• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [doe jij maar, want ik ga nu douchen hahaha]


    And right from that moment, you took my breath away.

    |hahaha, ok;)|

    Nereah Aseria

    Ik spitste mijn oren toen ik iemand hoorde zingen. Ik draaide me om, en zag hoe Alex de trap af kwam lopen. Eigenlijk had ik mijn slechte bui nog, maar op de één of andere manier verdween deze een beetje.
    `Klinkt niet slecht...´ Antwoordde ik noncelant zonder er bij na te denken dat dit best stom moest klinken.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    "Klinkt niet slecht..." Hoorde ik iemand vaag zeggen, door de muziek heen. Het was Nereah. Ik schrok op en stopte meteen met zingen. "Uhm, oeps.. Betrapt" zei ik met een klein grijnsje en een licht blosje op mijn gezicht. Ik zong altijd zonder dat ik het door had, en dan vergat ik nog wel eens dat er mensen bij waren. Ik glimlachte en plofte naast Nereah op de bank neer, waardoor mijn beanie van mijn hoofd viel. Ik zuchtte en zette het ding weer op. Mijn haar werkte niet altijd mee, en dan kwamen beanies toch wel goed van pas.


    And right from that moment, you took my breath away.

    (wie wil met Vanessa of Matheo praten ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Vic staat in de keuken, als matheo toch nog chocolademelk wilt ahaha ^^]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Nereah Aseria

    "Uhm, oeps.. Betrapt" Zei hij met een klein grijnsje en een lichte blos dat best schattig stond.
    `Maakt niet uit hoor, je kan beter mooi zingen, maar het zelf niet door hebben, als het wel weten, maar het niet kunnen.´ Ik zag hoe hij naast me op de bank plofte. Zijn beanie viel van z'n hoofd, zuchtend zette hij hem weer op.
    `Waarom verberg je je haren achter een beanie? Zo zonder is het ook leuk!´ Ik had mijn goede humeur weer helemaal terug, zonder de verandering van net. Misschien was dit kamp dan toch niet zo stom... Zeker niet met de meiden en jongens uit deze groep.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    Ik lachte, Nereah was helemaal vrolijk. "Maakt niet uit hoor, je kan beter mooi zingen, maar het zelf niet door hebben, als het weten, maar het niet kunnen." Ik glimlachte. "Dat is waar." "Waarom verberg je je haren achter een beanie? Zo zonder is het ook leuk!" zei ze toen. Ik grinnikte om Nereah's vrolijkheid. "Nahh, het zat nogal gek." zei ik met een klein glimlachje, "Dus dan maar een beanie." Ik keek haar vrolijk aan: ze had me aangestoken met haar vrolijkheid. Dat gebeurde niet heel vaak, maar als ik vrolijk was, bleef dat wel even. Dit ging echt wel leuk worden.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Matheo 'Elliot' Frost
    Ik zuchtte eventjes zacht,ik kreeg nu toch zin in chocomelk.
    Ik besloot toch een kopje te gaan halen en ik liep richting de keuken.
    Victoire stond daar waarschijnelijk de chocomelk te maken."Hey."zei ik met een glimlachje en zocht dan in de kasten achter een kopje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Matheo kwam ook de keuken in lopen. "Hey," zei hij, en begon een kopje te zoeken. "Hii. Daar staan de kopjes." zei ik, en wees naar het kastje waar de kopjes stonden. Ik ging niet nog een keer zo idioot veel moeite doen voor een kopje. "Ook chocolademelk?" vroeg ik, terwijl ik een slokje van mijn thee nam, waarna ik een moeilijk hoofd trok: te heet. Veel te heet. Tong verbrand ook. Ik grinnikte, ik kon heel veel heet drinken, maar dit was toch iets te heet. Ik was iets te enthousiast altijd.


    And right from that moment, you took my breath away.

    "Maakt niet uit hoor, je kan beter mooi zingen, maar het zelf niet door hebben, als het weten, maar het niet kunnen."
    "Dat is waar."
    "Waarom verberg je je haren achter een beanie? Zo zonder is het ook leuk!"
    "Nahh, het zat nogal gek." Ik zag een klein glimlachje te voorschijn komen, en lachte ook. `Ze zeggen dat je haar altijd goed bij je gedrag past, hè?´ Zei ik zo lief mogelijk.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [ergens waar ik heen kan gaan met Luna?]


    Do what people say you can't.

    Matheo 'Elliot' Frost
    "Hii. Daar staan de kopjes." zei ze en wees naar het kastje.Ik glimlachte even en haalde dan een kopje uit de juiste kast.
    "Ook chocolademelk?" vroeg ze dan terwijl ze een slokje nam van haar eingendrankje wat vast thee was.
    Ik knik even."Ja ik heb er zin in."zeg ik dan en vond de poeder waar ja dan iets over moest gieten.
    "Moet ik er melk of water over doen?"vroeg ik Victoire dan. Ik haf toe dat ik een ramp was ik dingen die temaken heeft met voedsel of drank maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Ja, ik heb er zin in." Zei hij. Matheo vroeg of hij water of melk over de poeder moest doen. "Melk natuurlijk.." lachte ik vrolijk. Ik zette mijn kopje op het aanrecht, en liep naar hem toe. "Hier, ik doe het wel." Zei ik, terwijl ik het kopje van hem over nam. Ik maakte de chocolademelk klaar en zette het in de magnetron, en die aan. Ik huppelde weer terug naar mijn thee en ging op het aanrecht zitten, terwijl ik vrolijk met mijn benen wiebelde. "Mooi hier, hè?" zei ik toen vrolijk.
    Alex James Adams
    "Ze zeggen dat je haar altijd goed bij je gedrag past, hè?" Zei ze liefjes. Ik lachte. "Dat kan nog best kloppen." Lachte ik, terwijl ik naar haar haar keek. "Hm, nou, jouw haar zit mooi, dus het zal wel kloppen." zei ik met een knipoog en een vrolijk grijnsje. Ik grinnikte: normaal was ik nooit zo, maar ach, eens moet de eerste keer zijn. Hopelijk nam ze het niet te serieus; Nereah was een leuk meisje, daar niet van, maar ik was niet verliefd. Als ik verliefd was, had ik nooit zo durven doen. Ik glimlachte.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:24 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    "Ze zeggen dat je haar altijd goed bij je gedrag past, hè?"
    "Dat kan nog best kloppen." Lachte Alex terwijl hij naar mijn haar keek. "Hm, nou, jouw haar zit mooi, dus het zal wel kloppen."
    Ik glimlachte vrolijk, `Zolang je maar niet denk dat ik schattig ben zoals die andere zeggen. Want daar kan je je goed in vergissen.´ Amuserend dacht ik terug aan een paar jaar terug toen ik nog in groep zeven zat. Toen had ik samen met een paar jongens de leraar waar we zo'n hekel aan hadden aan zijn bed vast gemaakt met plastic folie. Dat was de beste kamp nacht ooit. Toch kon niemand geloven dat zij echt met dat idee was gekomen.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Matheo 'Elliot' Frost
    "Melk natuurlijk.." lachtte ze vrolijk en zette haar kopje neer en liep naar me toe."Hier, ik doe het wel." zei ze en nam het kopje van mij over.
    Ze deed de melk erover en zette het kopje in de magnetron.
    Ze huppelde weer terug en ging op het aanrecht zitten."Mooi hier, hè?" zei ze vrolijk en ik knikte even.
    "Het is hier echt fantastisch."zeg ik met een glimlachje.Mischien zou ik later hier een huisje kopen in Parijs.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH