• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik grinnik even. 'Sorry Victoire.' zeg ik dan en als ik dan in mijn stoel zit kijk ik het meisje even bestuderend aan. 'Vertel me eens iets over jezelf.' zeg ik dan weer enthousiast. Ik wilde eerst wat van mijn kandidaat weten voor ik ter zaken kom. Nog steeds zit ik te stuiteren op mijn stoel terwijl ik haar nieuwsgierig aankijk. Ze lijkt me wel een aardig iemand en misschien is ze wel ook net zo gek als mij!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grijnsde even en knikte, voor zover dat mogelijk was met Harry die tegen mijn hoofd aanleunde met het zijne. Een grinnik ontsnapte uit mijn mond om zijn woorden. "Ik denk niet dat ik je van de stoel had afgegooid. Ik was eerder opgestaan om vervolgens ergens anders te gaan zitten." zei ik eerlijk om vervolgens eventjes op mijn lip te bijten en mezelf een beetje overeind duwde zodat Harry gedwongen was om zijn hoofd op te tillen.
    "Bespeel jij soms een instrument?" vroeg ik als een willekeurige vraag, maar ook omdat ik daar best nieuwsgierig naar was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik lachte omdat Louis zo vrolijk zat te stuiteren. "Vertel me eens iets over jezelf." Zei hij enthousiast. "Uhhm. Ik ben Victoire, 17 jaar. En ja, dat ben ik echt" Voegde ik er met een klein lachje aan toe. Omdat ik maar 1.60m lang was, schatten mensen mij vaak een stuk jonger dan ik eigenlijk was. "Ik speel piano sinds mijn... 6e, en zing ongeveer sinds dat ik kan praten. Ik ben bijna altijd vrolijk, en dat vinden veel mensen irritant, sorry als jij daar niet tegen kan. Ik wil heel graag gitaar leren spelen en ik wandel graag. Ik woon bij mijn moeder en kleine broertje, en dit is het meeste wat ik ooit over mezelf heb verteld in één keer." Grinnikte ik. Hij vroeg er zelf om, en als ik eenmaal begon te praten, kon ik nooit meer stoppen. Zo lang hij maar naar niet naar papa zou vragen. Ik vond het best goed van mezelf dat ik 1D niet noemde, aangezien dat best raar zou zijn. "En nu jij." Zei ik met een vrolijke glimlach.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Purrfect heeft zich uitgeschreven en hierbij is Liam dus vrijgekomen. Om geen problemen te veroorzaken zal ik zolang met Liam schrijven totdat iemand anders hem wilt overnemen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, dat kan niet. Want ik lig zo'n beetje half op je,' grinnikte ik. Ik maakte een verontwaardigd geluidje toen Yasmin rechter ging zitten waardoor ik niet meer met mijn hoofd op haar hoofd lag. 'Ik lag net zo lekker...' Mompelde ik zachtjes, waarna ik haar met een pruillipje aankeek, maar de lach erachter kon je volgens mij nog wel zien. 'Nee, jammer genoeg niet, ik heb altijd al wel eens gitaar willen leren spelen. Dat lijkt me zo mooi om te kunnen, maar ik gun mezelf de rust er niet voor...' Niall had het me ooit eens willen leren, maar na vijf minuten had ik er al weer genoeg van omdat het me niet lukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nathaniel Ivar Smith
    Ik wilde net op play drukken toen hij zei dat ik het voor hem moest zingen.Ik lachte even zenuwachtig. Oke, ik had al eerder gezongen voor mensen, maar om nou voor zo een beroemd iemand even te gaan zingen... Niet dat ik fan was, maar hij was beroemd en zat tegenover mij. Normaal hielp het publiek mij al een heel eind op weg, maar publiek was nu nergens te bekennen. "I can keep a secret if you can keep me guessing. The flavor of your lips is enough to keep me pressing. For more than just a moment of truth between the lies told. To pull ourselves away from the lives we leave back. The flavor of your lips is enough to keep me here, keep me here." Zong ik vrolijk. Het was echt mijn favorite stukje van het hele liedje, al wist ik niet zeker waarom. "The coffee shop soundtrack." zei ik er nog achteraan om aan te geven uit welk van de twee liedjes dit kwam.


    Liam James Payne.

    Aandachtig luisterde ik naar het stukje wat Nathaniel zong en ik moest zeggen dat hij een geweldige, zuivere stem had waarmee hij nog zeker ver zou kunnen hebben. Het was weliswaar niet mijn keuze qua muziek, maar het klonk in ieder geval goed genoeg om mij te overtuigen van zijn zangtalent. Daarom hadden we hem ook doorgelaten, maar alsnog...
    "Wauw." was het enige wat ik zei, om vervolgens enthousiast in mijn handen te klappen. "Dat was goed! Heel goed zelfs!"
    En hiermee zouden we kunnen winnen... Ik mocht misschien niet egoïstisch denken, maar ik ging deze keer de jongens verslaan met hun meisjes. Ik had een groot voordeel, namelijk... Nathaniel zou de stemmen van duizenden meisjes in het land kunnen krijgen omdat hij van een ander geslacht was, er leuk uitzag en een prachtige stem was. De overige stemmen zouden naar die anderen gaan, dus. Ook al mochten wij als juryleden ook nog stemmen onderling en ieder mocht een cijfer per kandidaat geven, maar ze zouden ons niet omlaag kunnen krijgen... Dit ging hard worden, maar het zou mij lukken om Nathaniel aan de top te krijgen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yasmin Christina Golding.

    Ik haalde mijn schouders op. "Dan was je sowieso van de stoel afgevallen als ik zou opstaan, dus dan heb jij pijn en ik niet." zei ik grijnzend om vervolgens Harry een onschuldige blik toe te werpen en hem een lief glimlachje te schenken. "Sorry."
    Handig, niet? Gewoon een lach opzetten en zo zielen winnen... Het lukte me meestal aardig omdat ik vrij zelfverzekerd was, maar er waren altijd uitzonderingen. En ik kon geen tien minuten in dezelfde houding liggen zonder te wiebelen, dus daarom bewoog ik nu maar een beetje. "Dan werkt het inderdaad niet, nee. Vooral omdat je me ook een eigenwijs type lijkt." zei ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Je gaat gewoon helemaal nooit opstaan. Ik hou je voor altijd op deze stoel...' Met een twinkeling in mijn ogen keek ik haar aan. Ik tuitte mijn lippen kort naar haar glimlachje en knikte. 'Het is al goed, natuurlijk. Wie weet hoe lang ik nog met jou hier zit.' Grinnikte ik zachtjes, waarna ik weer iets verder onderuit ging liggen en met mijn hoofd op de leuning van de stoel ging liggen. 'Ik kan soms best wel eigenwijs zijn, ja. Bespeel jij een instrument dan?' Glimlachend keek ik haar opnieuw aan waarna ik even met mijn wenkbrauwen fronste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Styles schreef:
    Zayn Jawaad Malik
    Ik schok op toen er op de deur geklopt werd en zag een meisje staan. "Mijn naam is Amy." Zei ze terwijl ze op een van de stoeltjes ging zitten. Meteen trapte ik mijn sigaret uit. "En ik ben degene aan wie je de komende weken vast zit, namelijk Zayn." Lachte ik meteen. Ze zag er redelijk nerveus uit dus ging ik tegenover haar zitten. "Heb je er een beetje zin in?"


    2 worden 9 letters
    Duurt lang


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yasmin Christina Golding.

    "Zou je willen, Styles." zei ik grinnikend om vervolgens een poging tot opstaan te doen wat moeilijk ging, aangezien Harry in principe half op me lag. Ik kwam wel een stuk overeind, maar opstaan was een te moeilijke optie. "Ik klim wel over je heen."
    Ik keek Harry even met opgetrokken wenkbrauwen aan en haalde mijn schouders op. "Of niet. Dat hangt van jouw vrienden en Engeland af. Alhoewel, ik kan niet weg... Het was een puntentelling." zei ik om vervolgens te grinniken. "Dan kan ik alleen maar bidden en hopen dat ik niet elke keer een slechte score moet zien." Ik verwachtte die zeker wel eens, maar ik had geen idee wanneer...
    Ik keek Harry aan alsof ik net een klap in mijn gezicht had gekregen. "Hoe durf je te vergeten dat ik de viool bespeel?!" riep ik uit, om vervolgens te lachen als teken dat ik het totaal niet meende.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Styles schreef:
    (...)

    2 worden 9 letters
    Duurt lang


    (Ik heb haar eventjes een bericht gestuurd.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Hm, jij weet niet wat ik allemaal wil...' Zei ik grijnzend, waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde. 'Gaat je niet lukken, babe..' Ik verstrakte mijn greep om haar middel alleen nog maar extra en inderdaad lukte het haar niet, ze moest weer terug zitten. 'Ik zei het je toch.' Grinnikte ik, waarneer ik mijn hoofd schud. 'Ik ga gewoon zorgen dat je alleen maar tienen krijgt. Je bent fantastisch.' Ik zend haar een knipoog waarna ik met mijn hand tegen mijn voorhoofd aansla. 'Oh mijn god. Sorry. Ik ben zo vergeetachtig soms. Natuurlijk, ik zal het nooit meer vergeten. Ere woord.' Probeerde ik zo serieus mogelijk te zeggen, maar waarna Yasmin in de lach schoot kon ik ook mijn lach niet meer inhouden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nathaniel Ivar Smith
    Hij begon enthousiast te klappen. Ik haalde mijn hand even door mijn haar en lachte even. "Dankje. Ik vind het erg leuk om te zingen. Dus het komt goed uit dat ik het kan." Mompelde ik een beetje. Ik was de engie jongen, dus ik dacht ergens wel in het nadeel te zijn. Maar misschien was het ook wel een voordeel, ik bedoel.... ach laat maar. Ik staarde even naar mijn gitaar die naast de stoel stond en ee daarna weer naar Liam. "Maar wat wil jij zingen? Want ik vind Soul ook erg leuk, dus mij maakt het niet zo heel veel uit." Zei ik en maakte wat gebaren met mijn handen. Ik praatte altijd al met mijn handen,was gewoon een bad habit en ik kon er helemaal niks aandoen, helaas.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yasmin Christina Golding.

    "Vertel eens wat jij wilt dan." zei ik grinnikend en ik een pruillipje trok. "Lukt me wel." zei ik zo eigenwijs mogelijk om vervolgens Harry in zijn zij te prikken en me onder hem uit proberen te wurmen. Wat een karwei zeg... Dit was echt de laatste keer geweest dat ik Harry had uitgedaagd.
    Ik liet mezelf even zakken om zijn woorden en schoot in de lach. "Nou, volgens mij moet ik daar toch zelf voor zorgen. Ga jij zingen of ik? Tenzij je iedereen weet om te kopen." zei ik lachend om vervolgens mijn schouders op te halen en nog zachtjes na te lachen. "We houden het erop dat het aan je slaaptekort ligt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Iets wat jij niet hoeft te weten, nog niet.' Ik grinnikte zachtjes en schudde mijn hoofd heen en weer. 'Het lukt je niet, zoals ik al zei. En inderdaad, opnieuw kreeg ik gelijk. Ik maakte een sepastische beweging toen ik haar vinger in mij zij voelde prikken en kreeg gelijk een fantastisch idee. Ik draaide me precies zodat ik boven haar hing en plaatste mijn vingers in haar zij. 'Ik ga iedereen omkopen, natuurlijk. Ik ben Harry Styles, dat kan ik.' Ik grijnsde ondeugend naar haar, waarna ik mijn vingers zachtjes begon te bewegen. 'Laten we het daarop houden, ja.' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen, waarna ik mijn vingers met de seconde sneller begon te bewegen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you