheo keek met een flauw glimlachje. Ik wilde graag naar buiten, maar ik wilde mijn lievelingsdrank niet koud laten worden, nu hij voor mij op perfecte temperatuur was. Nu ik het besefte, was ik best erg. Soms had ik wel van die autistische trekjes: eerst dit, en daarna pas dat. Andersom gáát níet!


    Shawn Matthew Bronxx

    Terwijl de muziek in mijn oortjes verder ging, zat ik verder te tekenen aan mijn tekening waar ik in de bus mee begonnen was. Ik had geen besef van tijd meer, zoals gewoonlijk, wanneer ik me kwijt kon in mijn eigen wereld. Waarschijnlijk zaten de anderen wel allemaal in de woonkamer en was ik weer een van de weinigen die er niet was, maar dat maakte me niet zoveel uit. Ik keek even nadenkend naar wat ik al had terwijl ik op mijn lip beet. Engelen die uit de hemel ontsnappen via lakens die aan elkaar geknoopt waren. Hoe verzon ik het soms toch. Ik zuchtte even en begon verder met mijn tekening.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    |Nereah is back in town!|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    "Waar dan?" vroeg ze, terwijl ze de sneeuw uit haar haar probeerde te halen, wat niet echt lukte. Ik grinnikte, en deed mijn handschoenen uit. Ik plukte de sneeuw uit Nereah's vlechtjes. "Draai je eens om, dan kan ik de sneeuw daar ook uit je haar krijgen." zei ik met een klein glimlachje. Ik wreef in mijn handen en wachtte tot ze zich om zou draaien. Ik voelde me vreemd genoeg wel op mijn gemak bij Nereah, wat ik normaal niet had bij meisjes. Ik keek haar vrolijk aan, terwijl ik nog een laatste beetje sneeuw uit haar haar haalde.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik glimlachte toen Matheo instemde met mijn idee. "Ga je ook mee?" Vroeg hij aan Brandon, die vervolgens zei dat hij zo wel zou komen. Ik glimlachte vrolijk en sprong op van het aanrecht, "Kom op dan!" zei ik, waarna ik vrolijk naar de kapstok huppelde, mijn jas pakte en aan deed, mijn muts op zette en mijn handschoenen aan deed. Ik bleef nog heel even wachten, maar daarna was ik zo ongeduldig dat ik toch maar de deur opende en voorzichtig de trap af liep. Daar zag ik Nereah en Alex staan, maar ik bleef nog even wachten en keek naar boen.


    And right from that moment, you took my breath away.