• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo 'Elliot' Frost
    "Kom op dan!" zei Victoire nadat ze van het aanrecht sprong.Ze huppelde vrolijk weg en ik liep haar gewoon na.Ik nam mijn jas van de kapstok en nam ook mijn schaal en handschoenen.
    Victoire was al naarbuiten gegaan.Ik ging ook de deur uit en zag Alex en Nereah al buiten staan en ook Vic stond buiten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nereah Aseria

    Grinnikend deed Alex zijn handschoen uit, en haalde de sneeuw uit m'n vlechtjes. "Draai je eens om, dan kan ik de sneeuw daar ook uit je haar krijgen." Zei hij met een kleine glimlach.
    `Is goed.´ Ik draaide me om. Wat was dit toch? Hij deed wat me me, maar het was geen verliefdheid. Dat voelde anders. Het leek wel alsof ik bij hem gewoon mezelf kon zijn zonder dat ik bang hoefde te zijn dat de andere Nereah bij me naar boven kwam, en ik weer eens snel aangebakken zou zijn.
    `Is het weg?´ Vroeg ik.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    Ik haalde de laatste restjes sneeuw uit haar haar, en glimlachte. "Ja, het is weg. Ik keek even om me heen, en zag Vic die zichzelf in de sneeuw liet vallen, en een sneeuwengel begon te maken, en Brandon die boven in de deuropening verscheen. Het was fijn zo. Het was gezellig met iedereen, en het leek erop dat er mooie vriendschappen gingen ontstaan. Met Nereah voelde ik me op mijn gemak, op een fijne manier, niet op een manier waarbij ik me bleef afvragen of ik alles wel goed deed.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton.
    Ik voelde de koude wind in mijn gezicht en glimlachte, waarna ik kort mijn ogen sloot en tevreden zuchtte. Ik hield van de winter, en de sneeuw was geweldig. Ik opende mijn ogen weer en grijnsde kort, waarna ik me achterover in de sneeuw liet vallen en een sneeuwengel begon te maken. Het kon me niet heel veel schelen of iedereen me nu kinderachtig vond. Het was lang geleden dat ik een winter had waarin er zo veel sneeuw was gevallen, en ik vond het geweldig.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:11 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [ ik kom straks wel terug ;p heb nu geen tijd ;s ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    |ok, tot zo!(doeg)|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Nereah Aseria

    "Ja, het is weg.'' Antwoordde Alex.
    Ik draaide me weer om, en zag hoe Victoire in de sneeuw viel, en een sneeuwengel maakte. Brandon kwam in de deuropening staan. Ik keek naar iedereen die nu buiten was. We waren allemaal zo zorgeloos, zo... kinderlijk. Het leek wel alsof al onze lasten van onze sxchouders afvoelen doordat we hier waren. En misschien was dat ook wel zo. Tevreden glimlachte ik: Dit zou nog eens een leuke vakantie kunnen worden.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    Nereah draaide zich weer om, en glimlachte tevreden. "Penny for your thoughts." zei ik weer, met een klein grijnsje. Ergens wist ik wel een beetje wat ik dacht, en ik dacht hetzelfde. Het was geweldig hier, en het leek alsof we ons hier nergens zorgen over hoefden te maken, alsof er niets fout kon gaan. Ik glimlachte, en zuchtte zachtjes, tevreden. Het was heerlijk om hier te zijn, en met deze mensen. Iedereen was hartstikke aardig, en het zou super leuk worden.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Nereah (Reah) Aseria

    "Penny for your thoughts." Hoorde ik Alex zeggen. Ik lachte, en zag dat hij grijnsde.
    `Het lijkt wel alsof iedereen hier zorgeloos is, alsof Parijs een nieuw begin is, en alsof de sneeuw als onze pijnlijke herinneringen weg vaagt. Ik bedoel... Het lijkt wel alsof we allemaal een paar jaar terug in de tijd gaan, in de tijd waar we ons geen zorgen hoefde te maken over alles wat er gebeurd en gebeurd is.´ Tevreden keek ik rond. Als de tijd ooit stil kon staan, laat deze paar maanden dan voor eeuwig duren.
    `En jij?´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    "Het lijkt wel alsof iedereen hier zorgeloos is, alsof Parijs een nieuw begin is, en alsof de sneeuw als onze pijnlijke herinneringen weg vaagt. Ik bedoel... Het lijkt wel alsof we allemaal een paar jaar terug in de tijd gaan, in de tijd waar we ons geen zorgen hoefde te maken over alles wat er gebeurd en gebeurd is." Zei ze tevreden, en keek rond. Ik knikte. "Mooi gezegd.." zei ik toen. "Het is alsof... alsof we ons nergens zorgen over hoeven te maken, alsof niets fout kan gaan. Het gaat geweldig worden hier." voegde ik er met een klein grijnsje aan toe.


    And right from that moment, you took my breath away.

    --

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 21:10 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Brandon Andrew Norrington

    Ik keek uit het raam naar de mensen die al buiten waren en dronk met kleine slokjes mijn chocolademelk op. Toen hij op was, zette ik mijn mok op het aanrecht en veegde mijn mond af met de rug van mijn hand. Als ik dat niet deed, liep ik waarschijnlijk de halve dag rond met chocolade op mijn gezicht, en ik kende de rest er echt wel voor om het dan met opzet niet te zeggen. Even rolde ik glimlachend mijn ogen toen ik eraan terugdacht en liep naar de gang om mijn jas te halen. Ik deed mijn jas aan, mijn gestreepte sjaal en mijn geliefde pandamuts. Terwijl ik nog naar buiten liep, haalde ik mijn handschoenen uit mijn jaszak. Ik keek even grinnikend naar Victoire die al in de sneeuw lag en liet mijn blik dan gaan naar de anderen. Het temperatuurverschil tussen binnen en buiten was wel groot. Ik rilde even toen ik de wind voelde voordat ik het trapje naar beneden afliep.


    Shawn Matthew Bronxx

    Ik zuchtte even en wreef door mijn ogen. Misschien was het beter dat ik even stopte, aangezien ik moe begon te worden. Waarschijnlijk kwam dat ook nog door de reis, en het koude weer. Daar werd ik gewoon moe van. Ik ging rechtstaan en stak mijn tekening terug weg, samen met mijn andere spullen. Ik deed mijn oortjes uit en borg mijn iPod ook mee op. Waar zou de rest zijn? Waarschijnlijk buiten. Als ze naar de stad zouden gaan, zouden ze me heus wel komen roepen. Ik rekte me uit door mijn armen te strekken en liep dan naar de woonkamer. Vanessa en Luna zaten daar, de rest was nergens te zien.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    |goh, wat is het hier rustigxD|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [ ik ben in slaap gevallen, ziekheid, maar dat wist je al :3 en nu even een goeie post bedenken.]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [ idd, zit ik hier al anderhalf uur te wachten - zielig gezicht - ;p ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    [sorry, ik was in slaap gevallen, hoge koorts en alles dus ik moet veel slapen :3 - btw, ben jij die Rabid_Killer iets van DD?]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 20:55 ]


    And right from that moment, you took my breath away.