• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Nu voelde ik mijn wangen wel warm worden en wist ik gewoon dat ik aan het blozen was. Wat een drama. 'Omdat ik het niet graag voor iemand alleen doe, zonder muziek. Dan hoor je de haperingen beter...' En dan kon je ook horen hoe onzuiver je stem af en toe klonk, ik had er echt een hekel aan. 'Hm, dat had ik ook wel verwacht, eigenlijk. Ik bedoel, zo'n mooi meisje zou geen maagd meer kunnen zijn, toch?' Oke, ergens zou dat wel kunnen maar voor mij klonk dat gewoon heel erg onlogisch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik maakte een 'awh' geluidje toen ik de blosjes op zijn wangen zag. "Maar je hebt een prachtige stem. En wat maakt het uit als eens een foutje maakt? Denk je soms dat niemand dat heeft? Je moet mij ons horen als ik een nummer zing wat ik nog nooit heb gezongen..." zei ik om vervolgens te grinniken en zelf rood te kleuren om zijn woorden. Oh, lekker... Dat had ik weer.
    "Dank je... denk ik. Ik neem het maar aan als een lief compliment." zei ik, waarna ik glimlachte en Harry eventjes aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Het is niet schattig!' Bromde ik direct toen ik hoorde hoe ze een "awh" geluidje maakte, maar de blosjes op mijn wangen werder er niet beter van. 'Ik weet wel dat het niets uitmaakt, maar toch, ik kan er niets aandoen. Het moet gewoon zo perfect mogelijk zijn anders is het niet mooi. En iedereen maakt wel eens fouten, ja, maar ik wil het gewoon perfect hebben.' Ik begon weer met mijn vingertoppen cirkeltjes in haar zij te tekenen, gewoon omdat mij dat ook een beetje rustig hield en dat had ik me iets om ergens op te concentreeren voor als ik weer bijna in slaap zou vallen. 'Dat is ook bedoeld als een compliment.' Grinnikte ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Het is wel schattig. Je bent gewoon schattig." zei ik grinnikend om vervolgens begrijpend te knikken. "Dus je bent eigenlijk een perfectionist? Mooi zo, want dat kan ik ook nog wel eens zijn... Het ligt er nou net aan op wel opzicht." gaf ik toe. Ik keek even naar mijn zij waar Harry nu cirkeltjes tekende en ik slaakte even een zachte zucht. Het voelde best fijn, eigenlijk...
    "Bedankt dan." zei ik gemeend om vervolgens mijn hoofd tegen zijn schouder aan te leggen. Dat mocht vast wel, hij had het ook bij mij gedaan... En ik wilde al de hele tijd liggen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    "Het spijt me..." Ik loop naar haar toe. "Wil je een van je liedjes spelen? Ik ben benieuwd." Ik moet en zal dat ijs in haar breken! Ik ga er alles aan doen. Ookal wil ze mijn hulp niet!

    Rae Jade Parker
    'Het spijt me.... Zou je een van je liedjes willen spelen? Ik ben benieuwt.' Vraagt hij dan. Ik ken mijn liedjes nu niet uit mijn hoofd, maar neem ze altijd op en schrijf ze dan op en de akkoorden die ik hoor. 'Ik ken ze niet uit mijn hoofd.' Zeg ik waarna ik op mijn lip bijt. 'Maar ik kamer misschien een improviseren.' Ga ik verder. Ik doe mijn iPhone op opnemen en schraap mijn keel waarna ik daarna met mijn vingers over de tonen ga. De akkoorden waren simpel. Mijn z ang vervormde ik erna.
    When i Cry outloud,
    You can see me,
    But when I look.
    You walk away.
    It's something I don't understand.
    It's something that only you know.

    What happened in all those years of happiness,
    In our lives.
    Why did you choose her
    Instead of me.
    If it isn't todayiayi
    Why not tomorrow,
    Cause tomorrow is a big shiny day.
    It makes me smile en I can let my trust go on on you...

    Zing ik op een langzaam ritme. Instop na dit refrein en draai me dan om. 'Zo? Ze zijn goed voor het oefenen, maar misschien moeten we een liedje uitzoeken waarvan mijn stem hem zeker weten aankan aangezien ik niet gigantisch wil failen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    "Je bent niet echt van de vrolijke liedjes, ofwel?" Ik neem plaats achter de piano. "Oh, I don't wanna lait for Christmas. There is just one thing I need. I don't care about the presents, they must under the Christmas tree. I just want you for my own, never thougt I was alone..." Zing ik vrolijk. "Misschien kan je dat liedje doen!" Roep ik waarna ik verder zing.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    'Ik weet dat ik schattig ben.' Grinnikte ik. 'Nee, grapje.' Ik wreef even met mijn duim en wijsvinger over mijn kin alsof ik heel diep aan het nadenken zou zijn. 'Hm, als het op zingen aan komt, wel, denk ik. Maar gewoon normaal maakt het me allemaal niet zoveel uit...' Ik glimlachte toen Yasmin haar hoofd om mijn schouder neerlegde en ik sloeg mijn arm om haar schouder heen zodat het toch iets comfortabeler liggen, waarna ik verder ging met cirkeltjes tekenen op haar arm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry, had het echt druk de laatste 2 dangen, maar heb nu vakantie, dus kan weer reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik schrok op toen er iemand naar me toe kwam lopen "Het is Louis maar, hij vindt het vast niet erg" grijnsde Niall, die opeens tegenover me stond. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond zodat ik niet stiekem een gilletje zou laten ontsnappen, wat meestal gebeurde als ik schrok. Ik glimlachte en knikte, ik wist niet goed wat ik moest zeggen. Toen hij weer weg liep hoorde ik iets vallen, en niet veel later een gil mijn ogen gingen wat verder open, zoals altijd als ik nieuwsgierig was. Louis deed open en ik glimlachte. "Hiiii" zei ik vrolijk. "Victoire, maar dat wordt wel vaker door elkaar gehaald." Ik lachte en keek rond, het kan altijd erger dacht ik met een klein grijnsje. En Louis leek even hyper en vrolijk zoals ik ook altijd was, en dat kwam goed uit ook, anders had hij het waarschijnlijk niet vol gehouden met mij. Ik keek nog heel even rond, en ging vervolgens zitten, en keek vrolijk terug. Dit was helemaal niet zo eng, en ik flipte niet. Het ging goed, Tot nu toe


    [yayay, hier, dan hoef je niet te zoeken :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    --dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 14:51 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Seaver schreef:
    Nathaniel Ivar Smith
    Ik wilde net op play drukken toen hij zei dat ik het voor hem moest zingen.Ik lachte even zenuwachtig. Oke, ik had al eerder gezongen voor mensen, maar om nou voor zo een beroemd iemand even te gaan zingen... Niet dat ik fan was, maar hij was beroemd en zat tegenover mij. Normaal hielp het publiek mij al een heel eind op weg, maar publiek was nu nergens te bekennen. "I can keep a secret if you can keep me guessing. The flavor of your lips is enough to keep me pressing. For more than just a moment of truth between the lies told. To pull ourselves away from the lives we leave back. The flavor of your lips is enough to keep me here, keep me here." Zong ik vrolijk. Het was echt mijn favorite stukje van het hele liedje, al wist ik niet zeker waarom. "The coffee shop soundtrack." zei ik er nog achteraan om aan te geven uit welk van de twee liedjes dit kwam.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yasmin Christina Golding.

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd en grinnikte zachtjes. "Dan was dit een bevestiging." mompelde ik om vervolgens te glimlachen en me nog dichter tegen Harry aan te nestelen. Wat? Ik hield van knuffelen. En hij leek het niet erg te vinden...
    "Hm, dan ben je dus perfectionistisch als het om je werk gaat, niet?" vroeg ik, om vervolgens een zucht te slaken door zijn aanrakingen. Zoals ik al zei, ik had een goede klik met lichamelijk contact, mits er grenzen gesteld konden worden als ik dat wilde.
    "Weet je dat het best vreemd is om nu al zo te zitten met iemand die je nog geen dag kent?" vroeg ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte toen ze zich nog dichter tegen me aannestelde, maar ik had er totaal geen problemen mee, zeker niet als het zo'n mooi meisje als zij is. Ik knikte kort en hield me daarna weer bezig met haar handelingen, die me nog steeds een beetje slaperig maakte. 'Ja, zo kan je het wel zien, als je dat wilt...' Had ik ook weer iets waar ik achtergekomen was dankzij iemand anders. Ik legde mijn hoofd op die van Yasmin en een gaap verliet mijn mond. 'Dat is wel raar, ja. Maar ik hou er gewoon van om zo tegen mensen aan te zitten. En jij hebt er geen bezwaar tegen, anders had je me allang van de stoel afgegooid, niet?' Grinnikte ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 15:09 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Isabella? ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (Isabella? ^^)


    [Oeps, in de war met een andere rpg. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you