• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xElounor schreef:
    [ergens waar ik heen kan gaan met Luna?]


    (Vanessa zit nog alleen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alex James Adams
    "Zolang je maar niet denk dat ik schattig ben zoals die andere zeggen. Want daar kan je je goed in vergissen." Glimlachte ze vrolijk, en ze leek ergens aan te denken, en het was blijkbaar heel grappig. "Hmmm. En waarom dat dan? A penny for your thoughts?" voegde ik er met een klein grijnsje aan toe, want ik wilde wel weten waarom ze zogenaamd niet schattig was, en wat er zo grappig was. Ik grinnikte, er zou wel weer iets komen wat helemaal niet bij haar paste, maar ik mocht niet oordelen, dacht ik maar, en wachtte af.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Hij knikte. "Het is hier echt fantastisch." Zei hij met een klein glimlachje. "Zeker... Ik vond het altijd geweldig, als we in de vakantie weer eens hierheen gingen." Ik voelde een brok in mijn keel opkomen. Wáárom. Wáárom nou weer. Ik had me er van tevoren al op voorbereid dat het moeilijk zou zijn. Ik was sinds vorig jaar niet meer in Parijs geweest, niet in Frankrijk überhaupt. Ondanks de 9 die ik stond was ik gestopt met Frans. Overdreef ik niet een beetje? Ik zuchtte, en glimlachte toen maar weer. Ik ging hier niemand mee lastig vallen.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Nereah Aseria

    "Hmmm. En waarom dat dan? A penny for your thoughts?"
    Ik lachte om zijn woorden.
    `Ik was op kamp met groep zeven... Het was de laatste avond, en ik wou samen met een paar jongens nog een leraar terug pakken nadat hij ons in de problemen had gebracht met onze ouders, de mijne waren helemaal geflilpt, en toen besloten we om hem die nacht eens goed in te pakken. Daarom pakte we een paar rollen met van dat plastic folie, en bonden hem vast in zijn bed. Die ochtend duurde het héél lang voordat hij eindelijk met een rood hoofd aan tafel kwam zitten.´ Dat laatste zei ik grinnikend.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Matheo 'Elias' Frost
    "Zeker... Ik vond het altijd geweldig, als we in de vakantie weer eens hierheen gingen."zei ze en ik keek even naar haar.
    Iets zei me dat er iets was met haar.Ik nam een klein slokje van de chocomelk en legde het dan op het aanrecht.
    "Is er iets?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (Vanessa zit nog alleen)


    [okay, eeeeeenn waar is ze?]


    Do what people say you can't.

    (Ze is ergens op een stoel in de woonkamer)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alex James Adams
    "Ik was op kamp met groep zeven... Het was de laatste avond, en ik wou samen met een paar jongens nog een leraar terug pakken nadat hij ons in de problemen had gebracht met onze ouders, de mijne waren helemaal geflilpt, en toen besloten we om hem die nacht eens goed in te pakken. Daarom pakte we een paar rollen met van dat plastic folie, en bonden hem vast in zijn bed. Die ochtend duurde het héél lang voordat hij eindelijk met een rood hoofd aan tafel kwam zitten." Vertelde ze, en bij het laatste grinnikte ze. Ik lachte. "Nee, nooit. Dat kan jij niet geweest zijn. Echt niet." zei ik met een klein grijnsje. "Wat had hij gedaan dan? Hoe had hij jullie in de problemen gebracht?"

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Maar helaas had hij me door. Hij nam een klein slokje van zijn chocolademelk, en vroeg toen "Is er iets?" Ik dacht even na: Matheo was aardig, maar ik wilde hem nergens mee lastig vallen. Ik zuchtte zachtjes. "Ik wil je er niet mee lastig vallen.. Het is..." Ik beet op mijn lip en keek rond, bedwong mijn tranen met veel moeite. "Het is gewoon stom..." Er waren niet veel mensen die het wisten, niet omdat ik mensen niet vertrouwde, maar gewoon omdat ik het moeilijk vond om er over te praten.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Matheo 'Elliot' Frost
    Ze zuchtte zachtjes "Ik wil je er niet mee lastig vallen.. Het is..." ze keek even rond en kreeg tranen in haar ogen."Het is gewoon stom..."
    Ik leg mijn hand even op haar schouder."Hé,het is nu verleden tijd,denk er maar niet aan."zeg ik om haar wat te troosten.
    Ik keek haar even medelevend aan ,maar laat mijn hand dan weer van haar schouder gaan.
    Het was vakantie voor iedereen,dus wilde ik iedereen blij zien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Matheo legde zijn hand op mijn schouder. "Hé, het is nu verleden tijd, denk er maar niet aan." zei hij troostend, en keek me medelevend aan. Ik knikte, en veegde de tranen uit mijn ogen. Weer handig dat ik geen mascara draag Schoot er door me heen, en ik glimlachte kort. Ik haalde even diep adem en nam een slokje van mijn thee, die inmiddels alweer wat was afgekoeld. Het was vakantie, waarom zou ik verdrietig zijn? Ik slikte, en keek hem aan met een klein glimlachje. "Ik zal het proberen." zei ik toen, en ik meende het; ik ging echt proberen om er zo min mogelijk aan te denken.

    Alex James Adams
    "Ik was op kamp met groep zeven... Het was de laatste avond, en ik wou samen met een paar jongens nog een leraar terug pakken nadat hij ons in de problemen had gebracht met onze ouders, de mijne waren helemaal geflilpt, en toen besloten we om hem die nacht eens goed in te pakken. Daarom pakte we een paar rollen met van dat plastic folie, en bonden hem vast in zijn bed. Die ochtend duurde het héél lang voordat hij eindelijk met een rood hoofd aan tafel kwam zitten." Vertelde ze, en bij het laatste grinnikte ze. Ik lachte. "Nee, nooit. Dat kan jij niet geweest zijn. Echt niet." zei ik met een klein grijnsje. "Wat had hij gedaan dan? Hoe had hij jullie in de problemen gebracht?"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Matheo 'Elliot' Frost
    Ze knikte en veegde haar tranen weg.Ze haalde even diep adem en nam dan een slokje van haar thee.
    "Ik zal het proberen." zei ze met een klein glimlachje en ik glimlachte even terug ,waarna ik mijn kopje van het aanrecht neem en er een slokje van neem.
    Ik was best wel nieuwsgierig naar wat er was,maar het beste was het nu gewoon laten rusten.
    "Dus,..."zei ik om de stilte wat te verbreken.Ik was echt slecht in gesprekken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 12:05 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Nereah Aseria

    "Nee, nooit. Dat kan jij niet geweest zijn. Echt niet." Grijnsde hij.
    `Wel waar, maar niemand verwacht het. Soms kan dat best handig zijn, hoor.´ Ondeugend lachte ik.
    "Wat had hij gedaan dan? Hoe had hij jullie in de problemen gebracht?"
    Ik dacht na. Hoe kon ik dit hem vertellen? `Ik had altijd al problemen het hem, vooral ook omdat ik iedere andere leraar achter me had staan als hij weer eens iemand vals beschuldigde, wat nogal vaak gebeurde aangezien hij niet tegen zijn ongelijkheid kon. Maar buiten om dat; hij had de ouders van mij en mijn vrienden Jace, Michael en Rich laten komen, en vertelde daar van alles tegen waarvan veel niet waar was. Het resultaat was dat wij vieren ons niet konden verdedigen, en we allemaal huisarrest hadden twee maanden lang. Ook moesten we die tijd corveeën en mochten we niet buiten spelen. Het ergste was nog wel dat m'n laptop was afgepakt, en ik daar een maand niet op mocht.´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Dus..." zei hij toen, om de stilte te verbreken. Ik keek uit het raam. Het sneeuwen was gestopt, maar het zag er wel super mooi uit buiten. Ik nam nog een paar slokjes van mijn thee. "Zin om zo naar buiten te gaan?" Vroeg ik toen maar. Ik had best wel zin om naar buiten te gaan, zeker nu het er zo mooi was. Het liefst was ik gewoon een beetje gaan rondlopen, maar ik kon niet zomaar weglopen. Ik nam nog een paar slokjes van mijn thee, en toen was het op. Ik zette het kopje in de vaatwasser, en ging weer op het aanrecht zitten.

    Alex James Adams
    "Wel waar, maar niemand verwacht het. Soms kan dat best handig zijn, hoor." Lachte ze ondeugend. "Ja, dat zal vast." Grijnsde ik. Ze dacht even na, "Ik had altijd al problemen het hem, vooral ook omdat ik iedere andere leraar achter me had staan als hij weer eens iemand vals beschuldigde, wat nogal vaak gebeurde aangezien hij niet tegen zijn ongelijkheid kon. Maar buiten om dat; hij had de ouders van mij en mijn vrienden Jace, Michael en Rich laten komen, en vertelde daar van alles tegen waarvan veel niet waar was. Het resultaat was dat wij vieren ons niet konden verdedigen, en we allemaal huisarrest hadden twee maanden lang. Ook moesten we die tijd corveeën en mochten we niet buiten spelen. Het ergste was nog wel dat m'n laptop was afgepakt, en ik daar een maand niet op mocht" Zei ze toen. Ik lachte. "Wauw, nooit gedacht dat jij zoiets zou doen joh." grinnikte ik. Ik keek naar buiten, waar het gestopt was met sneeuwen. "Zin om naar buiten te gaan?" Zei ik, en keek haar vrolijk aan.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Nereah Aseria

    Hij lachte. "Wauw, nooit gedacht dat jij zoiets zou doen joh." grinnikte hij. Alex keek naar buiten, waar het gestopt was met sneeuwen. "Zin om naar buiten te gaan?" Vroeg hij vrolijk.
    `Tuurlijk, leuk!´ Ik sprong op, en hielp hem overeind. Snel pakte ik mijn jas, en deed hem aan. Ook pakte ik mijn muts, en deed hem op.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 12:26 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Dus..." zei hij toen, om de stilte te verbreken. Ik keek uit het raam. Het sneeuwen was gestopt, maar het zag er wel super mooi uit buiten. Ik nam nog een paar slokjes van mijn thee. "Zin om zo naar buiten te gaan?" Vroeg ik toen maar. Ik had best wel zin om naar buiten te gaan, zeker nu het er zo mooi was. Het liefst was ik gewoon een beetje gaan rondlopen, maar ik kon niet zomaar weglopen. Ik nam nog een paar slokjes van mijn thee, en toen was het op. Ik zette het kopje in de vaatwasser, en ging weer op het aanrecht zitten

    Alex James Adams
    "Tuurlijk, leuk!" zei Nereah, waarna ze op sprong en haar jas en muts pakte. Ik stond zelf ook op en deed mijn jas aan, waarna ik naar de deur liep en hem open deed. Snel liep ik naar buiten, de trap af en de sneeuw in. Ik glimlachte en haalde diep adem. De kou voelde heel fijn aan op mijn gezicht. Ik deed mijn jas dicht, en draaide me om naar de deur, wachtend op Nereah. "Kom je nog?" Riep ik.


    And right from that moment, you took my breath away.