• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik knikte begrijpend en glimlachte lichtjes. "En je komt er zeker weten ver mee. Dit is toch de eerste keer dat ik beter als de andere jongens ga scoren. Ik kan natuurlijk niets garanderen, maar ik heb het gevoel dat je een voordeel hebt." zei ik met een grijns om vervolgens mijn hoofd te schudden en met mijn tong te klakken. "Ik weet dat jouw stijl niet helemaal gelijk ligt aan de mijne, maar daar ga ik wel uitkomen... Ehm, ik weet heel weinig van jouw genres af. Je luistert toevallig niet naar Coldplay?"
    Ik ook niet veel, maar Niall wel. En ik wist nog wel een of twee nummers daarvan te zingen... Ik vond het eerlijk gezegd geen pop, dus misschien lag dit in de buurt. Pop was geen stijl, maar ik noemde het gewoon zo.
    "The Beatles?" vroeg ik zacht. Oh god... Daar noemde ik me wat op! Maar het was Soul...?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yasmin Christina Golding.

    Ik trok een pruillipje omdat ik nu ook nieuwsgierig aan het worden was, aangezien ik nu nog geen conclusies wilde trekken die ik wel degelijk had verzonnen. Bij Harry's spastische beweging schoot ik alweer in de lach, maar die verging me al snel toen Harry het geweldige idee kreeg om boven me te gaan hangen en zijn vingers in mij zij te plaatsen.
    "Eigendunk." zei ik grijnzend, om vervolgens op mijn lip te bijten om niet in de lach te schieten terwijl ik onder Harry's grip begon te kronkelen en een aantal vreemde bewegingen maakte, spastisch dus.
    "Niet doen!" lachte ik terwijl ik mijn uiterste best deed om Harry van me af te krijgen, maar door het lachen waren al mijn spieren al op iets anders gefocust en kon ik mijn kracht niet op Harry leggen. Toen ik tranen in mijn ogen voelde van het lachen wierp ik Harry een smekende blik toe. Dit was niet leuk meer, maar het erge eraan was dat ik niet kon stoppen met lachen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik reageer straks. ;3 Ga nu een film kijken...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nathaniel Ivar Smith
    Ik lachte eweer vrolijk toen hij coldplay en the beatles noemde. "Coldplay luister ik. A Day To Remember, All Time Low dat soort bands. Maar ik denk dat we ook wel gewoon Train of the script kunnen zingen. Maar ik kan ook starships zingen." Zei ik rustig. Onze genres lagen elkaar misschien niet echt, maar er was genoeg pop-rock en pop-punk en anders konden we vast wel iets van punk goed pop zingen, dat leek mij echt geweldig. En anders kende ik genog bands waar we nog een liedje van konden zingen, "Mijn genres zijn niet niet erg moelijk te begrijpen." Ik keek hem aan met een schuin hoofd. Ik wilde dit zo graag winnen, maar ik zong geen pop, wat denk ik op zich wel ene nadeel was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Liam James Payne.

    Ik luisterde naar Nathaniel en knikte uiteindelijk opgelucht. Daarvan kon ik zeker een groot deel wel zingen, maar rappen kon ik dus voor geen meter! Dan had Zayn hem moeten kiezen, maar ik eiste een jongen... Niet dat ik niet tevreden was met Nathaniel, integendeel zelfs.
    "Drive By of Viva La Vida?" stelde ik voor, om vervolgens mijn wenkbrauwen op te trekken en hem grinnikend aan te kijken. "Starships kan natuurlijk ook, maar ik kan niet rappen... Dus ik denk dat je die beter voor de liveshows kan bewaren. Ik heb daarvoor natuurlijk ook nog plannen, maar ik weet de opdrachten nog niet." zei ik om vervolgens te knikken en mijn schouders op te halen. "Nee hoor, je hebt een uitgebreide stijl. Dat is een groot voordeel. Ik weet wel al wat ik zo ongeveer van de anderen zou kunnen verwachten dus dat ga ik je dadelijk allemaal vertellen. Zo weet je hoe hoog de lat ongeveer zal liggen." zei ik glimlachend. "Ik kan niet zeggen wat de anderen gaan zingen, maar ik weet hun stijlen wel omdat ik ze met de audities heb gehoord en ik en de jongens uit jullie vijf hebben gekozen..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nathaniel Ivar Smith
    Ik knikte even, al was ik niet zeker of het iets goeds was of niet. Daarna zuchtte ik en slikte. "Oh in deze versie van starships zit geen rap. Punk doet niet aan rap." Lachte ik zacht en haalde mijn schouders op. Viva la Vida en Drive by waren wel mooie liedjes, maar ik was bang dat het niet genoeg was, net als starships. We moesten iets hebben wat meteen al de toon zou zetten en iets wat de lat heel hoog zou leggen voor de meiden. Ears to See and Eyes to Hear of The Kill kon dat wel, maar ik denk niet dat Liam zoiets zou kunnen zingen, hooguit de acoustische versies. Niet omdat hij niet goed genoeg was, maar er bij de ene zat het één en ander aan screamo in en de ander was gewoon zo niet zijn stijl. Ik dacht diep na en staarde even voor mij uit. Ik wist het niet. Easy to please? Clocks? "Van die twee zeg ik Viva la Vida, maar misschien moeten we iets moeilijker hebben?" Vroeg ik voor de zekerheid.


    We've lived in the shadows for far too long.

    xLastKiss schreef:
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik lachte omdat Louis zo vrolijk zat te stuiteren. "Vertel me eens iets over jezelf." Zei hij enthousiast. "Uhhm. Ik ben Victoire, 17 jaar. En ja, dat ben ik echt" Voegde ik er met een klein lachje aan toe. Omdat ik maar 1.60m lang was, schatten mensen mij vaak een stuk jonger dan ik eigenlijk was. "Ik speel piano sinds mijn... 6e, en zing ongeveer sinds dat ik kan praten. Ik ben bijna altijd vrolijk, en dat vinden veel mensen irritant, sorry als jij daar niet tegen kan. Ik wil heel graag gitaar leren spelen en ik wandel graag. Ik woon bij mijn moeder en kleine broertje, en dit is het meeste wat ik ooit over mezelf heb verteld in één keer." Grinnikte ik. Hij vroeg er zelf om, en als ik eenmaal begon te praten, kon ik nooit meer stoppen. Zo lang hij maar naar niet naar papa zou vragen. Ik vond het best goed van mezelf dat ik 1D niet noemde, aangezien dat best raar zou zijn. "En nu jij." Zei ik met een vrolijke glimlach.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Liam James Payne.

    Ik grinnikte even. "Dat viel te verwachten. Ik vindt je ook niet echt het raptype..." zei ik, om vervolgens op mijn lip te bijten en uiteindelijk mijn hoofd te schudden. "Nee, dit is nog niet eens een liveshow. We kunnen nu wel meteen met een hoog niveau gaan beginnen, maar dan heb je weer de kans dat de meiden er eerst onder gaan doen maar er later overheen zullen komen en jij misschien onzuiver zal gaan zingen. Ik zou het niveau gaan verhogen als we iets verder in het traject zitten, want dat levert ook extra druk bij de anderen op als het er nou eenmaal op aankomt." zei ik met een lachje. "Trouwens, ik zing nu mee. Het beste is als we de lat hoog gaan leggen als je alleen op het podium staat. Je mag iets moeilijks kiezen als jij dat wilt, maar ik kan niet zeggen of de punten dan hoog gaan blijven in verloop van tijd omdat de verrassing er een beetje vanaf is en de stemmen gaan dalen." legde ik uit.
    Zo, dat was eruit. Maar ik was niet voor niets de coach... Ik zou hem moeten begeleiden en volgens mij was ik tot nu toe de enige die al vrij serieus bezig was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Dat mag je hebben, niet?' Ik veegde met één hand de krullen uit mijn gezicht die voor mijn ogen waren beland, maar veel zin had het niet, want na een paar seconde hingen ze weeral voor mijn ogen, maar echt niet dat ik zou stoppen. 'Vertel me eens... Waarom zou ik stoppen, hè? Het is veels te leuk om jou te plagen...' Ik prikte met mijn wijsvinger in haar wang om vervolgens weer vrolijk verder te gaan met kietelen. 'Je kan me proberen te smeken, maar ik garandeer je niets...' Grijnsde ik naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik gromde gefrustreerd en moest opletten dat ik Harry geen knietje zou geven in een reflex of hem een schop zou verkopen, want met mijn spastische bewegingen wist je het maar nooit. Gelukkig kon ik me nog vrij goed beheersen, maar het lachen en de tranen werden er niet beter op. Die tranen stroomden onderhand alweer over mijn wangen.
    "A-Alsjeblieft!" begon ik, om vervolgens nog een smekende blik naar hem toe te werpen. "I-Ik doe a-alles!" En dat meende ik nog ook, want ik haatte kietelen. Het begon nu toch echt zeer te doen in mijn buik... Ik wilde nog zeggen waarom hij zou moeten stoppen, maar ik kwam niet verder dan mijn mond te openen aangezien mijn woorden alweer plaatsmaakten voor een lachbui. Niet leuk... Echt niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Alleen "alsjeblieft" was voor mij niet genoeg, maar haar woorden die direct daarna volgde maakte me te stoppen. 'Echt alles?' Ik keek haar aan met een twinkeling in mijn ogen. 'Dus je zou ook seks met me hebben?' Oké, in mijn hoofd had de vraag beter geklonken dat toen ik 'm uitsprak, maar ik kon nu helaas niet meer terug draaien. 'Het is dat je alles voor me doet... Maar anders.' Ik haalde mijn vingers weg uit haar zij en ging gewoon weer rustig naast haar liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik slikte even om zijn woorden en de twinkeling in zijn ogen, waardoor ik nu al zenuwen kreeg voor zijn vraag. En ja hoor, dat viel te verwachten bij Harry Styles... Hier stond hij best bekend om, maar helaas wilde ik niet een van zijn slachtoffers spelen. Aan de andere kant vond ik het wel een aantrekkelijk aanbod, want hij leek me niet slecht in bed...
    "Misschien." maakte ik er dus van, om vervolgens op mijn lip te bijten en een zucht te slaken toen hij weer naast me ging liggen. Dit voelde beter, nu kon ik tenminste weer vrijuit ademen. Ik nam de tijd om mijn ademhaling weer op normaal tempo te krijgen en draaide me uiteindelijk naar hem toe.
    "Bijna alles, dan." zei ik uiteindelijk om vervolgens zwakjes te glimlachen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    "Je bent niet echt van de vrolijke liedjes, ofwel?" Ik neem plaats achter de piano. "Oh, I don't wanna lait for Christmas. There is just one thing I need. I don't care about the presents, they must under the Christmas tree. I just want you for my own, never thougt I was alone..." Zing ik vrolijk. "Misschien kan je dat liedje doen!" Roep ik waarna ik verder zing.

    Rae Jade Parker
    "Je bent niet echt van de vrolijke liedjes, ofwel?" Vraagt hij waarna hij naast me komt zitten voor de piano. Dan begint hij All I Want for Chrismas te zingen. Hij kent hem net al te goed, want hij zingt een aantal dingen fout, maar het maakte me geen fuck uit. Ik speel gelijk de akkoorden met hem mee tot hij stopt. "Misschien kan je dat liedje doen!" Roept hij dan. Het was een leuk liedje dat je goed aan kon kleden plus het was bijna kersmis. Hij zingt verder en ik speel weer mee met de piano.
    I don't want a lot for Christmas
    There is just one thing I need
    And I don't care about the presents
    Underneath the Christmas tree

    I don't need to hang my stocking
    There upon the fireplace
    Santa Claus won't make me happy
    With a toy on Christmas day

    I just want you for my own
    More than you could ever know
    Make my wish come true
    All I want for Christmas is you

    I won't ask for much this Christmas
    I won't even wish for snow
    And I, I just wanna keep on waiting
    Underneath the mistletoe

    I won't make a list and send it
    To the North Pole for St. Nick
    I won't even stay awake
    To hear those magic reindeer click

    Cause I just want you here tonight
    Holding onto me so tight
    What more can I do
    Oh baby, all I want for Christmas is you

    All the lights are shining
    So brightly everywhere
    And the sound of childrens'
    Laughter fills the air

    And everyone is singing
    I hear those sleigh bells ringing
    Santa won't you bring me
    The one I really need
    Won't you please bring my baby to me, quickly

    I don't want a lot for Christmas
    This is all I'm asking for
    I just wanna see my baby
    Standing right outside my door

    I just want you for my own
    More than you could ever know
    Make my wish come true
    Baby, all I want for Christmas is you

    All I want for Christmas is you, baby

    Ik sluit het liedje af en glimlach voorzichtig. 'Is goed ik zing hem, maar dan wil ik het ervoor doen als de coach hem met zijn of haar leerling zingt als je het goed vind?' Vraag ik hem. Mijn ogen twinkelen zachtjes omdat ik stiekem zonder dat ik het wist me een beetje begon te openen voor hem. Het ijs begon te smelten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    "Let niet op de tekst, ik focus me op mijn solo's en dat kost even tijd..." Ik kijk in haar ogen. Het gaat me lukken, meid. Jij gaat smelten! "Bedoel je... Dat ik mee moet zingen?" Wow, tekst gaan leren dus. "Ik snap je niet, kan je het uitleggen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Stiekem was ik heel benieuwd naar wat ze dacht, vooral na haar woorden. 'Misschien is geen nee... Dus ik maak een kans.' Ik knipoogde naar haar en ging iets comfortabeler liggen. Ik zou best een nachtje met haar willen verspenderen... Maar dat kon natuurlijk weer niet, aangezien ik haar "coach" ben en het de hele band van ons zou kapot maken, mochten we die al hebben. 'Je hebt het zelf gezegd!' Zei ik, waarna een verontwaardig geluidje volgde. 'Ik wil anders ook wel alles met jou doen...' Oké, die had fout geklonken...


    stay safe because I like being alive at the same time as you